Prawnik

Data: 2014-03-21 20:34:13
Autor: John Kołalsky
Prawnik
Hej

Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj takiej tematyki.

Data: 2014-03-21 21:01:22
Autor: Artur Maśląg
Prawnik
W dniu 2014-03-21 20:34, John Kołalsky pisze:
Hej

Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
takiej tematyki.

Zadzwoń na 112 - tam z całą pewnością otrzymasz wyczerpującą informację.

Data: 2014-03-21 22:35:10
Autor: anacron
Prawnik
W dniu 21.03.2014 20:34, John Kołalsky pisze:
Hej

Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
takiej tematyki.

W obronie przed kim?

--
anacron

Data: 2014-03-22 02:00:15
Autor: Budzik
Prawnik
Użytkownik John Kołalsky john@kowal.invalid ...

Szukam prawnika specjalizuj±cego się w obronie wła¶cicieli pojazdów by skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jako¶ nie widzę tutaj takiej tematyki.
Na liscie allegro był ostatnio taki jeden co w poniedziałek przepraszał, ze pisał na newsy po spozyciu... ;-)

Data: 2014-03-22 11:24:13
Autor: K
Prawnik
W dniu 22-03-2014 03:00, Budzik pisze:
[...]

ten cie moze przeprosic, ze pisze przed zazyciem lekow.

Data: 2014-03-22 12:00:12
Autor: Budzik
Prawnik
Użytkownik K a@b.c ...

[...]

Ale przeciez nie chodzi o przepraszanie mnie osobi¶cie. Raczej ogólnie - grupę :)

Data: 2014-03-23 17:53:07
Autor: John Kołalsky
Prawnik

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

To nie wiem co to jest ta listwa

Ale wydaje mi się potrzebne nie tylko mnie osobi¶cie, ale potencjalnie każdemu. Takie ubezpieczenie prawne.

Data: 2014-03-23 21:00:50
Autor: Budzik
Prawnik
Użytkownik John Kołalsky john@kowal.invalid ...

Na liscie allegro był ostatnio taki jeden co w poniedziałek
przepraszał, ze
pisał na newsy po spozyciu... ;-)

To nie wiem co to jest ta listwa

Ja tez nie wiem.
A kto pisał o listwie?

Data: 2014-03-23 23:01:14
Autor: John Kołalsky
Prawnik

[...]

Ty. O jakiej¶ listwie allegro. Ja nie wiem o co biega i jaki ma zwi±zek.

Data: 2014-03-24 02:00:46
Autor: Budzik
Prawnik
[...]

Zwiazek ma tylko taki, że masz problem z czytaniem.
Lista allegro to nie listwa allegro...

Data: 2014-03-24 09:41:03
Autor: K
Prawnik
W dniu 24-03-2014 03:00, Budzik pisze:
[...]

tez odnosisz wrazenie, ze kolina probuje dogonic karola?

Data: 2014-03-24 11:00:39
Autor: Budzik
Prawnik
Użytkownik K a@b.c ...

John Kołalsky to kolina?

Data: 2014-03-24 19:24:44
Autor: John Kołalsky
Prawnik

[...]

Dla mnie bez różnicy. Szukam zwi±zku z tematem.

Data: 2014-03-24 08:34:21
Autor: Ergie
Prawnik
UĹĽytkownik "John KoĹ‚alsky"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:lgi54p$riu$1@mx1.internetia.pl...

Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj takiej tematyki.

Było wielokrotnie, ale nic nowego w temacie się nie pojawia więc o czym tu dyskutować. Jak na razie to tylko DAS.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-03-27 17:02:37
Autor: John Kołalsky
Prawnik

UĹĽytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl>

[...]

Raz czytałem a nie wielokrotnie, i zapomniałem, ale o coś takiego mniej więcej mi chodziło

Prawnik