Prawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa parafii to ambona :-)

Data: 2019-09-30 17:19:42
Autor: A. Filip
Prawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa parafii to ambona :-)
Ja nie jestem pewny czy ci dziennikarze TVN są tak głupi czy tak
bezczelnie udają głupich. _Jak dla mnie_ słabszym oskarżeniem jest
zarzut głupoty :-)

IMHO takie "odkrywcze" interpretacje wszelkiego prawo są godne
rozpowszechniania -  "Jeśli nie może być lepiej to niech choć będzie
śmieszniej!" ;-)

Czy wyliczenie prawd wiary z którymi "może być" niezgodne głosowanie
na niektóre listy jest całkowicie legalne według prawa kościelnego? ;-)

https://www.tvn24.pl/niestepowo-parafia-przekonuje-na-kogo-nie-glosowac-w-wyborach,973427,s.html
"Nie można być trochę chrześcijaninem i trochę liberałem". Parafia
wskazuje, na kogo nie głosować ; 30 września 2019, 13:57 ;
[...] O tym, kogo chrześcijanie powinni popierać, parafia poinformowała
na swojej głównej stronie internetowej. [...]
"Zarówno Msza Święta, jak i nabożeństwa oraz liturgie, to czas
modlitwy. Świątynie są miejscami spotkania człowieka z Bogiem, bez
żadnych wyjątków i taka jest ich rola. Kościelne ambony są
przeznaczone do głoszenia Ewangelii, pocieszania strapionych,
napominania, przypominania prawd wiary i magisterium Kościoła
katolickiego" - zaznacza rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.
Ks. Paweł Rytel-Andrianik dodaje, że przypadki, w których *ambony* są
wykorzystywane do innych celów, są sprzeczne z prawem Kościoła
katolickiego i nie powinny mieć miejsca. [...]

--
A. Filip