Prawo do chodzenia chodnikiem

Data: 2018-04-23 15:51:53
Autor: J.F.
Prawo do chodzenia chodnikiem
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ad0ae78$0$1007$65785112@news.neostrada.pl...
Policjant może tak sobie zabronić chodzenia chodnikiem "bo tak", czy musi podać podstawę?

https://wiadomosci.wp.pl/dzierzoniow-akcja-abw-i-wroclawskiej-policji-interwencja-na-koncercie-neofaszystow-6243688906671745a

I ciekawe jaka podawal tym, ktorym zakazywal powrotu do domu.
Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...

A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte takiej pokazowki ?

J.

Data: 2018-04-23 16:06:30
Autor: Kviat
W dniu 2018-04-23 o 15:51, J.F. pisze:
[...]

Żeby go faszyści nie zastrzelili? To chyba dobry powód?

Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...

A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte takiej pokazowki ?

Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się odbyła.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-04-23 16:39:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5adde866$0$31368$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo dobry, tylko my tu tajna akcje robimy, to nie mozemy mowic "faszysci".

Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...
A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte takiej pokazowki ?

Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się odbyła.

Moze mamy ciagle panstwo prawa i nie bylo podstaw do zatrzymania wiekszej ilosci.

Ale 300 funkcjonariuszy i smiglowiec, na dwie osoby w domowych pieleszach, to chyba przesada :-)

A tu jeszcze Konstytucja daje swobode wyrazania pogladow ...

J.

Data: 2018-04-23 18:27:26
Autor: Kviat
W dniu 2018-04-23 o 16:39, J.F. pisze:
[...]

No skoro tajna... :)
Miałem namyśli to, że to lepszy powód do zablokowania chodnika. Że jednak można się bardziej spodziewać strzelania ze strony faszystów, niż strzelania z terenu sejmu do przechodniów...
Tutaj (jak mniemam) chodnik zabezpieczono dla bezpieczeństwa przechodniów. A te w okolicach sejmu blokowano dla zabezpieczenia sejmu... przed przechodniami?

[...]

W państwie prawa faszystom nie wpadłoby do głowy robić zloty. Czują się bezkarni i tyle.

Ale 300 funkcjonariuszy i smiglowiec, na dwie osoby w domowych pieleszach, to chyba przesada :-)

Wysłanie kilu funkcjonariuszy na bandę faszystów, to też chyba przesada.
To, że zatrzymano tylko dwóch faszystów okazało się po fakcie. A po fakcie, to każdy mądry. Skąd mogli wiedzieć, że zatrzymają tylko dwóch, a nie trzystu?
Trudno mi uwierzyć, że dostali rozkaz "zatrzymać dwóch, resztę puścić". No ale mi w ogóle trudno uwierzyć w to, co się w tym kraju teraz dzieje... więc niczego nie wykluczam :)

A tu jeszcze Konstytucja daje swobode wyrazania pogladow ...

Nie wszystkim.
Jest jeszcze Art. 256 KK

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-04-23 20:06:46
Autor: Shrek
W dniu 23.04.2018 o 18:27, Kviat pisze:

Tutaj (jak mniemam) chodnik zabezpieczono dla bezpieczeństwa przechodniów. A te w okolicach sejmu blokowano dla zabezpieczenia sejmu... przed przechodniami?

Już po prostu samego płotu pilnują. Pewnie nawet już nawet nie widzą czego i przed kim, więc nic dziwnego, że nie chcieli powiedzieć. Po prostu nie wiedzieli.

Shrek

Data: 2018-04-23 21:45:20
Autor: radekp@konto.pl
Prawo do chodzenia chodnikiem
Mon, 23 Apr 2018 16:06:30 +0200, w
<5adde866$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>, Kviat napisał(-a):

> Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...

Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się odbyła.

A najśmieszniejsze, że jedna to brat działacza PiS umoczonego w kradzież kasy z
PCK.

Data: 2018-04-23 23:49:50
Autor: J.F.
Dnia Mon, 23 Apr 2018 21:45:20 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

A co w tym smiesznego - brata sie nie wybiera.

Zreszta to dobrze o wladzy swiadczy, ze brat nie jest rowniejszy :-)

J.

Data: 2018-04-23 22:47:53
Autor: Animka
[...]

Prawie wszyscy policjanci, wielkie halooo, a złapali tylko dwóch.

--
animka

Data: 2018-04-24 12:07:42
Autor: radekp@konto.pl
Prawo do chodzenia chodnikiem
Mon, 23 Apr 2018 22:47:53 +0200, w <pblgr7$4pe$1@news.icm.edu.pl>, Animka
<animka@tonieja.wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> takiej pokazowki

Prawie wszyscy policjanci, wielkie halooo, a złapali tylko dwóch.

Bo to margines marginesów. Tak ich mało :)

Prawo do chodzenia chodnikiem