Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski

Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski

Data: 2011-12-09 08:39:35
Autor: Myjk
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
.... tylko sobie r膮czki nie popsu艂a, bo barierki mamy wida膰 lepsze ni偶 u
mokrego w艂ocha:
http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,zdm-barierki-sa-bezpieczne-dla-kierowcow,340063.html

BTW Pisa艂em do ZDMu w lutym br. aby przebudowali ten element za mostem
Siekierkowskim, poniewa偶 tworzy艂y si臋 tam zatory dla os贸b chc膮cych zjecha膰
z mostu na Wa艂 w stron臋 艁azienkowskiej i na osiedle Bora-Komorowskiego --
to ze wzgl臋du na korek tworz膮cy si臋 do zjazdu na Wa艂 w stron臋 Otwocka.
Sugerowa艂em przesuni臋cie tej "wysepki" z rzeczon膮 barier膮 o 5-10 metr贸w, co
usprawni艂oby zjazd i w zwi膮zku z tym uczyni艂o ruch w tym miejscu bardziej
bezpiecznym. Oto odpowied藕 na moj膮 propozycj臋: http://xcarlink.pl/ZDM_ZTOR_IO_MST_5512_795_2_10.JPG Oczywi艣cie, s膮 oznaczenia, ale ludzie, co zrozumia艂e, nie chcieli sta膰 w
korku do zjazdu na Wa艂 w stron臋 Otwocka kiedy chcieli jecha膰 w drug膮
stron臋, albo na Bora, tote偶 omijali stoj膮cy prawy pas i pr贸bowali wjecha膰
pod sam koniec. Niekt贸rzy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
pasa, blokuj膮c go i generuj膮c korek a偶 przed most, albo wr臋cz na pe艂nej
pr臋dko艣ci pr贸bowali si臋 艂adowa膰 prawie po kraw臋偶niku i barierze, cz臋sto
ko艅cz膮c na rzeczonej barierce. Dzia艂y si臋 tam sceny dantejskie. Ja si臋 pytam, gdzie tutaj fakty na kt贸re w pi艣mie powo艂a艂 si臋 ZDM? Ot贸偶
odpowiedzi膮 jest teoria. W teorii wszystko wygl膮da pi臋knie, w praktyce
zazwyczaj na odwr贸t. Teraz jest tam lepiej (bo jako艣 korki na Otwock
znikn臋艂y), ale IMHO ta wysepka i barierka s膮 bezsensownie zrobione, s膮 zbyt
"wystaj膮ce". Powinny by膰 przesuni臋te troch臋 dalej.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy 艣niegowe

Data: 2011-12-09 08:46:32
Autor: Myjk
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Fri, 9 Dec 2011 08:39:35 +0100, Myjk
... tylko sobie r膮czki nie popsu艂a

Z艂y link zapoda艂em w tym miejscu, mia艂 by膰 ten,
tu "艂adniejsze" foty s膮:
http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,barierka-przebila-toyote-na-wylot,339940.html

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy 艣niegowe

Data: 2011-12-09 12:00:09
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 09-12-2011 08:39, Myjk pisze:
pod sam koniec. Niekt髍zy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
pasa, blokuj眂 go i generuj眂 korek a przed most, albo wr阠z na pe硁ej
pr阣ko禼i pr骲owali si 砤dowa prawie po kraw昕niku i barierze, cz阺to
ko馽z眂 na rzeczonej barierce. Dzia硑 si tam sceny dantejskie.

Zak砤dam 縠 omawiana sytuacja dotyczy tej ostatniej opcji, pani si 秔ieszy硂, chcia砤 by cwana ale si przeliczy砤. Jak si ma m髗g z kalafiora to nawet gumowe barierki nie pomog.

Ja si pytam, gdzie tutaj fakty na kt髍e w pi秏ie powo砤 si ZDM? Ot罂
odpowiedzi jest teoria. W teorii wszystko wygl眃a pi阫nie, w praktyce
zazwyczaj na odwr髏. Teraz jest tam lepiej (bo jako korki na Otwock
znikn瓿y), ale IMHO ta wysepka i barierka s bezsensownie zrobione, s zbyt
"wystaj眂e". Powinny by przesuni阾e troch dalej.

Wtedy te przywali, tylko troch dalej.


--
Pawe

Data: 2011-12-09 03:07:32
Autor: Greg
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 9 Gru, 12:00, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Wtedy te przywali, tylko troch dalej.

Ot罂 w砤秐ie nie. Bo przywalanie bierze si z korka skr阠aj眂ych
na Wa, kt髍y jak podejrzewam z 砤two禼i robi si dwupasmowy na
jednym pasie w swoim szczytowym punkcie przegi阠ia.

Zgadzam si z komentarzem na TVN, 縠 ten kto zaprojektowa
rozjazd 3 strumieni (w tym jednego gigantycznego) w jednopasmowy
przesmyk oraz jego kolega kt髍y to klepn背, powinni i舵 siedzie.

