Prawo drogowe, jakieś zmiany?

Data: 2014-07-07 06:31:01
Autor: gomspam
Prawo drogowe, jakieś zmiany?
W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 15:01:51 UTC+2 użytkownik fifak napisał:
Pytam czy cos się zmieniło w przepisach? mozna jeździć po chodniku rowerem?

Można, o ile spełnione są dodatkowe warunki (link poniżej).

można przejechać po pasach przejścia dla pieszych rowerem?

Nie.

Jakieś istotne zmiany pod kątem rowerzystów?

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,9437928,Nowe_przepisy_rowerowe___przewodnik_dla_poczatkujacych.html
Ale to już jakiś czas temu.

Data: 2014-07-07 18:23:22
Autor: fifak
Prawo drogowe, jakieś zmiany?

pytam bo widzę takie ilości rowerów w KRK poruszających się po chodnikach i po przejściach dla pieszych że myślałem że coś się zmieniło

Data: 2014-07-07 20:31:38
Autor: Wojciech
W dniu 07.07.2014 18:23, fifak pisze:

pytam bo widzę takie ilości rowerów w KRK poruszających się po
chodnikach i po przejściach dla pieszych że myślałem że coś się zmieniło

Moda sie zrobiła, Panie moda. Kużden jeździ a ino niektóry wi jak i nie boi się zjechać na drogie. Tek se jezdzum wezdłuż i we poprzek, zygzagiem i jak kcesz. Jak łowiecki po hali.

Prawo drogowe, jakieś zmiany?