Prawko - mam!

Data: 2009-12-09 02:08:08
Autor: jesz
Prawko - mam!
On 9 Gru, 10:16, WITO <witkowsk...@gmail.com> wrote:
Witam wszystkich, pochwalę się, że wczoraj na Odlewniczej w DC
ukończyłem egzamin państwowy na uprawnienia do kierowania
motocyklami :-D Radość ma tym większa, że człowiek już dawno 30 lat ma
na karku i łatwo nie było (50% ekipy oblała na placyku, głównie za
niedorozwinietą pantomimę głową), ale miły staruszek, w filcowej
czapce a la generał De Gaulle, ciepłym sweterku i marynarce uznał moje
umiejętności kręcenia głową na boki za wystarczające, aby być, cytuję
"odpowiedzialnym" motocyklistą. Jak pogoda pozwoli to wyturlam sobie
mojego nowo nabytego, 2-letniego małego czarnego Bandita i pokulam się
po Dolnym Mokotowie. A jak nie, to poczekam na prawko i zrobię to
wiosną w sposób już 100% odpowiedzialny i udokumentowany ;-)

pozdrawiam,
WITO

gratulacje - w taką pogodę robić zalicznie ...
hehe .. a ile jeździłeś bez dokumentu? :)

Data: 2009-12-09 03:39:29
Autor: Lukasz Baranski
Prawko - mam!
gratulacje - w taką pogodę robić zalicznie ...

Wbrew pozorom lepiej (no, moze hamowaniem awaryjnym).
Jak zdawalem, uwalili mnie na przejezdzie na zoltym swietle przy
skrecie w prawo (rzekomo - ja mialem zielone, swiatlo zmienilo sie juz
za mna egzaminatorowi).
W deszczowa pogode jeszcze powiedzial bym, ze hamowanie moglo
spowodowac zagrozenie na drodze, a tak to egz byl do poprawki.

__
Lukasz B
(jeszcze) NT650V, WAW

Prawko - mam!