Prawo do wizerunku(?)

Data: 2009-04-29 12:38:16
Autor: seba
Prawo do wizerunku(?)
Witam,
Posiadam syna (podobnego do mnie więc bardzo ładny ;-), którego
zobaczyła kobieta z jednej znanej firmy i poprosiła o bycie modelem do
katalogu tej firmy.
Jaką powinienem spisać umowę z tą firmą, żeby uniknąć problemów w
przyszłości? Na co zwrócić uwagę?
Pozdrawiam

Data: 2009-04-29 19:28:14
Autor: witek
Prawo do wizerunku(?)
seba wrote:
[...]

trzymać się z daleka

Data: 2009-04-30 04:05:52
Autor: seba
Prawo do wizerunku(?)
On 30 Kwi, 02:28, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
seba wrote:
> [...]
> katalogu tej firmy.
> Jaką powinienem spisać umowę z tą firmą, żeby uniknąć problemów w

trzymać się z daleka

Jakieś konkrety podasz?

Data: 2009-05-01 11:15:53
Autor: Robert Tomasik
Prawo do wizerunku(?)
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gtarb5$anu$2inews.gazeta.pl...
seba wrote:
[...]

A dlaczego chłopak ma nie zarobić?

Data: 2009-05-01 11:40:57
Autor: Tristan
Prawo do wizerunku(?)
W odpowiedzi na pismo z piątek 01 maj 2009 11:15 (autor Robert Tomasik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gtef2h$1cp$1@inews.gazeta.pl>):

trzymać się z daleka
A dlaczego chłopak ma nie zarobić?

Zazdrość to silne uczucie.... --
Tristan

Data: 2009-04-30 07:43:40
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Prawo do wizerunku(?)
Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:38:16 -0700 (PDT), seba napisał(a):

[...]

Zwykłą umowę z określeniem szczegółowym gdzie wizerunek może być
publikowany oraz możliwość odsprzedaży zdjęć tylko za pisemną zgodą (w
domysle dodatkową kasą).
i raz w roku odbierać od tej firmy oświadczenie, ze nie sprzedali zdjęć
innej agencji.

Na co zwrócić uwagę?

aby zainkasować zaliczkę przed sesją zdjęciową.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Data: 2009-04-30 19:27:10