Prawo do kanciapy

Data: 2010-09-09 23:45:02
Autor: Alek
Prawo do kanciapy
U偶ytkownik "Przemys艂aw Adam 艢miejek" <niechce@spamu.pl> napisa艂

W ka偶dym razie, pono膰 takie jest prawo unijne, 偶e od wej艣cia do EU
przestrze艅 poza mieszkaniami jest wsp贸lna i bez zgody wszystkich si臋 nie
da.

Prawda li to?

AFAIK nieprawda. Sprawa nie ma nic wsp贸lnego z EU.
Raczej z UoWL i kc.

Data: 2010-09-10 00:56:34
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Prawo do kanciapy
W dniu 2010-09-09 23:45, Alek pisze:
AFAIK nieprawda. Sprawa nie ma nic wsp贸lnego z EU.
Raczej z UoWL i kc.

Nie wa偶ne z czym ma, bo jak si臋 domy艣lasz nie o to pytam. Pytam czy
prawa li to, 偶e Sp贸艂dzielnia nie mo偶e wynaj膮膰 kanciapy.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-09-10 06:08:01
Autor: Massai
Prawo do kanciapy
Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:

> [...]

Nie wa偶ne z czym ma, bo jak si臋 domy艣lasz nie o to pytam. Pytam czy
prawa li to, 偶e Sp贸艂dzielnia nie mo偶e wynaj膮膰 kanciapy.

Ja od przysz艂ego miesi膮ca b臋d臋 wynajmowa艂 od sp贸艂dzielni tak膮
kanciap臋, w艂a艣ciciwie to lokalik 50 m2. Parter - przyziemie w
wie偶owcu. Projektowane by艂o toto na jakie艣 pomieszczenia techniczne
czy cu艣.

Szczerze w膮tpi臋 偶eby sp贸艂dzielnia mia艂a zgod臋 wszystkich
lokator贸w ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-10 08:21:11
Autor: Alek
Prawo do kanciapy
U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa艂

> [...]

czy cu艣.

Szczerze w膮tpi臋 偶eby sp贸艂dzielnia mia艂a zgod臋 wszystkich

Ale ty pisz膮c "sp贸艂dzielnia" masz na my艣li sp贸艂dzielni臋.
A w przypadku Tristana mo偶e to by膰 np. wsp贸lnota, nigdy nie wiadomo.

Data: 2010-09-10 08:49:20
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Prawo do kanciapy
W dniu 2010-09-10 08:21, Alek pisze:
[...]

Mo偶e dlatego, 偶e to by艂 lokal jako lokal. A tu chodzi o kanciap臋, kt贸r膮
kto艣 lata temu zabudowa艂 z korytarza.

Ale ty pisz膮c "sp贸艂dzielnia" masz na my艣li sp贸艂dzielni臋.
A w przypadku Tristana mo偶e to by膰 np. wsp贸lnota, nigdy nie wiadomo.

Przecie偶 napisa艂em, 偶e sp贸艂dzielnia. Cytat: ,,Niestety s膮siadowi
Sp贸艂dzielnia kanciapy odmawia''

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-09-10 07:24:39
Autor: Massai
Prawo do kanciapy
> [...]

pomieszczenia techniczne >> czy cu艣.

Mo偶e dlatego, 偶e to by艂 lokal jako lokal. A tu chodzi o kanciap臋,
kt贸r膮 kto艣 lata temu zabudowa艂 z korytarza.

Pierwotnie to na pewno nie by艂 lokal - wida膰 to po niekt贸rych
elementach, jak np. jedne drzwi prowadz膮ce na korytarz - zabite,
przej艣cie do cz臋艣ci - ewidentnie sztucznie urobione.

Kto艣 to po prostu kiedy艣 dostosowa艂, i wynajmuj膮.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-10 08:57:20
Autor: Alek
Prawo do kanciapy
[...]

Co napisa艂e艣 to widz臋, a jak jest faktycznie to mog臋 tylko zgadywa膰.

Data: 2010-09-10 10:45:01
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Prawo do kanciapy
W dniu 2010-09-10 08:57, Alek pisze:
Co napisa艂e艣 to widz臋, a jak jest faktycznie to mog臋 tylko zgadywa膰.

Biedny jeste艣.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Prawo do kanciapy