Prawko A2. Jak liczyæ stosunek mocy do masy?

Data: 2014-05-07 18:39:16
Autor: potter192
Prawko A2. Jak liczyæ stosunek mocy do masy?
Witam. Wiem, ¿e na zadane przeze mnie pytanie odpowied¼ wydaje siê byæ banalna, jednak mam na my¶li pewien szczegó³... Mianowicie zastanawiam siê czy ten stosunek nale¿y liczyæ (w przypadku motocykla blokowanego) przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a wiêc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze, stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mie¶ci siê w ograniczeniu. W takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotycz±cych kat. A2, jest w³a¶ciwy?

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-05-07 21:03:00
Autor: Kuczu
Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy?
W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedź wydaje się być
banalna, jednak mam na myśli pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam
się czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat.
A2, jest właściwy?

ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność
mocy tego motocykla,

Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70

I tyle.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-05-07 19:27:19
Autor: potter192
Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy?
Kuczu napisal

[...]

Dziêki wielkie :D O to w³a¶nie mi chodzi³o. --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-05-08 09:50:32
Autor: mmaurycy
Prawko A2. Jak liczy� stosunek mocy do m asy?
W dniu ¶roda, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 u¿ytkownik potter192 napisa³:
Kuczu napisal

> [...]

> mocy tego motocykla,

> Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:

Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o. --

Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Kuczu jest nie zast±piony :)
pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650

Data: 2014-05-10 03:08:55
Autor: Akarm
Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do m asy?
W dniu 2014-05-08 18:50, mmaurycy@gmail.com pisze:
Kuczu jest niezast±piony :)

Chocia¿ raz mnie szlag trafi³, kiedy szuka³em informacji o butach, które s± s± dla wiêkszo¶ci motocyklistów za ciasne. :)
Wtedy mi nie pomóg³.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Prawko A2. Jak liczyæ stosunek mocy do masy?