Prawko a1

Data: 2014-02-16 11:00:13
Autor: lwg5859
Prawko a1
witam mam pytanko do was bo nie wiem czy mi się będzie opłacało robić prawko na a1 ponieważ nie mam za dużo kasy a starzy na pewno nic mi nie rzucą na motocykl, a mam tylko na prawko lub motocykl wiec nie wiec czy się opyla robić mi prawko na a1 czy poczekać do 18 i zrobić a2 i bym od razu zarobił na motocykl myślę o nsr125 lub apce rs125 albo czy wogule się opłaca mi robić prawko jak będę jeździł 125 myślałem tez crossie zamiast prawka i nsr do 18ski sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D --

Data: 2014-02-16 13:11:33
Autor: James
Prawko a1
"lwg5859"  w ataku słowotoku wyrzucił z siebie...

[...]
***
witam nieopłaca cisie robić prawka przeciez prawko jest dla frajerow nikt na prawku przeciez nie pojedzie a jak starzy nierzucom naprawko to kupuj moto i wogule lataj sie nie przejmuj a przed policjom poprostu uciekaj i tak przeciez niedogoniom bo to som leszcze co nieumiejom jeździć więc nie warto tracić kasy na jakieś głupie prawko nie rub go i kupuj odrazu duży moto bo będzie łatwiej uciekać policji bo przecież na 125 to wolno się jedzie więc coś większego kup boto się bardziej opłaca
ALBO:
Pieniądze, które masz w tej chwili przeznacz na dobrego psychologa/psychiatrę, który pomoże opanować napady nerwowe.

--
James

Data: 2014-02-17 17:21:36
Autor: lwg5859
Prawko a1
James napisal

[...]

a ja ci proponuje idź się powieś! lub utop!
nie jeżdżę dla szpanu tylko dla pasji i nie zamierzam się od razu zabić --

Data: 2014-02-16 16:37:37
Autor: johnny
Prawko a1
W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-02-17 17:24:02
Autor: lwg5859
Prawko a1
johnny napisal

W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

Pozdrawiam Johnny

i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ  --

Data: 2014-02-17 21:08:08
Autor: James
Prawko a1
"lwg5859"  wypocił... johnny napisal
[...]

Johnny, ale on Ci powiedział... choć utopimy się razem, albo powiesimy. Przecież nie da się dalej żyć, tak nam powiedział ;)

Przerażający jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że niedługo to oni będą lekarzami, prawnikami, sędziami, itd. Belgia podjęła ostatnio bardzo mądrą decyzję.

--
James

Data: 2014-02-17 21:25:38
Autor: Grzybol
Prawko a1
Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości
Przerażający jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że
niedługo  to oni będą lekarzami, prawnikami, sędziami,

Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni NIGDY nie będą lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni zamiatacze ulic, emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli. Oczywiście, przy odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle popierdolony, żeby takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie poza gimnazjalnym...

Data: 2014-02-17 21:43:54
Autor: Kuczu
Prawko a1
W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol pisze:

[...]

Dzisiaj Grzybolu placisz i masz. Dlatego jest caly wysyp "uczelni" zawodowych. Do niektorych to nawet chodzic nie trzeba za bardzo. Ale dyplom jest dyplom !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-02-17 21:57:00
Autor: Grzybol
Prawko a1
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ldtsb9$6nk$1node1.news.atman.pl... W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol
pisze:
[...]

Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna. Myslę, że prawników również jeszcze nie produkują prywaciarze. A co do prywatnych wszelkiego rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to tak jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest potrzebne. Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na stołek ministra. Myślę, że to tylko po to stworzyli. I oczywiście nabijanie kabzy właścicielom takich uczelni. Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura. Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

--
Grzybol

Data: 2014-02-17 22:57:49
Autor: Hinek
Prawko a1
Kazimiera Mika
UĹźytkownik "Grzybol"  napisał

 Pomijając jednak wszystko powyĹźsze, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powĂłd jest
bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Te niedorozwoje - to nie jest przecieĹź prĂłbka reprezentacyjna dla
populacji!  Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
do gówna...Może to jest jakiś tajemniczy projekt służący
wykrywaniu takich pierwotniaków? Może tworzona jest jakaś
baza danych?  Taka baza moĹźe przecieĹź mieć sporą wartość!
Musi być jakieś wytłumaczenie...
Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedyś taki
delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
Takie czasy.

--
Hinek

Data: 2014-02-18 16:27:03
Autor: Jacot
Prawko a1
"Hinek" <hinek@fuck.pl> wrote:

Użytkownik "Grzybol"  napisał
 Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest
bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
populacji!

Obawiam sie ze obaj bujacie w oblokach nierealnosci;)
Jak to niedawno ladnie ujal jeden kolega: kiedys na uczelnie  "sie
dostawalo", teraz na uczelnie "sie idzie". Przyjmuje sie wszystkich, bo jakby sie nie  przyjelo, to by sie nie
mialo studentow i uczelnia by stracila prawo bytu a co za tym idzie:
trawka zielona dla personelu;)
I to samo dotyczy szkol srednich itd. Stad po podstawowce czy tym tam
teraz gimnazjum delikwent z rozbrajajaca szczeroscia przyzna, ze nie
umie pisac (ani czytac), a po liceum niewiele wiecej.
Co potrafia maturzysci to przecie szeroko swego czasu ilustrowano po
internetach;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-19 11:08:09
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:

Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
populacji!  Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
do gówna...

Na innych portalach nie jest dużo inaczej.

[...]

"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-21 22:47:52
Autor: Marcin N
Prawko a1
W dniu 2014-02-17 22:57, Hinek pisze:
[...]

Uff. Głos rozsądku.

Co tu dużo gadać: im człowiek starszy, tym bardziej mu się wydaje, że "za jego czasów było lepiej a młodzież była mądrzejsza".

--
MN

Data: 2014-02-18 01:30:53
Autor: RadoslawF
Prawko a1
pisze:
[...]

W prywatnym liceum.
Skoro fachowcy piszą mu teraz wypracowania to i maturę mu napiszą.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-18 22:23:16
Autor: Jasio
Prawko a1
Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ldttut$lik$1mx1.internetia.pl...

Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

Uwaga, otworzę przed Tobą przestrzeń czarnej rozpaczy.
Maturęzdaszpiszącjązgodniezkluczem.

Czad, nie?

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2014-02-19 08:16:43
Autor: Piotr Rezmer
Prawko a1
Grzybol pisze:

Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna.

Tutaj niespodzianka. Dwa dni temu słyszałem w Trójce informacje o tym że zaczną powstawać prywatne uczelnie szkolące lekarzy. Ma to ponoć zwiększyć liczbę personelu w ośrodkach zdrowia i skrócić czas oczekiwania na wizytę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-02-19 11:07:02
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
Grzybol <grzybekkkkk@wp.pl> wrote:

miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Też byś się zdziwił. Jak ja kończyłem szkołę (jeszcze systemem bez gimnazjów - 8 lat pedałówki, 5 technikum) to maturę zdawali nawet debile, którzy nie potrafili dobrze czytać. Serio, nie umieli płynnie czytać, dukali i nie było to jąkanie się, tylko dukanie. Pracę dyplomową na koniec technikum elektronicznego (teraz z tego co wiem są egzaminy zawodowe) bronili kolesie, którzy nie mieli pojęcia, co to jest prawo Ohma. Oni mają zawód technika elektronika, a w większości też pokończone studia i tytuł magistra.

Serio.

A teraz jest jeszcze gorzej.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-20 17:40:01
Autor: Yogi\(n\)
Prawko a1
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.prm.1392808022news.chmurka.net...
[...]

