Prawko a1

Data: 2014-02-16 16:37:37
Autor: johnny
Prawko a1
W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-02-17 17:24:02
Autor: lwg5859
Prawko a1
johnny napisal

W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

Pozdrawiam Johnny

i niby kim TY jeste¶ ze oceniasz ludzi po pi¶mie
nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ  --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-02-17 21:08:08
Autor: James
Prawko a1
"lwg5859"  wypocił... johnny napisal
[...]

Johnny, ale on Ci powiedział... choć utopimy się razem, albo powiesimy. Przecież nie da się dalej żyć, tak nam powiedział ;)

Przerażaj±cy jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że niedługo to oni będ± lekarzami, prawnikami, sędziami, itd. Belgia podjęła ostatnio bardzo m±dr± decyzję.

--
James

Data: 2014-02-17 21:25:38
Autor: Grzybol
Prawko a1
Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomo¶ci
Przerażaj±cy jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że
niedługo  to oni będ± lekarzami, prawnikami, sędziami,

Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni NIGDY nie będ± lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni zamiatacze ulic, emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli. Oczywi¶cie, przy odrobinie szczę¶cia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle popierdolony, żeby takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie poza gimnazjalnym...

Data: 2014-02-17 21:43:54
Autor: Kuczu
Prawko a1
W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol pisze:

Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni
NIGDY nie będą lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni
zamiatacze ulic, emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli.
Oczywiście, przy odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle
popierdolony, żeby takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie
poza gimnazjalnym...

Dzisiaj Grzybolu placisz i masz. Dlatego jest caly wysyp "uczelni" zawodowych. Do niektorych to nawet chodzic nie trzeba za bardzo. Ale dyplom jest dyplom !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-02-17 21:57:00
Autor: Grzybol
Prawko a1
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ldtsb9$6nk$1node1.news.atman.pl... W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol
pisze:
[...]

Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna. Myslę, że prawników również jeszcze nie produkują prywaciarze. A co do prywatnych wszelkiego rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to tak jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest potrzebne. Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na stołek ministra. Myślę, że to tylko po to stworzyli. I oczywiście nabijanie kabzy właścicielom takich uczelni. Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura. Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

--
Grzybol

Data: 2014-02-17 22:57:49
Autor: Hinek
Prawko a1
Kazimiera Mika
UĹĽytkownik "Grzybol"  napisaĹ‚

 PomijajÄ…c jednak wszystko powyĹĽsze, nasze maĹ‚e, miĹ‚e gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukoĹ„czÄ…. A powĂłd jest
bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Te niedorozwoje - to nie jest przecieĹĽ prĂłbka reprezentacyjna dla
populacji!  Oni jakiegoĹ› powodu zlatujÄ… siÄ™ do sikacza jak muchy
do gówna...Może to jest jakiś tajemniczy projekt służący
wykrywaniu takich pierwotniakĂłw? MoĹĽe tworzona jest jakaĹ›
baza danych?  Taka baza moĹĽe przecieĹĽ mieć sporÄ… wartość!
Musi być jakieś wytłumaczenie...
Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
nie zmienia siÄ™. Tyle - ĹĽe teraz jest INTERNET! KiedyĹ› taki
delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
Takie czasy.

--
Hinek

Data: 2014-02-18 16:27:03
Autor: Jacot
Prawko a1
"Hinek" <hinek@fuck.pl> wrote:

Użytkownik "Grzybol"  napisał
 Pomijaj±c jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończ±. A powód jest
bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
populacji!

Obawiam sie ze obaj bujacie w oblokach nierealnosci;)
Jak to niedawno ladnie ujal jeden kolega: kiedys na uczelnie  "sie
dostawalo", teraz na uczelnie "sie idzie". Przyjmuje sie wszystkich, bo jakby sie nie  przyjelo, to by sie nie
mialo studentow i uczelnia by stracila prawo bytu a co za tym idzie:
trawka zielona dla personelu;)
I to samo dotyczy szkol srednich itd. Stad po podstawowce czy tym tam
teraz gimnazjum delikwent z rozbrajajaca szczeroscia przyzna, ze nie
umie pisac (ani czytac), a po liceum niewiele wiecej.
Co potrafia maturzysci to przecie szeroko swego czasu ilustrowano po
internetach;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-19 11:08:09
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:

Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
populacji!  Oni jakiego¶ powodu zlatuj± się do sikacza jak muchy
do gówna...

Na innych portalach nie jest dużo inaczej.

Tak serio, to my¶lę, że ilo¶ć różnych prymitywów, analfabetów itp
nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedy¶ taki
delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
Takie czasy.

"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-21 22:47:52
Autor: Marcin N
Prawko a1
W dniu 2014-02-17 22:57, Hinek pisze:
[...]

Uff. GĹ‚os rozsÄ…dku.

Co tu dużo gadać: im człowiek starszy, tym bardziej mu się wydaje, że "za jego czasów było lepiej a młodzież była mądrzejsza".

--
MN

Data: 2014-02-18 01:30:53
Autor: RadoslawF
Prawko a1
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
pisze:
[...]

Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna. Myslę, że prawników również jeszcze nie produkuj± prywaciarze. A co do prywatnych wszelkiego rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to tak jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest potrzebne. Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na stołek ministra. My¶lę, że to tylko po to stworzyli. I oczywi¶cie nabijanie kabzy wła¶cicielom takich uczelni. Pomijaj±c jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończ±. A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura. Jakj±zdaćpisz±ctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

W prywatnym liceum.
Skoro fachowcy pisz± mu teraz wypracowania to i maturę mu napisz±.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-18 22:23:16
Autor: Jasio
Prawko a1
Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ldttut$lik$1mx1.internetia.pl...

Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

Uwaga, otworzę przed Tobą przestrzeń czarnej rozpaczy.
Maturęzdaszpiszącjązgodniezkluczem.

Czad, nie?

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2014-02-19 08:16:43
Autor: Piotr Rezmer
Prawko a1
Grzybol pisze:

Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna.

Tutaj niespodzianka. Dwa dni temu słyszałem w Trójce informacje o tym że zaczną powstawać prywatne uczelnie szkolące lekarzy. Ma to ponoć zwiększyć liczbę personelu w ośrodkach zdrowia i skrócić czas oczekiwania na wizytę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-02-19 11:07:02
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
Grzybol <grzybekkkkk@wp.pl> wrote:

miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończ±. A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura.

Też by¶ się zdziwił. Jak ja kończyłem szkołę (jeszcze systemem bez gimnazjów - 8 lat pedałówki, 5 technikum) to maturę zdawali nawet debile, którzy nie potrafili dobrze czytać. Serio, nie umieli płynnie czytać, dukali i nie było to j±kanie się, tylko dukanie. Pracę dyplomow± na koniec technikum elektronicznego (teraz z tego co wiem s± egzaminy zawodowe) bronili kolesie, którzy nie mieli pojęcia, co to jest prawo Ohma. Oni maj± zawód technika elektronika, a w większo¶ci też pokończone studia i tytuł magistra.

Serio.

A teraz jest jeszcze gorzej.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-20 17:40:01
Autor: Yogi\(n\)
Prawko a1
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gof.prm.1392808022news.chmurka.net...
[...]

Ja jestem po liceum (też w czasach 8+4) i po politechnice, ale ci maj±cy problemy z czytaniem nie dostali się do ogólniaka. Odpadło w ci±gu czterech lat ok. 15% stanu wyj¶ciowego i maturę zdali wszyscy, większo¶ć na pi±tki (szóstek nie było). W całej szkole matury nie zdały dwie osoby w tym roczniku.
Na polibudę (biochemia) były egzaminy wstępne, trzydniowe, było nas 48 osób na I roku, do obrony startowało 11 osób (potem jeszcze klika osób ponadrabiało zaległo¶ci i w sumie skończyło ok. 20, niektórzy z kilkuletnim po¶lizgiem). Różnica pomiędzy tymi po liceum a technikum polegała głównie na tym, że my tłumaczyli¶my im matematykę, chemię i fizykę, oni nas uczyli rysunku technicznego i podstaw przedmiotów zawodowych. W sumie udana symbioza. ;-) Ale analfabetów nie było. Poziom był w miarę wyrównany, po pierwszym roku, na którym poległo kilkana¶cie osób. No i ze dwa orły ze ¶redni± 5,0. Może jestem po prostu trochę starszy (matura 1990) od Ciebie? Zdarzyło mi się kilka lat temu uczyć (studentów) przez trzy lata (kurs dwusemestralny) - i ze smutkiem konstatuję, że większo¶ć z nich nie skończyłaby mojego ogólniaka. Nikogo nie uwaliłem (niektórych po sze¶ciu a nawet siedmiu podej¶ciach), ale tylko dwie osoby zasłużyły na czwórkę, chyba jedna miała pi±tkę. W sumie ok. 70-80 osób.

--
 Yogi(n)

Data: 2014-02-18 11:53:38
Autor: James
Prawko a1
"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]

Dużo potrafisz wywnioskować ;)
Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Z drugiej strony niedawne przykłady "profesorów" z wyższych uczelni daj± wrażenie, że jednak poziom się obniża. Może ten konkretny gimbus nie osi±gnie nic więcej niż stanowisko dyplomowanego operatora miotły ręcznej, ale kolejne pokolenia... jego dzieci, wnuki. Obawiam się, że jednak poziom inteligencji spada, bo życie jest coraz łatwiejsze. Dodatkowo jest przyzwolenie. Zamiast sprawić lanie i zagonić gnoja do ksi±żek mówi się teraz, że biedny chłopczyk ma dyswszystko i nie wolno go dyskryminować. Poprawno¶ć...

James

Data: 2014-02-18 20:31:54
Autor: Grzybol
Prawko a1
>"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]
poza gimnazjalnym... Dużo potrafisz wywnioskować ;)
[...]

Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach, kupowaniu matur, studiów itp jest prawd±. Nie jestem oderwany od rzeczywisto¶ci. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytni± agresję:-) Tak trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

--
Grzybol

Data: 2014-02-20 11:45:14
Autor: James
Prawko a1
"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
>"Grzybol"  wrote...
"James" napisał...
[...]
Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach, kupowaniu matur, studiów itp jest prawd±. Nie jestem oderwany od rzeczywisto¶ci. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytni± agresję:-) Tak trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

Nie ma problemu :)
Patrz±c jednak na to co się dzieje... przez tych debili nawet normalni ludzie zaczynaj± na siebie warczeć ;).

James

Data: 2014-02-19 11:01:44
Autor: Adam Wysocki
Prawko a1
[...]

Zdziwiłby¶ się. Nie takich debili znam, co magistra porobili. Mentalno¶ć studenta została - zrobić wszystko byle jak, byle się nie przemęczyć, byle odbębnić swoje w robocie i i¶ć się napierdolić. Ludzie po 30 lat.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-17 22:00:54
Autor: Jacot
Prawko a1
lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

i niby kim TY jeste¶ ze oceniasz ludzi po pi¶mie
nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

jak dotad sam powiedziales o sobie wystarczajaco duzo
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-17 22:30:18
Autor: Yogi\(n\)
Prawko a1

Użytkownik "lwg5859" <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:31b83076aec52867f990509958bdc361$1grupy.scigacz.pl...
johnny napisal

[...]

Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2014-02-18 10:19:39
Autor: Grzegorz Rogala
Prawko a1
W dniu 17-02-2014 22:30, Yogi(n) pisze:

Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty
;-)
Juz ten horyzont jest tak poszerzony, ze jest dookola nas ;)
Dno i kilometr mulu.

--
pozdr
Rogal