Pozdrawiam
Greg
--
834rd Bomb Wing Strategic Air Command
PEACE IS OUR PROFESSION

Data: 2011-12-09 12:49:23
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 09-12-2011 12:07, Greg pisze:
Ot罂 w砤秐ie nie. Bo przywalanie bierze si z korka skr阠aj眂ych
na Wa, kt髍y jak podejrzewam z 砤two禼i robi si dwupasmowy na

OIDW wczoraj nie by硂 mg硑, wi阠 trudno 縠by jej nie widzia砤.
Dlatego nie rozumiem, jak mo縩a przywali w ten spos骲 w barierk 縠by a tak j odwin辨.
--
Pawe

Data: 2011-12-09 22:35:52
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-09 12:49, DoQ pisze:
W dniu 09-12-2011 12:07, Greg pisze:
Ot罂 w砤秐ie nie. Bo przywalanie bierze si z korka skr阠aj眂ych
na Wa, kt髍y jak podejrzewam z 砤two禼i robi si dwupasmowy na

OIDW wczoraj nie by硂 mg硑, wi阠 trudno 縠by jej nie widzia砤.
Dlatego nie rozumiem, jak mo縩a przywali w ten spos骲 w barierk 縠by
a tak j odwin辨.

Abstrahuj眂 od "przywalenia", "mg硑", "strza丑w" itd. to wypowiedzi
rzecznika s delikatnie powiedziawszy absurdalne, a oznakowanie
wcale nie jest dobre - pisa砮m o tym ju dawno, tak o stronie
prawobrze縩ej, jak i o lewobrze縩ej. Nie je縟筷 specjalnie szybko
(opowie禼i o zapier* Siekierkowskim 150km/h to mo縩a zdaje si
w buty w硂縴), ale chcia砨ym tam pojecha bezpiecznie i czytelnie
zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Par lat temu niby
co tam zmieniano, ale tak szczerze to ja jako nie odczu砮m
poprawy - zjazd na Wa, czy ten ko硂 ZUS jest nadal zwyczajnie
niebezpieczny. Ma硂 tego - ja jestem tutejszy, ale nie je縟筷
mostem codziennie. Poje糳zi砮m troch listopadow por do Z眀ek,
do CZD i nadal jest nieczytelnie i w sumie niebezpiecznie.

Data: 2011-12-10 01:39:11
Autor: to
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
begin Artur Ma艣l膮g
Nie je偶d偶臋 specjalnie szybko (opowie艣ci o zapier*
Siekierkowskim 150km/h to mo偶na zdaje si臋 w buty w艂o偶y膰)

No nie, znowu si臋 zaczyna...

ale chcia艂bym
tam pojecha膰 bezpiecznie i czytelnie zgodnie z ograniczeniami (obecnie
80km/h).

IMHO jest to jedna z lepiej wykonanych i oznakowanych warszawskich ulic (w艂a艣ciwie ulica to zbyt ma艂e s艂owo). Nie bardzo rozumiem na czym polegaj膮 Twoje problemy z Tras膮 Siekierkowsk膮 przy 80 km/h. Je藕dzi艂em tam kiedy艣 regularnie -- za ka偶dym razem z przyjemno艣ci膮.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-12-10 02:55:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-10, to <to@xyz.abc> wrote:

ale chcia砨ym
tam pojecha bezpiecznie i czytelnie zgodnie z ograniczeniami (obecnie
80km/h).

IMHO jest to jedna z lepiej wykonanych i oznakowanych warszawskich ulic

To jest jedna z najgorzej oznakowanych ulic.

Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2011-12-10 02:02:54
Autor: to
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
begin Krzysiek Kielczewski
To jest jedna z najgorzej oznakowanych ulic.

Je偶eli preferujesz sto znak贸w na metr kwadratowy, to by膰 mo偶e. By艂 tam kiedy艣 jeden b艂膮d w oznakowaniu, ale ju偶 chyba poprawili. Zreszt膮, teraz ka偶dy ma nawigacj臋, wi臋c oznakowanie jest w sumie ma艂o potrzebne.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-12-10 03:20:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-10, to <to@xyz.abc> wrote:

To jest jedna z najgorzej oznakowanych ulic.

Je縠li preferujesz sto znak體 na metr kwadratowy, to by mo縠. By tam kiedy jeden b潮d w oznakowaniu, ale ju chyba poprawili.

Ten b潮d, kt髍y po d硊gim czasie poprawili by tylko jednym z wielu.
Niestety nikt nie poszed siedzie za jego pope硁ienie...

Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2011-12-10 22:27:09
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-10 02:55, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-12-10, to<to@xyz.abc>  wrote:

ale chcia砨ym
tam pojecha bezpiecznie i czytelnie zgodnie z ograniczeniami (obecnie
80km/h).

IMHO jest to jedna z lepiej wykonanych i oznakowanych warszawskich ulic

To jest jedna z najgorzej oznakowanych ulic.

