Prawo do dokumentacji medycznej pacjenta

Data: 2009-07-27 12:34:19
Autor: cashanka
Prawo do dokumentacji medycznej pacjenta
Witam,
Probuje uzyskac kopie dokumentacji medycznej od przychodni (prywatnej) w ktorej leczylem sie od kilku lat.
O ile dobrze wygooglalem, dokumentacja medyczna jest wlasnoscia przychodni, ale pacjent ma prawo do kopii.
Panie w przychodni sa mocno niekontaktowe, chcialbym zapytac o podstawe prawna na jaka moge sie powolac
gdy zarzadam wydania kopii dokumentacji leczenia. Jest to dla mnie o tyle wazne, ze sa tam dane o szczegulowym leczeniu
alergii, bez ktorych nowy lekarz bedzie musial zaczynac od zera, a to mogloby miec bardzo negatywne dla mnie skutki.

Data: 2009-07-27 13:18:43
Autor: wombi

http://www.abc.com.pl/pytanie/380/7

Data: 2009-07-27 13:53:27