Prawidlowa pozycja

Data: 2009-08-21 22:03:45
Autor: Maciek[NP]
Prawidlowa pozycja
pelek pisze:
Witam. Moglby mi ktos podpowiedziec jak zaradzic zjawisku dretwienia dloni podczas jazdy?   (...)

Sprawdzone i działa:

http://www.ergon-bike.com/de/de/product/gr2

Wcześniej też kombinowałem z pozycją na rowerze, ustawieniem siodełka itp. ale niestety bezskutecznie. Ergony pomogły. Niestety do najtańszych nie należą. :/ Ale poszukaj w sieci, może jakiś inny producent ma coś podobnego w lepszej cenie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Prawidlowa pozycja