Prawko a1

Data: 2014-02-16 13:11:33
Autor: James
Prawko a1
"lwg5859"  w ataku słowotoku wyrzucił z siebie...

witam mam pytanko do was bo nie wiem czy mi się będzie opłacało robić
prawko na a1 ponieważ nie mam za dużo kasy a starzy na pewno nic mi nie
rzucą na motocykl, a mam tylko na prawko lub motocykl wiec nie wiec czy
się opyla robić mi prawko na a1 czy poczekać do 18 i zrobić a2 i bym od
razu zarobił na motocykl myślę o nsr125 lub apce rs125 albo czy wogule się
opłaca mi robić prawko jak będę jeździł 125 myślałem tez crossie zamiast
prawka i nsr do 18ski
***
witam nieopłaca cisie robić prawka przeciez prawko jest dla frajerow nikt na prawku przeciez nie pojedzie a jak starzy nierzucom naprawko to kupuj moto i wogule lataj sie nie przejmuj a przed policjom poprostu uciekaj i tak przeciez niedogoniom bo to som leszcze co nieumiejom jeździć więc nie warto tracić kasy na jakieś głupie prawko nie rub go i kupuj odrazu duży moto bo będzie łatwiej uciekać policji bo przecież na 125 to wolno się jedzie więc coś większego kup boto się bardziej opłaca
ALBO:
Pieniądze, które masz w tej chwili przeznacz na dobrego psychologa/psychiatrę, który pomoże opanować napady nerwowe.

--
James

Data: 2014-02-17 17:21:36
Autor: lwg5859
Prawko a1
James napisal

[...]

a ja ci proponuje idź się powieś! lub utop!
nie jeżdżę dla szpanu tylko dla pasji i nie zamierzam się od razu zabić --

Prawko a1