Ja jestem po liceum (też w czasach 8+4) i po politechnice, ale ci mający problemy z czytaniem nie dostali się do ogólniaka. Odpadło w ciągu czterech lat ok. 15% stanu wyjściowego i maturę zdali wszyscy, większość na piątki (szóstek nie było). W całej szkole matury nie zdały dwie osoby w tym roczniku.
Na polibudę (biochemia) były egzaminy wstępne, trzydniowe, było nas 48 osób na I roku, do obrony startowało 11 osób (potem jeszcze klika osób ponadrabiało zaległości i w sumie skończyło ok. 20, niektórzy z kilkuletnim poślizgiem). Różnica pomiędzy tymi po liceum a technikum polegała głównie na tym, że my tłumaczyliśmy im matematykę, chemię i fizykę, oni nas uczyli rysunku technicznego i podstaw przedmiotów zawodowych. W sumie udana symbioza. ;-) Ale analfabetów nie było. Poziom był w miarę wyrównany, po pierwszym roku, na którym poległo kilkanaście osób. No i ze dwa orły ze średnią 5,0. Może jestem po prostu trochę starszy (matura 1990) od Ciebie? Zdarzyło mi się kilka lat temu uczyć (studentów) przez trzy lata (kurs dwusemestralny) - i ze smutkiem konstatuję, że większość z nich nie skończyłaby mojego ogólniaka. Nikogo nie uwaliłem (niektórych po sześciu a nawet siedmiu podejściach), ale tylko dwie osoby zasłużyły na czwórkę, chyba jedna miała piątkę. W sumie ok. 70-80 osób.

--
 Yogi(n)

Data: 2014-02-18 11:53:38
Autor: James
Prawko a1
"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]

Dużo potrafisz wywnioskować ;)
Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Z drugiej strony niedawne przykłady "profesorów" z wyższych uczelni dają wrażenie, że jednak poziom się obniża. Może ten konkretny gimbus nie osiągnie nic więcej niż stanowisko dyplomowanego operatora miotły ręcznej, ale kolejne pokolenia... jego dzieci, wnuki. Obawiam się, że jednak poziom inteligencji spada, bo życie jest coraz łatwiejsze. Dodatkowo jest przyzwolenie. Zamiast sprawić lanie i zagonić gnoja do książek mówi się teraz, że biedny chłopczyk ma dyswszystko i nie wolno go dyskryminować. Poprawność...

James

Data: 2014-02-18 20:31:54
Autor: Grzybol
Prawko a1
>"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]
poza gimnazjalnym... Dużo potrafisz wywnioskować ;)
[...]

Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach, kupowaniu matur, studiów itp jest prawdą. Nie jestem oderwany od rzeczywistości. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytnią agresję:-) Tak trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

--
Grzybol

Data: 2014-02-20 11:45:14
Autor: James
Prawko a1
"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
>"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]
Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach, kupowaniu matur, studiów itp jest prawdą. Nie jestem oderwany od rzeczywistości. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytnią agresję:-) Tak trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

Nie ma problemu :)
Patrząc jednak na to co się dzieje... przez tych debili nawet normalni ludzie zaczynają na siebie warczeć ;).

James

Data: 2014-02-19 11:01:44
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
[...]

Zdziwiłbyś się. Nie takich debili znam, co magistra porobili. Mentalność studenta została - zrobić wszystko byle jak, byle się nie przemęczyć, byle odbębnić swoje w robocie i iść się napierdolić. Ludzie po 30 lat.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-17 22:00:54
Autor: Jacot
Prawko a1
lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

jak dotad sam powiedziales o sobie wystarczajaco duzo
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-17 22:30:18
Autor: Yogi\(n\)
Prawko a1

Użytkownik "lwg5859" <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:31b83076aec52867f990509958bdc361$1grupy.scigacz.pl...
johnny napisal

[...]

Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2014-02-18 10:19:39
Autor: Grzegorz Rogala
Prawko a1
W dniu 17-02-2014 22:30, Yogi(n) pisze:

Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty
;-)
Juz ten horyzont jest tak poszerzony, ze jest dookola nas ;)
Dno i kilometr mulu.

--
pozdr
Rogal

Data: 2014-02-18 22:08:27
Autor: Viking
Prawko a1
W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do przystąpienia do kursu była wymagana  umiejętność czytania i pisania.
Wobec tego co "napisałeś"? nie opłaca Ci się robić prawka, gdyż i tak nie spełniasz wymogów formalnych. Lepiej kup sobie crosa czy inną nsr.
Jest szansa, że nauczysz się tak zajebiście jeździć,że zostaniesz jakimś mistrzem, wiec w dupie z nauką pisania, jedynie musisz się wtedy nauczyć podpisywać markerem na koszulkach fanek. Dasz chyba radę?
trzymam kciuki i nie poddawaj się!!

napisz jak Ci poszło,albo nie.. dowiem się z gazet,póki co proponuję żebyś kaleczył język polski na pl.rec.analfabeci.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2014-02-19 00:00:20
Autor: Yorick
Prawko a1
Dnia 18 - 02 - 2014 (wtorek) o godzinie 22:08, Viking napisał(a):

Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do przystąpienia do kursu była wymagana  umiejętność czytania i pisania.

Nie tylko 35, ale nawet jeszcze 17 lat temu analfabeta nie mógł ubiegać się
o prawo jazdy...

Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997. --
Yorick
MG Nevada 750,

Data: 2014-02-19 08:18:10
Autor: Piotr Rezmer
Prawko a1
Yorick pisze:

Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997.

Pewnie wtedy była to oczywista oczywistość :) Po co pisać o sprawach oczywistych.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-02-19 11:00:16
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
lwg5859 <lwg5859@_nospam_wp.pl> wrote:

sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

To się kur... naucz.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-21 16:15:27
Autor: lwg5859
Prawko a1
wy jesteście jakiś popierdoleni sami wyzywacie od gimbusuw, a jak ktoś chce porady od innych to go wyzywacie np. jak ktoś kupi sobie motocykl 600ccm na pierwsze moto i się zabije to kurwa wyzywacie ze go sam sobie zasłużył na smierc, od debili idioty itp. a tera jak chciałem porady to najlepiej mnie wyzywać, moze i nie umiem pisać wypracowań itp. moze dlatego ze wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej szkole jak dalej zamierzacie mnie wyzywać od popierdolencuw to zamknijcie ten temat i więcej na niego nie wchodzie.

Data: 2014-02-21 17:35:21
Autor: Grzybol
Prawko a1
[...]

Widzisz chłopcze. Ty nie jesteś popierdolony. Ty jesteś po prostu debilem bez żadnego wykształcenia. I los Twój nikogo nie interesuje. Chyba tylko grabarza i księdza...

--
Grzybol

Data: 2014-02-21 17:51:03
Autor: Yogi\(n\)
Prawko a1
Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:le804h$oud$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie zapominaj o biorcach organów!

--
Yogi(n)

Data: 2014-02-21 17:50:09
Autor: Hinek
Prawko a1
Użytkownik "lwg5859"  napisał

wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej szkole

Patologia kurwa :\
Ty sobie nawet nie zdajesz sprawy z tego jak bardzo
jesteś upośledzony. Teraz możesz sobie najwyżej
pogadać tylko z tymi, co też nie siedzieli w tej
zjebanej szkole. Nie masz szansy na kontakt z
normalnymi ludźmi.
A teraz znikaj.

--
Hinek

Data: 2014-02-21 20:29:55
Autor: Kuczu
Prawko a1
W dniu 2014-02-21 17:15, lwg5859 pisze:

dlatego ze wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej
szkole

Byl nawet film o takich chlopczykach:

http://tinyurl.com/qjjg8wk