Mo縠 bez przesady, ale jak na tego typu tras nie jest oznakowana
dobrze. Wypadki na rozjazdach raczej nie dziej si z przypadku...

Data: 2011-12-11 01:23:04
Autor: to
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
begin Artur Ma艣l膮g
Mo偶e bez przesady, ale jak na tego typu tras臋 nie jest oznakowana
dobrze. Wypadki na rozjazdach raczej nie dziej膮 si臋 z przypadku...

Akurat tam, to wypadki s膮 g艂贸wnie przez tych, co zapierdalaj膮, a nie potrafi膮, ew. w po艂膮czeniu z tymi, co my艣l膮, 偶e ka偶dy tam jedzie 80.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-12-10 10:17:38
Autor: AZ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-10, to <to@xyz.abc> wrote:
Nie je偶d偶臋 specjalnie szybko (opowie艣ci o zapier*
Siekierkowskim 150km/h to mo偶na zdaje si臋 w buty w艂o偶y膰)

No nie, znowu si臋 zaczyna...

Chlopaki smigaja tam po czy paki a Artur ma problem ze 150 :-)
ale chcia艂bym
tam pojecha膰 bezpiecznie i czytelnie zgodnie z ograniczeniami (obecnie
80km/h).

IMHO jest to jedna z lepiej wykonanych i oznakowanych warszawskich ulic (w艂a艣ciwie ulica to zbyt ma艂e s艂owo). Nie bardzo rozumiem na czym polegaj膮 Twoje problemy z Tras膮 Siekierkowsk膮 przy 80 km/h. Je藕dzi艂em tam kiedy艣 regularnie -- za ka偶dym razem z przyjemno艣ci膮.

Dokladnie, lepsza jest chyba tylko S8.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-10 17:21:17
Autor: to
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
begin AZ
Chlopaki smigaja tam po czy paki a Artur ma problem ze 150 :-)

On ma problem nawet z 80. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-12-11 14:40:49
Autor: AZ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-10, to <to@xyz.abc> wrote:
Chlopaki smigaja tam po czy paki a Artur ma problem ze 150 :-)

On ma problem nawet z 80. ;)

Dlatego dla niego ktos jadacy 100, a nie daj boze 120 to szaleniec i
morderca...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-10 19:11:24
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 09-12-2011 22:35, Artur Ma秎眊 pisze:

prawobrze縩ej, jak i o lewobrze縩ej. Nie je縟筷 specjalnie szybko
(opowie禼i o zapier* Siekierkowskim 150km/h to mo縩a zdaje si
w buty w硂縴), ale chcia砨ym tam pojecha bezpiecznie i czytelnie
zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Par lat temu niby

Nie no sorry, nie wierz 縠 jecha砤 siekierkowskim pierwszy raz. Poza tym jezdnia nie zamienia si nagle w betonow 禼ian, w kt髍 trzeba przywali jak przegapisz zjazd. A strach pomy秎e co by zrobi砤 na autostradzie.



--
Pawe

Data: 2011-12-10 22:51:54
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-10 19:11, DoQ pisze:
W dniu 09-12-2011 22:35, Artur Ma秎眊 pisze:

prawobrze縩ej, jak i o lewobrze縩ej. Nie je縟筷 specjalnie szybko
(opowie禼i o zapier* Siekierkowskim 150km/h to mo縩a zdaje si
w buty w硂縴), ale chcia砨ym tam pojecha bezpiecznie i czytelnie
zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Par lat temu niby

Nie no sorry, nie wierz 縠 jecha砤 siekierkowskim pierwszy raz.

W sumie nieistotne - ja nie je縟筷 tamt阣y jako regularnie, ale
oznakowanie jest dla mnie nadal nieczytelne (miejscami). Ja z
natury je縟筷 nie na pami赕, a na oznakowanie.

Poza
tym jezdnia nie zamienia si nagle w betonow 禼ian, w kt髍 trzeba
przywali jak przegapisz zjazd. A strach pomy秎e co by zrobi砤 na
autostradzie.

Widzisz, ja jako do秝iadczony i spokojny kierowca, w przypadku
w眛pliwo禼i/zaskoczenia jad torem bezpiecznym dla mnie i dla innych,
cho鎎y si okaza硂 w trakcie, 縠 zosta砮m 糽e "wykierowany", b眃 nie
do ko馽a zrozumia砮m intencj "zarz眃cy". Tak jak cho鎎y ze 2 tyg.
temu wraca砮m z Z眀ek do舵 p蠹no i cho ju widzia砮m, 縠 jad 糽e,
to na si酬 nie ci背em, tylko pojecha砮m "zjazdem" jak mnie wyprowadzi,
zrobi砮m ekstra jakie k蟪ko po okolicznych "rondach" i w pe硁i
bezpiecznie wr骳i砮m na tras. 痮nka jecha砤 za mn i p蠹niej
si nabija砤, 縠 polubi砮m jazd w k蟪ko :) C罂, zm阠zony, p蠹ny
wiecz髍, teren 秗ednio znajomy (znaczy lokalizacj to ja dok砤dnie
znam, ale je秎i chodzi o konkretne rozwi眤ania w陑丑w drogowych to ju
niekoniecznie - st眃 pewnie bez strachu zje縟縜m gdzie tam, poniewa
wiem, 縠 spokojnie wr骳 na tras), + "walni阾y" samoch骴.
Tak, to napisa砮m o sobie - jednak nie wszyscy maj tyle do秝iadczenia
co ja, nie je縟勘 tak spokojnie i pragmatycznie i do tego si
cz阺to 秔iesz, maj g硂w zaprz眛ni阾 r罂nymi problemami.
Ja rozumiem, 縠 potrafi mie problem z poprawn reakcj na konkretn
sytuacj, szczeg髄nie wtedy, kiedy z硂縴硂 si par przyczyn + to
nieszcz阺ne z砮 oznakowanie.

