Prawo..

Data: 2010-07-24 09:07:33
Autor: jadrys
Prawo..

...i sprawiedliwość:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Chciala-spelnic-swoje-marzenie-grozi-jej-do-25-lat,wid,12504447,wiadomosc.html?ticaid=1a941

Niech mi ktoś powie że to tylko sen, że jakiś matrix..

Data: 2010-07-24 01:35:33
Autor: zbig
Prawo..
On 24 Lip, 09:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..i sprawiedliwość:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Chciala-spelnic-swoje-marzenie...

Niech mi ktoś powie że to tylko sen, że jakiś matrix..

A co tu dziwnego. Chyba nie uwierzyłeś w tę bajeczkę o wizualizacji
marzeń? z taką argumentacja to można dotrzeć do jakiegoś przygłupa.

Data: 2010-07-24 12:01:44
Autor: jadrys
Prawo..

--

A co tu dziwnego. Chyba nie uwierzyłeś w tę bajeczkę o wizualizacji
marzeń? z taką argumentacja to można dotrzeć do jakiegoś przygłupa.

Nie mam żadnych przesłanek żeby sądzić inaczej. Nie wydała z tych fałszywych pieniędzy ani złotówki. Więc gdzie to przestępstwo?

Data: 2010-07-24 03:16:33
Autor: Antenka
Prawo..
On 24 Lip, 09:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..i sprawiedliwość:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Chciala-spelnic-swoje-marzenie...

Niech mi ktoś powie że to tylko sen, że jakiś matrix..

A co konia obchodzi, co kto robi w swoich czterech ścianach? Widać, że
babka miała kłopoty z samą sobą, o czym świadczy chociażby
uczestnictwo w kursie prania mózgu. No i zrobiła wizualizację - jej
marzenie się ziściło. Nie rozumiem tylko za co ma trafić do więzienia,
skoro ani jednej z wydrukowanej złotówki nie puściła w obieg?
Powinno się ją skierować do dobrego psychiatry. I tyle co mam w tej
kwestii do powiedzenia. Nie znajduję w niej żadnej winy.
"Uwierz w siebie", "uwierz w marzenia" - to znane sztuczki szarlatanów
z różnych sekt, także z tych  tzw. ekonomicznych np. Amway.

Antenka

Data: 2010-07-24 12:30:33
Autor: jadrys
Prawo..
  W dniu 2010-07-24 12:16, Antenka pisze:
[...]

No właśnie, to jest to ch**ne postępowe prawo...Które nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością. Karze się ludzi którzy są winni tylko bogu ducha. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-07-24 03:43:14
Autor: zbig
Prawo..
Ty od przestawania z antenką głupiejesz do reszty.
W swoim własnym domu nie wolno drukować fałszywych pieniędzy, ani
[produkować pirackich płyt i kaset.
nie wolno także konstruować bomb, ani kręcić filmów dla pedofili. nie
można także hodować konopii indyjskich oraz warzyć hery, choćbyś w ten
sposób wizualizował marzenia.
takie rzeczy podlegają ściganiu z mocy prawa i bardzo dobrze.

Data: 2010-07-24 12:55:08
Autor:
Prawo..
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
W swoim własnym domu nie wolno drukować fałszywych pieniędzy
(...)
takie rzeczy podlegają ściganiu z mocy prawa i bardzo dobrze.

"Art. 310. § 1. Kto podrabia albo przerabia polski albo obcy pieniądz (...) podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 5 albo karze 25 lat pozbawienia wolności"

 Ha, ha, ha ,ha! Ja kiedys przerobilem banknot $5 na $6 ("Sex Dollars" z Blillem Clintonem). Uzyskalem nawet copyrights w USA i w Kanadzie. Produkowalem wtedy magnesy lodowkowe i stickers. W mysl tego wybitnie nieprecyzyjnego przepisu powinienem "siedziec". Tymczasem uzyskalem jeszcze swego rodzaju ochrone rzadowa. Obecna Polska to naprawde chory kraj. Pozdrawiam Polakow. I wspolczuje.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 15:12:31
Autor: jadrys
Prawo..
  W dniu 2010-07-24 14:55, canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

No może nie kraj, ale nasze prawo jest w stanie agonalnym. Już dość dawno temu przestało spełniać swoją powinność. - Czyli osadzać sprawiedliwie.

Data: 2010-07-24 13:02:36
Autor: jadrys
Prawo..
  W dniu 2010-07-24 12:43, zbig pisze:
[...]

A co to do kr*wy nędzy ma wspólnego ze sprawiedliwością?? Dlaczego sq**syny złodzieje w białych kołnierzykach  którzy okradają innych w biały dzień  łażą bezkarni po ulicach a karze się kogoś  kto nie zrobił nikomu nic złego?

PS. z pirackimi płytami i kasetami zgoda, - to jest kradzież. ale pozostałe zarzuty to czyste wp**dalanie się w prywatne życie człowieka.

Data: 2010-07-24 13:27:49
Autor: Antenka
Prawo..
On 24 Lip, 12:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

No właśnie, to jest to ch**ne postępowe prawo...Które nie ma nic
wspólnego ze sprawiedliwością. Karze się ludzi którzy są winni tylko

A jeśli chciała, dla kaprysu,  wytapetować swoje mieszkanie tą
skserowaną forsą, bo taką miała wizję artystyczną? Podobno gusta nie
podlegają dyskusji ;-).

Niestety, ale  żyjemy w państwie totalitarnym. Nie chce mi się
przytaczać przykładów. Powiem krótko. Jeśli państwo wkracza ze swoimi
restrykcyjnymi przepisami we wszystkie sfery życia obywatela
ograniczając na maksa jego wolność, mnożąc niezliczoną ilość zakazów,
paragrafów, to to jest  właśnie totalitaryzm, którego jesteśmy
świadkami także w Polsce.

Antenka

Pozdrawiam :-*

Data: 2010-07-24 12:50:36
Autor: Canucki
Prawo..
Prokuratura powinna sie raczej zainteresowac organizatorami tego rodzaju kursow, ktore moze nie z zalozenia ale w praktyce przyczyniaja sie do  idiotycznych czy karalnych postepowan.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-24 10:26:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawo..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2e3g1$4u6$1news.onet.pl...

[...]

Może chciała zwizualizować konto w banku czy cuś?
No bo w jaki sposób zajęła się nią policja?

Data: 2010-07-24 12:02:15
Autor: jadrys
Prawo..

[...]

Nic nie chciała, - nic nikomu nie zrobiła, a jako groźna "przestępczyni"  dostanie ze 20 lat..

pewnie ktoś doniósł, zobaczył jakis "życzliwy" tą górę  kasy u niej i doniósł na policję sadząc że kogoś obrabowała.

Prawo..