Prawo Bolka

Data: 2009-05-01 17:38:34
Autor: matusm
Prawo Bolka
http://www.youtube.com/watch?v=CCOFbXvhOjU

i o sprawie cicho, tylko dlatego ze nadal,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-01 21:31:20
Autor: Piotr
Prawo Bolka
Dnia Fri, 1 May 2009 17:38:34 +0200, matusm napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=CCOFbXvhOjU

i o sprawie cicho, tylko dlatego ze nadal,,,,,,,

Ale jaja... Ten emat się przemknął przez jakąś telewizję i faktycznie
ucichł. Ale po sprawie Zyzaka i zobaczeniu kto i jak deperacko broni tego
obszczymura, powyższe wcale mnie nie dziwi.
Piotr

Data: 2009-05-01 22:21:31
Autor: pluton
Prawo Bolka
Ale po sprawie Zyzaka i zobaczeniu kto i jak deperacko broni tego
obszczymura, powyższe wcale mnie nie dziwi.
Piotr

Ale z ciebie cham. Ja tam bym nie nazwal Zynzaka obszczymurem.

Nullification

Data: 2009-05-01 13:20:17
Autor: mrdevilyn
Prawo Bolka
On 1 Maj, 22:21, "pluton" <zielonad...@gazeta.pl> wrote:

Zynzaka

Pluto piesku, czy ty myślisz że jak 10x przekręcisz nazwisko tego pana
to on automatycznie przestanie mieć rację?

Data: 2009-05-01 23:13:05
Autor: pluton
Prawo Bolka
Pluto piesku, czy ty myślisz że jak 10x przekręcisz nazwisko tego pana
to on automatycznie przestanie mieć rację?

Przekrecilem ? Ooops, bardzo przepraszam. Ale jakos nie rozumiem,
na czym polega racja pana Dzyndzlaka ? Zebral jakies stare smiecie
z teczek (co juz je wszyscy znali), dopisal 10 wypowiedzi
'anonimowych informatorow' (polowe pewnie sam wymyslil,
a druga polowa to jakies byle SBki) ze Walesa sikal do herbaty
i mial dziure w skarpetce. W ktorym miejscu mial racje ?

Nullification

Data: 2009-05-01 14:15:55
Autor: mrdevilyn
Prawo Bolka
On 1 Maj, 23:13, "pluton" <zielonad...@gazeta.pl> wrote:

Przekrecilem ? Ooops, bardzo przepraszam. Ale jakos nie rozumiem,
na czym polega racja pana Dzyndzlaka ?

Właśnie widać że nie bardzo rozumiesz.  Jak przeczytasz książke
napisaną przez pana Zyzaka to twoje szanse na zrozumienie wzrosną ,
póki co pozostało ci jedynie pierdolenie głupot.

Data: 2009-05-01 23:37:12
Autor: pluton
Prawo Bolka

Przekrecilem ? Ooops, bardzo przepraszam. Ale jakos nie rozumiem,
na czym polega racja pana Dzyndzlaka ?

Właśnie widać że nie bardzo rozumiesz.

Tak, jasno to napisalem przeciez: nie rozumiem. Nawet 'nie bardzo rozumiem',
lecz 'calkiem nie rozumiem'. Zdecydowanie poprawnie powtorzyles to,
co napisalem.

Jak przeczytasz książke
napisaną przez pana Zyzaka to twoje szanse na zrozumienie wzrosną ,

To akurat nie wchodzi w gre, poniewaz zupelnie nie podnieca mnie
zlizywanie fekaliow z teczek.

Ale skoro pojales niezwykla glebie mysli pana Dzyndzlaka i wspiales
sie na wyzyny jego intelektu (chociaz w to watpie), to stresc
w jednym zdaniu, na czym ta jego racja polega.

Nullification

Data: 2009-05-01 16:24:16
Autor: mrdevilyn
Prawo Bolka
On 1 Maj, 23:37, "pluton" <zielonad...@gazeta.pl> wrote:

To akurat nie wchodzi w gre, poniewaz zupelnie nie podnieca mnie
zlizywanie fekaliow z teczek.

Pluto,  kto ci wmówił ze książką Zyzaka się należy pdniecać, albo że
tam są jakieś fekalia z teczek? Myszka Miki czy kaczor Donald?
Chłopie, przecież oni cie zawsze w bambuko robią  a potem się z ciebie
śmieją jak z wielce zadowoloną miną własne jaja liżesz.

 to stresc w jednym zdaniu, na czym ta jego racja polega.

Ciebie do imentu popierdoliło pluto. Od streszczania to masz
redachtora szechtera albo pachołów Donalda, palituska choćby. On ci
wszystko dokumentnie wyłoży i stresci a nawet podpowie kiedy masz się
wysrać a kiedy wyrzygać. Do mnie się zgłoś jak będziesz gotów wykonac
własnymi siłami, choćby minimalny i niechby nawet erratyczny ale
samodzielny, wysiłek intelektualny.

Data: 2009-05-02 09:24:34
Autor: pluton
Prawo Bolka
Pluto,  kto ci wmówił ze książką Zyzaka się należy pdniecać, albo że
tam są jakieś fekalia z teczek?

To co, zadnych 'materialow historycznych' nie uzyl ?
Pospisywal tylko, co mu 'anonimowe zrodla' powiedzialy ?

[...]

Widze, ze ty taki wysilek wykonales, ze az sie posrales.
Ale streszczenia w twoim wykonaniu nadal nie widze.

Nullification

Data: 2009-05-01 22:23:06
Autor: Piotr
Prawo Bolka
Dnia Fri, 1 May 2009 22:21:31 +0200, pluton napisał(a):

Ale z ciebie cham. Ja tam bym nie nazwal Zynzaka obszczymurem.

Ja wiem pluto, ty najprostszych odniesień nie rozumiesz. Dlatego będziesz
używany tylko do zasłaniania obszczymurów.
Piotr

Data: 2009-05-01 23:16:18
Autor: pluton
Prawo Bolka

> Ale z ciebie cham. Ja tam bym nie nazwal Zynzaka obszczymurem.

Ja wiem pluto, ty najprostszych odniesień nie rozumiesz. Dlatego będziesz
używany tylko do zasłaniania obszczymurów.
Piotr

Ja wcale Zynzaka nie zaslaniam. To jest gupi fiutek, niewatpliwie,
ale nazywanie go obszczymurem to chamstwo. No ale wlasciwie
po co ja sie odzywam ? Obaj jestescie siebie warci.

Nullification

Data: 2009-05-01 23:22:01
Autor: Piotr
Prawo Bolka
Dnia Fri, 1 May 2009 23:16:18 +0200, pluton napisał(a):

Ja wcale Zynzaka nie zaslaniam. To jest gupi fiutek, niewatpliwie,
ale nazywanie go obszczymurem to chamstwo. No ale wlasciwie
po co ja sie odzywam ? Obaj jestescie siebie warci.

Oprócz zasłaniania obszczymurów nadajesz się do robienia z siebie idioty,
pluto...
Piotr

Prawo Bolka