Prawo i Sprawiedliwosc !

Data: 2010-12-19 15:55:37
Autor: cyc
Prawo i Sprawiedliwosc !
Kacza partia kolejny raz lamie prawo . To staje sie juz dla nich norma ale czy zawsze bedzie bezkarne ? .
Tym razem konusy zlamali prawo rzadajac na prowadzonym przez sibie portalu od swoich sympatykow szczegolowych danych osobowych w tym nazwiska , adresu a nawet nr pesel .
Jest to oczywiste pgwalcenie prawa jako , ze to nie zezwala na gromadzenie danych osobowych nikomu a nie tylko kaczej partii i nawet jesli dotyczyc to mialoby tylko czlonkow tej partii .
Sprawa dotyczy zreszta rowniez kosciola , ktory bezprawnie ma baze danych nie tylko wiernych w parafii ale rowniez tych , ktorzy z kosciolem nie maja nic wspolnego .
Ciekawy jestem , czy tym razem urzedy stana na wysokosci zadania i problem rozwiaza tak jak nakazuje prawo , czy jak w przypadku kosciola znowu nabiora wode w usta i beda udawaly , ze nic sie nie stalo !.

cyc

Data: 2010-12-19 15:05:35
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

portal ma prawo ustalic takie kryteria, poniewaz w sieci dzialaja
dezinformatorzy. Na tamtym portalu pojawily sie teksty w ktorych grozono
smiercia Kaczynskiemu i niektorym ludziom z PiS.

Na grupach politycznych powinno sie generalnie wprowadzic wymog podawania
danych osobowych.

Data: 2010-12-19 16:13:41
Autor: dK
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iel6vv$lmu$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

A o GIODO słyszał????

dK

Data: 2010-12-19 17:15:22
Autor: Marek Czaplicki
Prawo i Sprawiedliwosc !
obserwator  pisze w niedziela, 19 grudnia 2010 16:05, na grupie pl.soc.polityka:
Na grupach politycznych powinno sie generalnie wprowadzic wymog podawania
danych osobowych.
przynajmniej takich, jak niejaki OBSERWATOR? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-19 16:20:06
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
:
> Na grupach politycznych powinno sie generalnie wprowadzic wymog podawania
> danych osobowych.

przynajmniej takich, jak niejaki OBSERWATOR? :)

chetnie, ale jesli zrobia to wszyscy:)

Data: 2010-12-19 17:23:50
Autor: Marek Czaplicki
Prawo i Sprawiedliwosc !
 obserwator pisze w niedziela, 19 grudnia 2010 17:20, na grupie pl.soc.polityka:
chetnie, ale jesli zrobia to wszyscy:)

skoro w słowach wymagasz aby ludzie podawali swoje dane osobowe na grupach
politycznych, to dlaczego chcesz aby to inni podporządkowali się temu wymogowi a nie
Ty? wszyscy mogą być tacy jak chcą. Ty wymagasz specjalnej opieki. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-19 16:27:51
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
> [...]

Ty? wszyscy mogą być tacy jak chcą. Ty wymagasz specjalnej opieki. :)

a ty potrafisz czytac ze zrozumieniem cudze posty? Przeczytaj wiec jeszcze raz
moj pierwszy post do anonima cyca.

Warto tez do pewnych wypowiedzi podchodzic troszke na tzw. luzie, aby wrzodow
zoladka nie dostac, albo wylewu do mozgu.

Data: 2010-12-19 17:34:37
Autor: Marek Czaplicki
Prawo i Sprawiedliwosc !
obserwator  pisze w niedziela, 19 grudnia 2010 17:27, na grupie pl.soc.polityka:
a ty potrafisz czytac ze zrozumieniem cudze posty? Przeczytaj wiec jeszcze raz
moj pierwszy post do anonima cyca.
a po co czytać posty skierowane do kogo innego? ja napisałem to, co chciałbyś aby
dotyczyło jakichś trudnych do wyobrażenia ludzi, którzy logują się na portalu PiS.
aby wszyscy oni podawali swoje dane osobowe, by pisać z miarkowaniem słów.
zmieniając świat trzeba zacząć od samego siebie. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-19 16:50:38
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !

to jest twoja interpretacja tego co napisalem, a napislem dokladnie tak:

[...]

A dlaczego tak napisalem, to podam przyklad, czlowieka ktory zamiescil taki oto tekst wraz z dowodem rzeczowym (vide zrzutke z wpisu socjopaty ktory
grozil smiercia prezydentowi Lechowi Kaczynskiemu. Portalem wowczas sie
opiekowal Michał Kamiński - czlowiek z najblizszego otoczenia Kaczynskiego,
ktory byl PODSTAWIONY.

