Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Data: 2010-07-25 22:36:30
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Ot , tak dla przypomnienia..  Sądzicie  , że jest to Prawe i Sprawiedliwe ?? :

http://wyborcza.pl/1,82423,4926554.html

A może któryś z żołnierzy znowu z braku argumentów odpowie "UWAGA , GWno" ?! Kto za to zabulił ?? PODATNIK !!  Jest dziura budżetowa ?? JEST !! Kto za
wszysto winen ?? TUSK !!

Bawcie się tak dalej patryjoci , obrońcy zbrodni wszelakich , jako w/g waszej
nomenklatury językowej , komuch Miller coś wam przepowiedział. Zobaczycie , to
się sprawdzi !!

MH

Data: 2010-07-25 13:46:41
Autor: brat_olin
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
On 25 Juli, 22:36, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Ot , tak dla przypomnienia..  Sądzicie  , że jest to Prawe i Sprawiedliwe ?? :
http://wyborcza.pl/1,82423,4926554.html
A może któryś z żołnierzy znowu z braku argumentów odpowie "UWAGA , GWno" ?!

GWno jakie jest - kazdy widzi!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-25 22:58:51
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 22:46, brat_olin pisze:

GWno jakie jest - kazdy widzi!

Widzę... :>

Data: 2010-07-26 23:42:15
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2i8i9$esf$3news.onet.pl...
W dniu 2010-07-25 22:46, brat_olin pisze:

GWno jakie jest - kazdy widzi!

Widzę... :>

Widzisz warszafskiego wieszcza Rzydziora Urbana Jerzego?
Tfu!
CHWDUrbanowi
Tfu!

Data: 2010-07-25 16:58:39
Autor: Pistacjusz
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
On 25 Lip, 22:36, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

A kto niby teraz jest premierem i od trzech lat odpowiada za budżet?

Data: 2010-07-26 03:31:16
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
> [...]
> wszysto winen ?? TUSK !!

A kto niby teraz jest premierem i od trzech lat odpowiada za budżet?

=======================

Z budżetu mają być bulone zobowiązania bliźniaków ?! Chyba cię pogięło !!

A za bydło , którego narobił twój idol (patrz link) to kto ma bulic ?! No QRVA
KTO i dlaczego ??  Pisnij się Pistacjuszu w łeb !! Boście jedyni Prawi i
Sprawiedliwi ?? Jakby mi ktoś nie wywiązał się z umowy , tobym nie popuścił. No
chyba ,że uważasz takowe postępowanie za Prawe i Sprawiedliwe. Głupek żeś jest ,
broń krzyża , dawaj wiarę w ruskie zamachy na tu154 , ruskie strzelania do twego
ś.p. guru w Gruzji , bul niezapłacone rachunki , a na koniec zagrzebaj się pod
kryptą..  Kwestia czasu , wylot będzie szybszy od maksymalnej prędkości
tupolewa... Nie dziś , nie jutro , ale będzie !!

MH

Data: 2010-07-25 22:46:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 22:36, MH pisze:
Ot , tak dla przypomnienia..  Sądzicie  , że jest to Prawe i Sprawiedliwe ?? :

http://wyborcza.pl/1,82423,4926554.html

A może któryś z żołnierzy znowu z braku argumentów odpowie "UWAGA , GWno" ?!

A kto miał te długi spłacić?
Jak je zwindykować?
Jakim kosztem?
Umorzono, bo to wychodzi taniej, ale w antypisowej świątyni rozum śpi :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-07-25 22:57:39
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 22:46, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Umorzył ten, co miał spłacać... Taniej wyszło? :>

Data: 2010-07-25 23:04:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 22:57, Lorn pisze:
[...]

Nie umorzył ten, kto ma spłacać, bo PC już nie istniało i windykatorów można by tam wysyłać do usranej śmierci :)

Data: 2010-07-25 23:13:17
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:04, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Jasiński był protegowanym Jarka... PC była partią Jarka... Umorzono by wyzerować długi Jarka. :>

Data: 2010-07-25 23:16:32
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:13, Lorn pisze:
[...]