Data: 2011-12-10 23:09:06
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 10-12-2011 22:51, Artur Ma秎眊 pisze:
Tak, to napisa砮m o sobie - jednak nie wszyscy maj tyle do秝iadczenia
co ja, nie je縟勘 tak spokojnie i pragmatycznie i do tego si
cz阺to 秔iesz, maj g硂w zaprz眛ni阾 r罂nymi problemami.
Ja rozumiem, 縠 potrafi mie problem z poprawn reakcj na konkretn
sytuacj, szczeg髄nie wtedy, kiedy z硂縴硂 si par przyczyn + to
nieszcz阺ne z砮 oznakowanie.

Ale nie mo縩a my秎e za wszystkich, kt髍zy robi sobie problem. Podobnie jak w przypadku barierek przy Pu砤wskiej (wypadek BMW).

--
Pawe

Data: 2011-12-11 19:47:06
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-10 23:09, DoQ pisze:
(...)
Ale nie mo縩a my秎e za wszystkich, kt髍zy robi sobie problem.

W porz眃ku, to rozumiem, ale te bez przesady - nie odwracajmy
zasady w druga stron.

Podobnie
jak w przypadku barierek przy Pu砤wskiej (wypadek BMW).

A co, kto wpad pomys na postawienie tam teraz barierek, bo
komu si chcia硂 dwie paczki lata?

Data: 2011-12-11 20:35:34
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 11-12-2011 19:47, Artur Ma秎眊 pisze:
A co, kto wpad pomys na postawienie tam teraz barierek, bo
komu si chcia硂 dwie paczki lata?

No przecie by硑 takie g硂sy, dlaczego tam nie ma barierek?? :)


--
Pawe

Data: 2011-12-11 00:40:44
Autor: made myself
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com> napisa(a):
Widzisz, ja jako do秝iadczony i spokojny kierowca, w przypadku
w眛pliwo禼i/zaskoczenia jad torem bezpiecznym dla mnie i dla innych,
cho鎎y si okaza硂 w trakcie, 縠 zosta砮m 糽e "wykierowany", b眃 nie
do ko馽a zrozumia砮m intencj "zarz眃cy". Tak jak cho鎎y ze 2 tyg.
temu wraca砮m z Z眀ek do舵 p蠹no i cho ju widzia砮m, 縠 jad 糽e,
to na si酬 nie ci背em, tylko pojecha砮m "zjazdem" jak mnie wyprowadzi,
zrobi砮m ekstra jakie k蟪ko po okolicznych "rondach" i w pe硁i
bezpiecznie wr骳i砮m na tras. 痮nka jecha砤 za mn i p蠹niej
si nabija砤, 縠 polubi砮m jazd w k蟪ko :) C罂, zm阠zony, p蠹ny
wiecz髍, teren 秗ednio znajomy (znaczy lokalizacj to ja dok砤dnie
znam, ale je秎i chodzi o konkretne rozwi眤ania w陑丑w drogowych to ju
niekoniecznie - st眃 pewnie bez strachu zje縟縜m gdzie tam, poniewa
wiem, 縠 spokojnie wr骳 na tras), + "walni阾y" samoch骴.
Tak, to napisa砮m o sobie - jednak nie wszyscy maj tyle do秝iadczenia
co ja, nie je縟勘 tak spokojnie i pragmatycznie i do tego si
cz阺to 秔iesz, maj g硂w zaprz眛ni阾 r罂nymi problemami.
Ja rozumiem, 縠 potrafi mie problem z poprawn reakcj na konkretn
sytuacj, szczeg髄nie wtedy, kiedy z硂縴硂 si par przyczyn + to
nieszcz阺ne z砮 oznakowanie.

To oczywi禼ie jest jak najbardziej poprawny spos骲 my秎enia, aczkolwiek
nie zawsze jest tak r罂owo jak piszesz. Jak kiedy w Krakowie na W昙le Wielickim pojecha砮m sobie nie w t stron A4, to zawr骳i mog砮m... w Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakie 40 kilometr體.

