Prawo budowlane - budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..

Data: 2012-07-11 21:49:06
Autor: arturs
Prawo budowlane - budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..
Witam..
Mam pytanie do znawców tematu.. mam działkę o wymiarach 25x40m (25m wzdłuż jezdni 40m wzdłuż drogi wewnętrznej która ma być przekazana gminie) dla której wydane są warunki zabudowy dla domku jednorodzinnego (nie ma planu).. jest tam określone że mogę postawić dom w obszarze oddalonym od skraju jezdni o 15m (czyli jakieś 14m od granicy działki) oraz 6m od granicy z drogą wewnętrzną.. generalnie dla domku warunki mi pasują ale chciałbym też postawić sobie mały budynek gospodarczy (wiadomo jakieś narzędzia itp.)..
i nie mogę nigdzie się doczytać czy na taki budynek też muszę mieć warunki zabudowy.. bo że mogę budować na zgłoszenie to już znalazłem, odległości też muszą być odpowiednie itp. to wszystko jest jasne.. ale właśnie - czy taki budynek musi być uwzględniony w warunkach zabudowy? a jeśli nie to czy mogę go zaplanować w innym miejscu niż granice wyznaczone przez warunki dla domu?
Proszę o informację kogoś kto wie bo póki co warunki są na poprzedniego właściciela i nie wiem czy przepisywać je na siebie bez zmian czy występować o nowe z bud. gospodarczym.. wolałbym przepisać ale też wolałbym mieć komórkę..
Pozdrawiam

Prawo budowlane - budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..