Jarka? :D
Nawet GWno nie odważyło się użyć tej formy :)

Zresztą umorzenie zostało skontrolowane na wniosek Grada przez skarbówkę i prokuraturę. I nic :)

Ale jak się lubi kopać martwego konia to proszę bardzo :) Ale beze mnie :)

Data: 2010-07-25 23:21:36
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:16, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

A czyj? :> Partii? Partia była Jarka :>

Zresztą umorzenie zostało skontrolowane na wniosek Grada przez skarbówkę
i prokuraturę. I nic :)

No pewnie, że nic :> Jasiński był ministrem skarbu, zrobił to zgodnie z prawem, ale czy postąpił etycznie? :> Wykorzystali moment by wyzerować konto :)

Ale jak się lubi kopać martwego konia to proszę bardzo :) Ale beze mnie :)

Sam się kopiesz :>

Data: 2010-07-25 23:38:24
Autor: mkarwan
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2i9sv$j6k$1news.onet.pl...
No pewnie, że nic :> Jasiński był ministrem skarbu, zrobił to zgodnie z prawem,

Skoro zgodnie z prawem to w czym problem?

Data: 2010-07-25 23:42:12
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:38, mkarwan pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
No pewnie, że nic :> Jasiński był ministrem skarbu, zrobił to zgodnie
z prawem,

Skoro zgodnie z prawem to w czym problem?

Wykorzystali moment by wyzerować konto... Pytanie: Czy postąpił etycznie? :> Trudne pytanie...

Data: 2010-07-26 11:46:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:42, Lorn pisze:
[...]

Postąpił racjonalnie. Windykacja nieściągalnego to wymierne koszty. W sytuacji, kiedy deficyt może osiagnąć 100 miliardów a zadłużenie liczone jest w bilionach nie jest to może problem dla zwolenników zadłużania - parę tysięcy w tę czy wewtę - ale jak mówi stare przysłowie - ziarnko do ziarnka...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2010-07-26 23:10:19
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-26 11:46, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Z punktu widzenia PiS`u tak, ale czy etycznie? :>

Data: 2010-07-26 14:29:21
Autor: mkarwan
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2ib3i$m9o$1news.onet.pl...
[...]

Czy to trudne pytanie zadajesz w sprawach dotyczących PO.
Pierwsze z brzegu. czy etycznie jest, ze TW jest w rządzie Tuska?

Data: 2010-07-26 23:46:19
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-26 14:29, mkarwan pisze:
[...]

Pytasz czy stwierdzasz?

Pierwsze z brzegu. czy etycznie jest, ze TW jest w rządzie Tuska?

Tusk nie piętnował każdego tw tak jak Jarek, który zapomniał, że miał w rządzie Kryże, Jasińskiego :> To jest dopiero etyczny fail.

Data: 2010-07-27 08:22:54
Autor: mkarwan
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2kvn8$h3k$1news.onet.pl...
[...]

Pytam, na końcu powinien być pytajnik

Pierwsze z brzegu. czy etycznie jest, ze TW jest w rządzie Tuska?
Tusk nie piętnował każdego tw tak jak Jarek, który zapomniał, że miał w rządzie Kryże, Jasińskiego :> To jest dopiero etyczny fail.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Więc je powtórzę.
Czy etycznie jest, ze TW jest w rządzie Tuska?

Data: 2010-07-28 10:55:54
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-27 08:22, mkarwan pisze:
[...]

Stawiałbym podobne pytania, gdyby zachowywali się jak PiS. Czyli... Oburzenie i polowanie na tw, ale w partii nawet Kryże znalazł miejsce. :> To sie nazywa hipokryzja.

[...]

Masz na myśli Boniego jak przypuszczam... Oczywiście, że etyczne. Dlaczego? Bo przynajmniej przeprosił i się do tego przyznał.

Data: 2010-07-30 21:25:17
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-28 10:55, Lorn pisze:
[...]

PS. Doczekam się odpowiedzi? :>

Data: 2010-07-25 23:42:31
Autor: Kaczysta
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2i9dc$hsc$1news.onet.pl...
[...]

Ale PiS nie jest prawnym kontynuatorem PC.
Kto odda pieniądze, które kiedyś zawłaszczyła PZPR?
AZ

Data: 2010-07-25 23:45:47
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-25 23:42, Kaczysta pisze:
[...]

:)

[...]

Kaczyński jest...

Kto odda pieniądze, które kiedyś zawłaszczyła PZPR?

Ile PZPR zawłaszczył?

Data: 2010-07-26 00:49:50
Autor: Jaksa
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2iba9$m9o$3news.onet.pl...
> [...]
> Ale PiS nie jest prawnym kontynuatorem PC.

Kaczyński jest...