--
Pzdr,
made_myself

--


Data: 2011-12-11 13:51:13
Autor: Adam P砤szczyca
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 00:40:44 +0000 (UTC), made myself napisa(a):

To oczywi禼ie jest jak najbardziej poprawny spos骲 my秎enia, aczkolwiek
nie zawsze jest tak r罂owo jak piszesz. Jak kiedy w Krakowie na W昙le Wielickim pojecha砮m sobie nie w t stron A4, to zawr骳i mog砮m... w Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakie 40 kilometr體.

Tak naprawd, to mog砮 wcze秐iej, bo na odbiciu kikuta S7, ale tak bywa -
i wtedy trzeba zacisn辨 z阞y i pojecha te 40km...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K阺zyca Le秐a 51/9, 66-305 Keszyca Le秐a
 _______/ /_     Wywo硑wanie slajd體 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-12-11 20:44:59
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-11 01:40, made myself pisze:
(...)
To oczywi禼ie jest jak najbardziej poprawny spos骲 my秎enia, aczkolwiek
nie zawsze jest tak r罂owo jak piszesz. Jak kiedy w Krakowie na W昙le
Wielickim pojecha砮m sobie nie w t stron A4, to zawr骳i mog砮m... w
Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakie 40 kilometr體.

Trudno. Zdarzy硂 mi si min辨 r體nie zjazdy z autostrady - c罂,
najwy縠j b阣zie wycieczka krajoznawcza. Taki lajf.

Data: 2011-12-12 08:39:45
Autor: Michal Jankowski
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com> writes:

W dniu 2011-12-11 01:40, made myself pisze:
(...)
To oczywi禼ie jest jak najbardziej poprawny spos骲 my秎enia, aczkolwiek
nie zawsze jest tak r罂owo jak piszesz. Jak kiedy w Krakowie na W昙le
Wielickim pojecha砮m sobie nie w t stron A4, to zawr骳i mog砮m... w
Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakie 40 kilometr體.

Trudno. Zdarzy硂 mi si min辨 r體nie zjazdy z autostrady - c罂,
najwy縠j b阣zie wycieczka krajoznawcza. Taki lajf.

Na A2 jest takie miejsce, 縠 do nast阷nego zjazdu jest 56 kilometr體 w
jedn stron.

  MJ

Data: 2011-12-12 09:23:07
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-12 08:39, Michal Jankowski pisze:
Artur Ma秎眊<futrzak@polbox.com>  writes:

W dniu 2011-12-11 01:40, made myself pisze:
(...)
To oczywi禼ie jest jak najbardziej poprawny spos骲 my秎enia, aczkolwiek
nie zawsze jest tak r罂owo jak piszesz. Jak kiedy w Krakowie na W昙le
Wielickim pojecha砮m sobie nie w t stron A4, to zawr骳i mog砮m... w
Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakie 40 kilometr體.

Trudno. Zdarzy硂 mi si min辨 r體nie zjazdy z autostrady - c罂,
najwy縠j b阣zie wycieczka krajoznawcza. Taki lajf.

Na A2 jest takie miejsce, 縠 do nast阷nego zjazdu jest 56 kilometr體 w
jedn stron.

Mo縠 jest, mo縠 nie ma. Nawet je秎i to trudno. Jeste zwolennikiem
zje縟縜nia na si酬 z zaje縟縜niem drogi, jazdy na wstecznym
pasem awaryjnym (o ile jest) czy jazdy pod pr眃? Minimalna odleg硂舵
miedzy zjazdami (nie w miastach) to 15 km. Problem jest wtedy, kiedy
oznakowanie jest z砮/nieczytelne i cz硂wiek mimo stara ma k硂pot
z wyborem odpowiedniego zjazdu. Z tras szybszych (w Polsce) to
pami阾am takie g體niane oznakowanie (z 10 lat temu tak by硂, teraz
jest dobrze) jak si lecia硂 od Kamienia Pomorskiego DK3/S3 na
W-w. Pod Szczecinem trzeba by硂 wjecha na DK10. W ostatniej chwili
przed zjazdem by砤 ma砤 tabliczka "Bydgoszcz" w prawo. Mijasz zjazd
i heja na Ko砨askowo :)

Data: 2011-12-12 09:37:48
Autor: Michal Jankowski
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com> writes:

Na A2 jest takie miejsce, 縠 do nast阷nego zjazdu jest 56 kilometr體 w
jedn stron.

Mo縠 jest, mo縠 nie ma.

Uwa縜sz, 縠 zmy秎am?

Nawet je秎i to trudno. Jeste zwolennikiem zje縟縜nia na si酬 z
zaje縟縜niem drogi, jazdy na wstecznym pasem awaryjnym (o ile jest)
czy jazdy pod pr眃?

Czy ja co takiego napisa砮m?

Plonk.

  MJ

Data: 2011-12-12 10:17:52
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-12 09:37, Michal Jankowski pisze:
Artur Ma秎眊<futrzak@polbox.com>  writes:

Na A2 jest takie miejsce, 縠 do nast阷nego zjazdu jest 56 kilometr體 w
jedn stron.

