Prawo budowlane

Data: 2011-10-11 13:35:38
Autor: mz
Prawo budowlane
Witam
Mam pytanie dotyczące dostarczania wody ciepłej do lokalu mieszkalnego (własnościowego) w budynku spółdzielczym. Czy woda ta powinna krążyć w rurach czy być doprowadzona jedną rurą i stac tam i czekać aż użytkownik ją odkręci ?
Wiem, że stare przepisy dopuszczały doprowadzenie wody do lokalu mieszkalnego jedną rurą nowe zaś wymuszają aby ta woda była stale w ruchu i przez te krążenie podgrzewana po powrocie do kotłowni.

I teraz moje pytanie w którym roku to sie zmieniło i jakie przepisy dokładnie to regulują.

Prawo budowlane