Prawidlowa pozycja

Data: 2009-08-24 12:57:18
Autor: MichałG
Prawidlowa pozycja
pelek pisze:
Witam. Moglby mi ktos podpowiedziec jak zaradzic zjawisku dretwienia dloni podczas jazdy? Probowalem roznych mozliwosci regulacji siodla bo tylko to jestem w stanie ustawic zeby jakos zmienic pozycje jednak bezskutecznie. 10-15km i musze jakies dziwne zabiegi wykonywac zeby krazenie w dloniach powrocilo. Mam 188cm wzrostu a rower to merida viper http://www.merida.no/matts-viper.60180.no.html rozmiar ramy 22".

Proste kierownice juz tak mają. Maja mocno nieanatomicznie ustawione chwyty. Niektórzy to tolerują bardziej inni mniej. Zwykle pomaga pokombinowanie z rogami, bo zamiany na jaskółkę bym ci nie proponował, choć to pomaga radykalnie na tego typu dolegliwości... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-24 20:07:04
Autor: mbut
Prawidlowa pozycja
MichałG pisze:
pelek pisze:
[...]

Czytam te posty i dziwię się, że ludzie roznych przyczyn się doszukują a to przecież takie proste, żadna regulacja kierownicy czy siodełka nie pomoże.
Kup dobre rękawiczki  kewlarowe z grubymi podkładkami pod dłonie a służą on do tego, aby nie uciskać głównej żyły, która doprowadza krążenie do rąk. I to cala filozofia drętwienia rąk.
pozdr

Data: 2009-08-25 08:46:11
Autor: MichałG
Prawidlowa pozycja
mbut pisze:
MichałG pisze:
pelek pisze:
[...]

Wyżej MW juz odpowiedział - napisałbym to samo.... ;)

Pozdrawiam
Michał

Prawidlowa pozycja