Mo縠 jest, mo縠 nie ma.

Uwa縜sz, 縠 zmy秎am?

Nieistotne. Zreszt napisa砮m, 縠 nawet je秎i to trudno.
Min背e zjazd to go min背e. Najwy縠j b阣zie ekstra wycieczka
krajoznawcza. Nigdy nie bawi砮m si w liczenie ile kilometr體
nadrobi砮m przez takie sytuacje. Jedyny problem to przegapienie
stacji benzynowej, ale na autostradach nie czekam do zapalenia
si rezerwy, wi阠 nawet wycieczka 100 km dalej nie jest dla mnie
jako specjalnym problemem.

Nawet je秎i to trudno. Jeste zwolennikiem zje縟縜nia na si酬 z
zaje縟縜niem drogi, jazdy na wstecznym pasem awaryjnym (o ile jest)
czy jazdy pod pr眃?

Czy ja co takiego napisa砮m?

Skoro bawisz si w licytacj w odleg硂舵 do kolejnego zjazdu to jakie
mog by inne rozwi眤ania, skoro opisywane przeze mnie (trudno,
jedziemy dalej, zjedzie si nast阷nym, tak bywa) nie s zadowalaj眂e?
Ju nie wspomn o tym, 縠 zabawy w licytacje przy polskiej sieci
autostrad to raczej sport dla zasady ni co sensownego.

Plonk.

Du縪 tych zjazd體 ju splonkowa砮?

Data: 2011-12-11 15:11:41
Autor: Michal Jankowski
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com> writes:

Abstrahuj眂 od "przywalenia", "mg硑", "strza丑w" itd. to wypowiedzi
rzecznika s delikatnie powiedziawszy absurdalne, a oznakowanie
wcale nie jest dobre - pisa砮m o tym ju dawno, tak o stronie
prawobrze縩ej, jak i o lewobrze縩ej. Nie je縟筷 specjalnie szybko
(opowie禼i o zapier* Siekierkowskim 150km/h to mo縩a zdaje si
w buty w硂縴), ale chcia砨ym tam pojecha bezpiecznie i czytelnie
zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Par lat temu niby
co tam zmieniano, ale tak szczerze to ja jako nie odczu砮m
poprawy - zjazd na Wa, czy ten ko硂 ZUS jest nadal zwyczajnie
niebezpieczny. Ma硂 tego - ja jestem tutejszy, ale nie je縟筷
mostem codziennie. Poje糳zi砮m troch listopadow por do Z眀ek,
do CZD i nadal jest nieczytelnie i w sumie niebezpiecznie.

Jeszcze przed mostem jest znak, 縠 wszystkie zjazdowe kierunki
(Pu砤wy, Wa, Goc砤w) s z prawego pasa. Jest ca砤 d硊go舵 mostu na
zaj阠ie tego pasa.
Wszystkie wypadki wynikaj z zachowania "a wuj tam znaki, polec
jeszcze lewym, trzech wyprzedz i si wcisn".

  MJ

Data: 2011-12-11 15:53:10
Autor: J.F.
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:11:41 +0100, Michal Jankowski napisa(a):
Jeszcze przed mostem jest znak, 縠 wszystkie zjazdowe kierunki
(Pu砤wy, Wa, Goc砤w) s z prawego pasa. Jest ca砤 d硊go舵 mostu na
zaj阠ie tego pasa.
Wszystkie wypadki wynikaj z zachowania "a wuj tam znaki, polec
jeszcze lewym, trzech wyprzedz i si wcisn".

Czekaj czekaj - ale przeciez te znaki nic nie nakazuja.
To jest calkiem racjonalne zachowanie ze widzac "zjazd 500m" wyprzedzamy
jeszcze ciezarowke zamiast jechac 60. Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.

No chyba ze zarzucasz zwykle polskie chamstwo - wiem ze tam jest korek, ale
ich omine i sie gdzies wcisne.


Ale zebyscie na narzekali na "a wuj tam znaki" - http://www.youtube.com/watch?v=Mh7N-ONIduI
Na ile rozumiem - droga sie zrobila dziurawa, wiec madra gmina ...
postawila ograniczenie do 40. I fotoradar. A kierowcy jada po staremu - 70. I FR lapie 2500 dziennie.
Kierowcy sie tlumacza ze znakow nie widzieli.


J.

Data: 2011-12-11 16:04:43
Autor: AZ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czekaj czekaj - ale przeciez te znaki nic nie nakazuja.
To jest calkiem racjonalne zachowanie ze widzac "zjazd 500m" wyprzedzamy
jeszcze ciezarowke zamiast jechac 60. Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.

No chyba ze zarzucasz zwykle polskie chamstwo - wiem ze tam jest korek, ale
ich omine i sie gdzies wcisne.

