Prawie jak Extrawheel

Data: 2009-05-20 10:26:03
Autor: Alfer_z_pracy
Prawie jak Extrawheel
Marcin napisał:
Co jakiś czas na grupie pojawia się temat przyczepek do roweru. Ja w ostatni weekend przyuważyłem w Hajnówce ciekawe, amatorskie rozwiązanie tego problemu. Chroni przed deszczem, uszkodzeniem mechanicznym, etc. Po drobnych pracach mechanicznych bezproblemowy transport samolotem ;-)

Rowerzyści (było ich dwóch) wyglądali na obcokrajowców, którzy już parę kilometrów w nogach mają...

Jechałem z nimi pociągiem za Białymstokiem :-) Dziwadła nie z tej ziemi (mówię o rowerach, nie o jeźdźcach), ale przeczucie mówi mi że to się sprawdza bardzo dobrze. Ale fakt, że zwracają uwagę :)

Pzdr
A.

Prawie jak Extrawheel