Prawo i Sprawiedliwość !!!!!

Data: 2010-07-25 16:58:39
Autor: Pistacjusz
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
On 25 Lip, 22:36, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
Ot , tak dla przypomnienia..  Sądzicie  , że jest to Prawe i Sprawiedliwe ?? :

http://wyborcza.pl/1,82423,4926554.html

A może któryś z żołnierzy znowu z braku argumentów odpowie "UWAGA , GWno" ?!

Kto za to zabulił ?? PODATNIK !!  Jest dziura budżetowa ?? JEST !! Kto za
wszysto winen ?? TUSK !!

A kto niby teraz jest premierem i od trzech lat odpowiada za budżet?

Data: 2010-07-26 03:31:16
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwość !!!!!
> [...]
> wszysto winen ?? TUSK !!

A kto niby teraz jest premierem i od trzech lat odpowiada za budżet?

=======================

Z budżetu mają być bulone zobowiązania bliźniaków ?! Chyba cię pogięło !!

A za bydło , którego narobił twój idol (patrz link) to kto ma bulic ?! No QRVA
KTO i dlaczego ??  Pisnij się Pistacjuszu w łeb !! Boście jedyni Prawi i
Sprawiedliwi ?? Jakby mi ktoś nie wywiązał się z umowy , tobym nie popuścił. No
chyba ,że uważasz takowe postępowanie za Prawe i Sprawiedliwe. Głupek żeś jest ,
broń krzyża , dawaj wiarę w ruskie zamachy na tu154 , ruskie strzelania do twego
ś.p. guru w Gruzji , bul niezapłacone rachunki , a na koniec zagrzebaj się pod
kryptą..  Kwestia czasu , wylot będzie szybszy od maksymalnej prędkości
tupolewa... Nie dziś , nie jutro , ale będzie !!

MH

--

Prawo i Sprawiedliwość !!!!!