Bo tak wlasnie tam jest. Na prawym korek bo jeden pas rozjezdza sie na 3
kierunki, a wlasciwie dwa bo kawalek dalej jeden rozjezdza sie na dwa.
Wtedy staje tez drugi od prawej pas bo wciskacze blokuja. Identycznie
jak na moscie Grota, przed mostem opisana jest konfiguracja pasow ale
wszyscy leca pasem na Prage by pozniej wciskac sie na pas na Bialoleke,
niektorzy tam ucza niepokornych, niektorzy robia sobie prawe
blotniki/drzwi albo inni ciagaja sie po sadach z burakami jak ja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-11 19:48:48
Autor: Adam P砤szczyca
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 16:04:43 +0000 (UTC), AZ napisa(a):

No chyba ze zarzucasz zwykle polskie chamstwo - wiem ze tam jest korek, ale
ich omine i sie gdzies wcisne.

Bo tak wlasnie tam jest. Na prawym korek bo jeden pas rozjezdza sie na 3
kierunki, a wlasciwie dwa bo kawalek dalej jeden rozjezdza sie na dwa.
Wtedy staje tez drugi od prawej pas bo wciskacze blokuja. Identycznie
jak na moscie Grota, przed mostem opisana jest konfiguracja pasow ale
wszyscy leca pasem na Prage by pozniej wciskac sie na pas na Bialoleke,
niektorzy tam ucza niepokornych, niektorzy robia sobie prawe
blotniki/drzwi albo inni ciagaja sie po sadach z burakami jak ja.

A wystarczy硂by, 縠by zjazdy by硑 robione w kolejno禼i, a nie z jednego
pasa...
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K阺zyca Le秐a 51/9, 66-305 Keszyca Le秐a
 _______/ /_     Wywo硑wanie slajd體 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-12-11 19:08:05
Autor: Shrek
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-11 15:53, J.F. wrote:
Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:11:41 +0100, Michal Jankowski napisa(a):
Jeszcze przed mostem jest znak, 縠 wszystkie zjazdowe kierunki
(Pu砤wy, Wa, Goc砤w) s z prawego pasa. Jest ca砤 d硊go舵 mostu na
zaj阠ie tego pasa.
Wszystkie wypadki wynikaj z zachowania "a wuj tam znaki, polec
jeszcze lewym, trzech wyprzedz i si wcisn".

Czekaj czekaj - ale przeciez te znaki nic nie nakazuja.
To jest calkiem racjonalne zachowanie ze widzac "zjazd 500m" wyprzedzamy
jeszcze ciezarowke zamiast jechac 60.
Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.

To w ko馽u jest oznakowane, czy nie?

Shrek.

Data: 2011-12-11 19:17:24
Autor: J.F.
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 19:08:05 +0100, Shrek napisa(a):
On 2011-12-11 15:53, J.F. wrote:
Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:11:41 +0100, Michal Jankowski napisa(a):
Jeszcze przed mostem jest znak, 縠 wszystkie zjazdowe kierunki
(Pu砤wy, Wa, Goc砤w) s z prawego pasa. Jest ca砤 d硊go舵 mostu na
zaj阠ie tego pasa.
Wszystkie wypadki wynikaj z zachowania "a wuj tam znaki, polec
jeszcze lewym, trzech wyprzedz i si wcisn".

Czekaj czekaj - ale przeciez te znaki nic nie nakazuja.

To w ko馽u jest oznakowane, czy nie?

Ja tam nie wiem, ale jak widze znak "pozadany zjazd w prawo 1000m", to
nierzadko jade w lewo i wciskam gaz zamiast odwrotnie :-)

J.

Data: 2011-12-11 19:18:23
Autor: Shrek
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-11 19:17, J.F. wrote:

To w ko馽u jest oznakowane, czy nie?

Ja tam nie wiem, ale jak widze znak "pozadany zjazd w prawo 1000m", to
nierzadko jade w lewo i wciskam gaz zamiast odwrotnie :-)

Ale nie wrzeszczysz potem na grupach, 縠 by硂 z砮 oznakowanie?

Shrek.

Data: 2011-12-11 19:43:35
Autor: J.F.
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 19:18:23 +0100, Shrek napisa(a):
On 2011-12-11 19:17, J.F. wrote:
To w ko馽u jest oznakowane, czy nie?
Ja tam nie wiem, ale jak widze znak "pozadany zjazd w prawo 1000m", to
nierzadko jade w lewo i wciskam gaz zamiast odwrotnie :-)

Ale nie wrzeszczysz potem na grupach, 縠 by硂 z砮 oznakowanie?

Nie, bo dobre bylo :-)

Ale juz na oznakowanie pod wroclawskim stadionem narzekalem, bo istotnie
kiepskie.


J.

Data: 2011-12-11 19:45:16
Autor: Artur Ma秎眊
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 2011-12-11 15:11, Michal Jankowski pisze:
(...)
Jeszcze przed mostem jest znak, 縠 wszystkie zjazdowe kierunki
(Pu砤wy, Wa, Goc砤w) s z prawego pasa.

Znak przed mostem do mo縩a sobie w buty w硂縴, poniewa...