> Kto odda pieniądze, które kiedyś zawłaszczyła PZPR?

ze 2 biliony dolarów, tak lekko licząc na dzisiejsze.

Jaksa

Data: 2010-07-26 00:54:48
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-26 00:49, Jaksa pisze:
[...]

Potwierdzisz to jakimś linkiem? :> Czy sam sobie tak z łepetynki wyliczyłeś?

Data: 2010-07-26 01:10:19
Autor: Jaksa
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2ifbl$vhe$1news.onet.pl...

> ze 2 biliony dolarów, tak lekko licząc na dzisiejsze.

Potwierdzisz to jakimś linkiem? :>

Linkiem? Ciebie już chyba do końca pojebało mule..
To się chyba nazywa generacja internetu?

Acha, chciałem się też zapytać co robi ten pedalski
uśmiech na końcu twojego każdego zdania.

Jaksa

Data: 2010-07-26 01:21:18
Autor: Lorn
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
W dniu 2010-07-26 01:10, Jaksa pisze:
[...]

Linkiem?

Tak, linkiem.

Ciebie już chyba do końca pojebało mule..

Nie sądzę :>

To się chyba nazywa generacja internetu?

Nie należę do generacji neo kids :>

Acha, chciałem się też zapytać co robi ten pedalski
uśmiech na końcu twojego każdego zdania.

Pytaj :>

Data: 2010-07-25 23:01:31
Autor: jadrys
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
[...]

Cóż to znaczy, taka kwota w porównaniu z zniszczeniem Polski jako kraju przez bandę kolesi okrągłostołowych?

Data: 2010-07-26 00:51:55
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Cóż to znaczy, taka kwota w porównaniu z zniszczeniem Polski jako kraju przez bandę kolesi okrągłostołowych?

--

Hmm.. , jedynie Ty udzieliłeś merytorycznej odpowiedzi w moim wątku. Nie co
prawda do końca , ale o tym za chwilę..  Dlaczego ??!! Ano dla tego , byś

MH

Data: 2010-07-27 09:56:43
Autor: jadrys
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
  W dniu 2010-07-26 00:51, MH pisze:
[...]

Chciałem tylko powiedzieć że to jest pospolite odwracanie uwagi od prawdziwych złodziei. Na tym umorzeniu długów PC nikt sie fizycznie nia wzbogacił, więc co to za złodziej?

Data: 2010-07-25 23:01:33
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Do sprawiedliwosci im daleko jak pokazala sprawiedliwosc pod Smolenskiem, a z prawem maja tyle wspolnego co gangsterzy
Tfu!
Zimny Lech na Wawelu
a waluty EUR obiecanej przez Kaczynskich i PiS do 2009 nie ma do dzisiaj w Polsce
Tfu!

Data: 2010-07-25 23:41:07
Autor: Kaczysta
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000a79.4c4ca04enewsgate.onet.pl...
[...]

A tak przy okazji - co się stało z moskiewskimi pieniędzmi dla SLD?
AZ

Data: 2010-07-26 03:42:30
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

A tak przy okazji - co się stało z moskiewskimi pieniędzmi dla SLD?
AZ
==================================

Była to forsa Twoja ??  Podatnika polskiego ?? Nie??!!  No to Egon , klawo jak
cholera !! SLD-owcy przeżarli to ?? OK , 22% VAT za chleb. Gorzała : 22% VAT +
akcyza. Do wódeczki śledzik , itd. , itd. , itp..  I wszystko za frajer.. Za
ruskie..  Co ci chłopie nie pasi ?!  Budżet swoje dostał.. Ruskie nic !!

MH

Data: 2010-07-26 00:15:14
Autor: wekon
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:47f6.00000a79.4c4ca04enewsgate.onet.pl...
[...]

Nie ma jak dorobić się ksywy GOWNO, to rozwiewa wszelkie wątpliwości. A więc z wiatrem panowie, z wiatrem...

wekon

Data: 2010-07-26 23:41:10
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000a79.4c4ca04enewsgate.onet.pl...
Ot , tak dla przypomnienia..  Sądzicie  , że jest to Prawe i Sprawiedliwe ?? :

Ale co?
rze policja ze Silunska opierdalala Polakow we wspolpracy z KGB i mafiom paliwowom z ZSRR?
SPRAWIEDLIWE?
WYPIERDALAJ DEBILU
Tfu!

Prawo i Sprawiedliwość !!!!!