(Prawie I-ligowy) Ruch Chorzów (prawie) w Pucharze UEFA??

Data: 2009-05-07 19:51:00
Autor: Jacek
(Prawie I-ligowy) Ruch Chorzów (prawie) w Pucharze UEFA??
Czy ja dobrze myślę że jeśli Lech w lidze utrzyma się w "trójce" to na jesieni Ruch w Pucharze UEFA?
Śmiać się czy płakać???

--
Jacek

Data: 2009-05-07 19:57:55
Autor: Mermi
Jacek pisze:
Czy ja dobrze myślę że jeśli Lech w lidze utrzyma się w "trójce" to na jesieni Ruch w Pucharze UEFA?
Śmiać się czy płakać???

Jeśli Lech zajmie miejsca 2-3 i wygra PP, to Ruch nie zagra w PUEFA. Jedynie przy mistrzostwie dla Lecha porażka Ruchu w finale PP da mu puchary.
Ale biorąc pod uwagę, że mecz jest na Śląskim i to jeszcze przed zakończeniem ligi, uważam, że Ruch wcale nie stoi na straconej pozycji przed finałem PP.

Data: 2009-05-07 23:58:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:

Ale biorąc pod uwagę, że mecz jest na Śląskim i to jeszcze przed zakończeniem ligi, uważam, że Ruch wcale nie stoi na straconej pozycji przed finałem PP.

Zwłaszcza biorąc pod uwagę zwyżkującą formę Ruchu i coraz gorszą Lecha.

Data: 2009-05-07 23:58:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:gtv71l$3os$1inews.gazeta.pl...
Czy ja dobrze myślę że jeśli Lech w lidze utrzyma się w "trójce" to na jesieni Ruch w Pucharze UEFA?

Źle.
Lech musiałby mieć majstra.

Data: 2009-05-08 08:43:12
Autor: Pawel Nowak
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]
> Czy ja dobrze myślę że jeśli Lech w lidze utrzyma się w "trójce" to na > jesieni Ruch w Pucharze UEFA?

Wychodzi na to ze LEch ma juz na 90% awans do Pucharów  i moze sobie pozwolic na "pomoc" innym druzynom....

--
Paweł
www.poznanfc.pl

Data: 2009-05-08 10:48:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pawel Nowak" <nopawel@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gu0rb0$8ot$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Źle.
Lech musiałby mieć majstra.

Wychodzi na to ze LEch ma juz na 90% awans do Pucharów

Oceniasz szanse z Ruchem na 90%?
Szanse Legii też tak oceniano.
A ja wcale nie jestem taki pewien, będzie ciężko, bo nazwiska nie grają.

 i moze sobie
pozwolic na "pomoc" innym druzynom....

Lech ma w lidze walczyć o majstra do końca.
Czwarte miejsce to będzie porażka na całego (choć znając Smudę tego się właśnie można spodziewać).

Data: 2009-05-08 11:10:16
Autor: Pawel Nowak
[...]

Znajac minimalizm naszych pilkarzy( LEgii, Lecha). Lech majac iluzoryczne szanse na Majstra nie bedzie juz walczyl a bedzie pomogał... tak mi sie wydaje...oby było inaczej!

Legia przy takiej grze MP nie zdobedzie, no chyba ze Wisla w niedziele bedzie miala slaby dzien i Legia wygra - wtedy bedzie pozamiatane.

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-05-08 13:45:46
Autor: Cavallino
[...]

Iluzoryczne?
Przestań przetwarzać swoje chciejstwo na opinie, bo Ci jak zwykle bzdury wychodzą.
Jutro może być drugi z jednym punktem straty do lidera.

To są zupełnie realne szanse, tylko trzeba zacząc grać.

Data: 2009-05-08 14:15:36
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

Oczywiscie ze moze byc jutro 0 punktów

Data: 2009-05-08 14:24:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Do końca rundy również.

(Prawie I-ligowy) Ruch Chorzów (prawie) w Pucharze UEFA??