Jest ca砤 d硊go舵 mostu na zaj阠ie tego pasa.

Ot罂 to - teraz podaj w jakiej odleg硂禼i jest informacja, 縠
zjazd takowy istnieje, a p蠹niej podaj w jakiej odleg硂禼i
bezpo秗ednio przed zjazdem tak informacja jest  podana.

Wszystkie wypadki wynikaj z zachowania "a wuj tam znaki, polec
jeszcze lewym, trzech wyprzedz i si wcisn".

Tak, z ca潮 pewno禼i...

Data: 2011-12-09 11:33:07
Autor: AZ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
On 2011-12-09, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 09-12-2011 08:39, Myjk pisze:
pod sam koniec. Niekt贸rzy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
pasa, blokuj膮c go i generuj膮c korek a偶 przed most, albo wr臋cz na pe艂nej
pr臋dko艣ci pr贸bowali si臋 艂adowa膰 prawie po kraw臋偶niku i barierze, cz臋sto
ko艅cz膮c na rzeczonej barierce. Dzia艂y si臋 tam sceny dantejskie.

Zak艂adam 偶e omawiana sytuacja dotyczy tej ostatniej opcji, pani si臋 艣pieszy艂o, chcia艂a by膰 cwana ale si臋 przeliczy艂a. Jak si臋 ma m贸zg z kalafiora to nawet gumowe barierki nie pomog膮.

Pewno udaloby sie gdyby nie rozmawiala komorke jak gro panius jezdzacych
po Wawie i nie wiedzacych co sie dzieje wokol nich.

Ostatnio jedna madra stojac do skretu z Solidarnosci w Zelazna (stalem
po jej lewej) stwierdzila ze sobie zawroci, wiec skrecila kierownice i
zahaczajac o mnie ruszyla, zero reakcji na klakson bo oczywiscie rozmawiala
przez komorke. Wiec niechcacy urwalem jej butem zderzak i pojechalem a w
domu mala obcierke spolerowalem. Nie mozna chamow nauczyc mowieniem to
trzeba czynami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 12:51:55
Autor: DoQ
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
W dniu 09-12-2011 12:33, AZ pisze:
Ostatnio jedna madra stojac do skretu z Solidarnosci w Zelazna (stalem
po jej lewej) stwierdzila ze sobie zawroci, wiec skrecila kierownice i
zahaczajac o mnie ruszyla, zero reakcji na klakson bo oczywiscie rozmawiala
przez komorke. Wiec niechcacy urwalem jej butem zderzak i pojechalem a w
domu mala obcierke spolerowalem. Nie mozna chamow nauczyc mowieniem to
trzeba czynami.

Ta z Siekierkowskiej te wyniesie lekcj na przysz硂舵. Swoj drog, Polacy narzekaj 縠 w砤dza jest nadgorliwa i ogranicza swobody obywatelskie, a jak dojdzie co do czego to chcieliby 縠by przewidywa砤 ka縟e, nawet najbardziej durne zachowanie...


--
Pawe

Data: 2011-12-09 18:51:31
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Swoj drog, Polacy narzekaj 縠 w砤dza jest nadgorliwa i ogranicza swobody obywatelskie, a jak dojdzie co do czego to chcieliby 縠by przewidywa砤 ka縟e, nawet najbardziej durne zachowanie...

Dokladnie tak powinno byc :)

cw

Data: 2011-12-11 15:38:09
Autor: Papkin
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Jesli chodzi o telefony to ustalilbym mandacik na 300-400zl.

Przoduja w tym (w gadaniu z pudelkiem przy uchu) takze bogaci biznesmeni (a moze zwykli prawnicy i notariusze w zmowie cenowej pod ochronna kolderka RP).

Zestaw Bluetooth jest od 50zl - cos wspanialego. Wiekszosc telefonow ma BT, a jesli nie ma to zawsze zostaje HF na kablu.

Co za idioci, tez takich we Wroclawiu widuje i nic tylko spuscic manto.

Data: 2011-12-11 16:20:16
Autor: J.F.
Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:38:09 +0100, Papkin napisa(a):
Jesli chodzi o telefony to ustalilbym mandacik na 300-400zl.
Przoduja w tym (w gadaniu z pudelkiem przy uchu) takze bogaci biznesmeni (a moze zwykli prawnicy i notariusze w zmowie cenowej pod ochronna kolderka RP).
Zestaw Bluetooth jest od 50zl - cos wspanialego. Wiekszosc telefonow ma BT, a jesli nie ma to zawsze zostaje HF na kablu.
Co za idioci, tez takich we Wroclawiu widuje i nic tylko spuscic manto.

Zebys choc napisal "i co oni na jezdni wyprawiaja". A tak to nie wiadomo - zazdroscisz im ze sa notariuszami, sam kupiles i sie
zloscisz ze niepotrzebnie wydales pieniadze, czy sprzedajesz takie zabawki
i oczywiscie im wyzsze mandaty tym dla ciebie lepiej :-)

J.

Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona