Prawo a słuchanie muzyki w bloku

Data: 2011-03-20 02:31:28
Autor: Feromon
Prawo a słuchanie muzyki w bloku

Użytkownik "ark_fx" <ark_fx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im073p$ms1$1inews.gazeta.pl...
Witam,
u mmnie taka przypadłość
wprowadzili sie nowi sasiedzi i teraz byle troche głośniej słucham muzyki i zaraz pojawia sie policja, przed chwilą byli i mi powiedzieli że nie ma takego czegość jak cisza nocna od 22... i że jak jeszcze raz dostaną do mnie wezmwanie ( a dostaną) to bedą musieli mnie ukarać mandatem.

I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?
Jak to wyglÄ…da od prawnej strony?

A co? Poprzedni sąsiedzi się wyprowadzili z powodu uciążliwego hałasu?
Może trzeba by słuchać przez słuchawki?

Feromon

Prawo a słuchanie muzyki w bloku