Prawko przez internet

Data: 2010-05-03 09:32:54
Autor: sbst
Prawko przez internet

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał
uczyć się teorii we własnym zakresie z tego co mi mowili
w ośrodkach jest obecnie przymus chodzenia na zajęcia.

teoria - jak zaplacisz za zajecia nikt Cie nie zmusi na nie chodzic - jest tyle szkol, ze zawsze ktos pojdzie na reke - oczywiscie nikt normalny Cie nie zwolni ze zdania egzaminu wewnetrznego, wiec czy sam sie bedziesz uczyl czy na zajeciach - co za roznica, skoro efekt bedzie taki sam.nie zmienia to faktu, ze za zajecia i tak zaplacisz

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

Data: 2010-05-03 10:35:51
Autor: wspolna-flaszka.pl
Prawko przez internet

Użytkownik "sbst" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:hrlv12$73v$2inews.gazeta.pl...

[...]

dokldanie o to mi chodzi. Ja sie po prostu nie skupiam w grupie. Kiedys karte motorowerowa robilemw  podobny sposob.

Data: 2010-05-03 10:35:33
Autor: witek
Prawko przez internet
wspolna-flaszka.pl wrote:

dokldanie o to mi chodzi. Ja sie po prostu nie skupiam w grupie. Kiedys karte motorowerowa robilemw  podobny sposob.

kup sobie gazetę na zajecia.

Data: 2010-05-04 17:13:07
Autor: Gotfryd Smolik news
Prawko przez internet
On Mon, 3 May 2010, witek wrote:

wspolna-flaszka.pl wrote:

dokldanie o to mi chodzi. Ja sie po prostu nie skupiam w grupie. Kiedys karte motorowerowa robilemw  podobny sposob.

kup sobie gazetę na zajecia.

  Netbooka. Z modemem GSM. Będziemy mogli dyskutować przy okazji ten
i inne problemy ;)
  Ale faktem jest, że instruktor *powinien* dać więcej niż "goły tekst".

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-05-03 11:38:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Prawko przez internet
W dniu 2010-05-03 10:35, wspolna-flaszka.pl pisze:
dokldanie o to mi chodzi. Ja sie po prostu nie skupiam w grupie. Kiedys karte motorowerowa robilemw  podobny sposob.

Zawsze jednak jest to forma przekazania wiedzy i w domu moĹźesz dodatkowo
się uczyć tak, jak chcesz. A co z zajęć utkwi to jednak utkwi, nawet jak
Ci się wydaje, że nic.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-03 11:37:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Prawko przez internet
W dniu 2010-05-03 09:32, sbst pisze:

[...]

Bywa, ale to spore ryzyko dla OSK, bo to łamanie prawa.

oczywiscie nikt
normalny Cie nie zwolni ze zdania egzaminu wewnetrznego, wiec czy sam
sie bedziesz uczyl czy na zajeciach - co za roznica, skoro efekt bedzie
taki sam.

Nie będzie. Testy to tylko testy. Jak ktoś myśli, że obkucie 400 zadań
zrobi z niego kierowcę, to się myli.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Prawko przez internet