Prawko a1

Data: 2014-02-18 22:08:27
Autor: Viking
Prawko a1
W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 pisze:
witam mam pytanko do was bo nie wiem czy mi się będzie opłacało robić
prawko na a1 ponieważ nie mam za dużo kasy a starzy na pewno nic mi nie
rzucą na motocykl, a mam tylko na prawko lub motocykl wiec nie wiec czy
się opyla robić mi prawko na a1 czy poczekać do 18 i zrobić a2 i bym od
razu zarobił na motocykl myślę o nsr125 lub apce rs125 albo czy wogule
się opłaca mi robić prawko jak będę jeździł 125 myślałem tez crossie
zamiast prawka i nsr do 18ski
sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do przystąpienia do kursu była wymagana  umiejętność czytania i pisania.
Wobec tego co "napisałeś"? nie opłaca Ci się robić prawka, gdyż i tak nie spełniasz wymogów formalnych. Lepiej kup sobie crosa czy inną nsr.
Jest szansa, że nauczysz się tak zajebiście jeździć,że zostaniesz jakimś mistrzem, wiec w dupie z nauką pisania, jedynie musisz się wtedy nauczyć podpisywać markerem na koszulkach fanek. Dasz chyba radę?
trzymam kciuki i nie poddawaj się!!

napisz jak Ci poszło,albo nie.. dowiem się z gazet,póki co proponuję żebyś kaleczył język polski na pl.rec.analfabeci.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2014-02-19 00:00:20
Autor: Yorick
Prawko a1
Dnia 18 - 02 - 2014 (wtorek) o godzinie 22:08, Viking napisał(a):

Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do przystąpienia do kursu była wymagana  umiejętność czytania i pisania.

Nie tylko 35, ale nawet jeszcze 17 lat temu analfabeta nie mógł ubiegać się
o prawo jazdy...

Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997. --
Yorick
MG Nevada 750,

Data: 2014-02-19 08:18:10
Autor: Piotr Rezmer
Prawko a1
Yorick pisze:

Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997.

Pewnie wtedy była to oczywista oczywistość :) Po co pisać o sprawach oczywistych.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Prawko a1