Prawie dostałem zawału.

Data: 2010-01-22 04:46:35
Autor: Leszczur
Prawie dostałem zawału.
Wchodze na nasza lige na Yahoo!, widze, ze jest jakis swieży news na
temat Grangera. OK. Szybko odpalam, a tam w pierwszej linii: "Danny
Granger broke..." nie zdążyłem doczytać dalej bo pociemniało mi w
oczach, cisnienie skoczyło do wartosci znacznie przekraczajacych
normę.
Wyobraźnia szybko podrzuciła obrazki złamanych kończyn, palców, nosów
etc. oraz szybkiego toczenia się w dół po wszelkich rankingach.
Dopiero po chwili doczytałem "Danny Granger broke out of his shooting
slump..." i parsknąłem śmiechem.
FB może człowieka doprowadzić do obłędu. Uważajcie.

Pozdro

L'e-szczur

Prawie dostałem zawału.