( Prawo Pracy ) Zwolnienie lekarskie,a dniówka.

Data: 2009-03-24 15:08:24
Autor: Dawid
( Prawo Pracy ) Zwolnienie lekarskie,a dniówka.
Witam
W niektóre weekendy pracuje po 12 godzin. Za to odlicza się liczba godzin pracy na tygodniu.
Podczas takiego weekendu byłam na zwolnieniu lekarskim.
Pracodawca chce teraz abym odrobiła 2x 4 godz pracy dlatego że normalna dniówka wynosi 8 godzin nie 12 i twierdzi że zwolnienie obejmuje 8 godzin dziennie.

Czy ma do tego prawo?

Tak gdyz kolejne godizny sa traktowane jako nadgodziny

Data: 2009-03-24 14:53:09
Autor: przypadek
On 24 Mar, 15:08, "Dawid" <dawi...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> dziennie.

> Czy ma do tego prawo?

Tak gdyz kolejne godizny sa traktowane jako nadgodziny

Kandydat na posta roku chyba.

Data: 2009-03-24 21:57:33
Autor: PlaMa
W dniu 2009-03-24 15:08, Dawid pisze:

[...]

Można odrobić nadgodziny, których się nie zrobiło?

( Prawo Pracy ) Zwolnienie lekarskie,a dniówka.