Prawo autorskie. Produkcja i handel bez zgody autora.

Data: 2010-11-25 18:27:55
Autor: Piotr [trzykoty]
Prawo autorskie. Produkcja i handel bez zgody autora.
Przeglądałem kodeks karny, ale nie mogę się >doszukać interesujących mnie
paragrafów.

Bo jeśli chodzi projekt, dokumentację czy oprogramowanie ma zastosowanie Ustawa o prawie autorskim, a jeśli idzie o płytki Ustawa o ochronie topografii układów scalonych.
Zakładam, że nie zastrzegałeś rozwiązań patentowo etc.

Niektóre czyny (np. przypisanie autostwa) stanowią przetępstwo, patrz rodz. 14 UoPA...
Dodatkowo powództwo adhezyjne do sprawy karnej o odszkodowanie.

Prawo autorskie. Produkcja i handel bez zgody autora.