Prawnik

Data: 2014-03-24 08:34:21
Autor: Ergie
Prawnik
Użytkownik "John KoÅ‚alsky"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lgi54p$riu$1@mx1.internetia.pl...

Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj takiej tematyki.

Było wielokrotnie, ale nic nowego w temacie się nie pojawia więc o czym tu dyskutować. Jak na razie to tylko DAS.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-03-27 17:02:37
Autor: John Kołalsky
Prawnik

Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl>

[...]

Raz czytałem a nie wielokrotnie, i zapomniałem, ale o coś takiego mniej więcej mi chodziło

Prawnik