Prawo autorskie, a Youtube

Data: 2009-10-20 18:33:06
Autor: Jarek
Prawo autorskie, a Youtube
Witam,
swojego czasu brałem udział w reportażu telewizyjnym. Po emisji w TV nagrałem go i fragment umieściłem na Youtube, aby znajomi nie męczyli mnie prośbami o przesłanie nagrania. Po kilku dniach dostałem e-mail z Youtube z informacją "...o usunięciu podanego materiału lub uniemożliwieniu dostępu do niego w wyniku zgłoszenia otrzymanego od właściciela praw autorskich stacji "X" twierdzącego, że materiał narusza jego prawa...".
W jaki sposób zgodnie z prawem i bez naruszenia praw autorskich mogę zamieścić na Youtube fragment (ok.3 minuty) wyemitowanego i nagranego przeze mnie reportażu z moim udziałem?

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2009-10-20 20:13:11
Autor: Piotr [trzykoty]
Prawo autorskie, a Youtube

"Jarek" <wektor@onet.pl> wrote
W jaki sposób zgodnie z prawem i bez naruszenia praw autorskich mogę zamieścić na Youtube fragment (ok.3 minuty) wyemitowanego i nagranego przeze mnie reportażu z moim udziałem?

Uzyskać zgodę od właściciela praw majątkowych do nagrania, a więc jak sądzę producenta programu.

Data: 2009-10-20 20:13:54
Autor: Piotr [trzykoty]
Prawo autorskie, a Youtube
Zamiast na publicznej stronie umieść w miejscu dostępnym tylko dla znajomych.

Data: 2009-10-20 20:40:58
Autor: Jarek
Prawo autorskie, a Youtube
Dziękuję Ci za pomoc.