Prawo Jazdy

Data: 2012-11-21 16:24:50
Autor: masti
Prawo Jazdy
Dnia pi臋knego Wed, 21 Nov 2012 16:23:17 +0000 osobnik zwany tomekj
napisa艂:

Witam mam 17 lat i zrobi艂em sobie prawo jazdy kategorii B1 tylko 偶e
czekam jeszcze na odbi贸r . Co si臋 stanie je艣li policja zaczyma mnie
samochodem kt贸rym nie moge je藕dzi膰 gdy偶 jest on na ketegori臋 B .? Jaka
jest za to kara ?

rozstrzelanie na miejscu

--
BMW R1100GS '94

[...]

[...]