Prawnik jako partner poszukiwany.

Data: 2014-07-22 14:50:19
Autor: Roman
Prawnik jako partner poszukiwany.
Poszukuje prawnika jako partnera do dochodowego interesu. Oczywiscie aplikacja nie jest wymagana. Chetnych zapraszam di napisania maila do mnie: roman.tygielski (malpa) o2.pl

Pozdr.

Data: 2014-07-23 12:03:37
Autor: Marek
Prawnik jako partner poszukiwany.

Uzytkownik "Roman" <roman@ddddd.pl> napisal w wiadomosci news:53ce5e09$0$2245$65785112news.neostrada.pl...
Poszukuje prawnika jako partnera do dochodowego interesu. Oczywiscie aplikacja nie jest wymagana. Chetnych zapraszam di napisania maila do mnie: roman.tygielski (malpa) o2.pl

Cos mi smierdzi dochodowa "dzialalnoscia" na granicy prawa albo nawet z nim niezgodna,
no ale jak to powiedzial Staszkowi Kolasie naczelnik gminy w filmie "Kogel-mogel":
"co nie jest zabronione jest dozwolone, wiec hodujcie te swoje glizdy" ;)

--
Pzdr.
Marek

Prawnik jako partner poszukiwany.