Funkcjonariusz Michał Kamiński

Niedawno grupa funkcjonariuszy pełniących funkcje poselskie w klubie
parlamentarnym Prawa i Sprawiedliwości odłączyła się od PiS i stworzyła nowy
klub. Ich nazwiska były wielokrotnie podawane w mediach, więc nie będę ich
powtarzał. Zwracam uwagę na jedno z nich. Michał Kamiński. Ten, który w 1999 z
Markiem Jurkiem i Tomaszem Wołkiem odwiedził generała Pinocheta przebywającego
wówczas w Londynie. Wręczyli oni Pinochetowi ryngraf z Matką Boską. Cóż za
dziwaczny pomysł. Dziś Wołek jest felietonistą Gazety Wyborczej. Pinochet i
Wyborcza. To się nazywa dysonans poznawczy, meine Damen und Herren.

Latem 2008 napisałem o następującym wpisie w portalu pis.org.pl:

Chodziło o zamordowanie prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

Przypomniałem zapis w Kodeksie Karnym:

    Art. 135. § 1. Kto dopuszcza się czynnej napaści na Prezydenta
Rzeczypospolitej Polskiej, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do
lat 5.
    § 2. Kto publicznie znieważa Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, podlega
karze pozbawienia wolności do lat 3.

Napisałem także:

    Mamy tu nie tylko publiczne znieważenie Prezydenta RP, ale i groźbę
wykonania zamachu na jego życie.

    Wiele wskazuje na to, że witryna Prawa i Sprawiedliwości pis.org.pl i
witryna Klubu Parlamentarnego kppis.pl są administrowane przez ludzi
POdstawionych.

    Jest to bardzo prosty schemat, polegający na pozornym "otwarciu" na
dyskusje prowadzone w Internecie. Tak właśnie działa forum Gazety Wyborczej,
Onetu i wielu innych miejsc kontrolowanych przez bardzo nieciekawych ludzi.

    Jeżeli liderzy PiS nie dostrzegą tego, ta nieuwaga bardzo mocno zaboli.

Nadzór nad portalem pis.org.pl sprawował wówczas Michał Kamiński.
Funkcjonariusz Michał Kamiński. http://klientnaszpan.blogspot.com/

Data: 2010-12-19 17:58:55
Autor: Marek Czaplicki
Prawo i Sprawiedliwosc !
 obserwator pisze w niedziela, 19 grudnia 2010 17:50, na grupie pl.soc.polityka:
Na grupach politycznych powinno sie generalnie wprowadzic wymog podawania
danych osobowych.*

reszta jest floodem. skoro cały czas mimo Twoich własnych słów upierasz się, że aby
być traktowanym poważnie trzeba wybrać sobie jakiś egzotyczny nick, to Twoja sprawa. to co cytujesz, a co z litości wyciąłem jest tylko bredzeniem omamionych przez pana
prezesa Jarosława Kaczyńskiego ludzi, którzy naprawdę dla władzy są w stanie
uwierzyć w każdą "teorię spisku", różne "grupy panowania", "szare sieci" itp.... :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-19 17:09:19
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
[...]

. :)

kolejny raz udawadniasz, ze nie potrafisz uczciwie dyskutowac. Robisz to
kulturalniej od niektorych innych piszacych tu funkcjonariuszy.
Ludzmi omamianymi sa zwolennicy PO, a nie PiS.

Ktos kto *obserwuje* twoje wypowiedzi, raczej nie ma watpliwosci po co tu jestes:)

Data: 2010-12-19 18:19:40
Autor: Marek Czaplicki
Prawo i Sprawiedliwosc !
 obserwator pisze w niedziela, 19 grudnia 2010 18:09, na grupie pl.soc.polityka:
kolejny raz udawadniasz, ze nie potrafisz uczciwie dyskutowac. Robisz to
kulturalniej od niektorych innych piszacych tu funkcjonariuszy.
Ludzmi omamianymi sa zwolennicy PO, a nie PiS.

ja udowadniam, bo .... jestem wg Ciebie jakimś "fukcjonariuszem"? czy naprawdę
wierzysz, że polskie służby nie mają innego zadania tylko przeglądać jakąś
zapomnianą przez świat i serwery, grupę ludzi, którzy chcą po prostu wymienić swe
poglady polityczne, trochę się poprztykać, życzyć sobie w zalezności od pory roku a
to smacznego jajka, a to snieżnych świąt? :) pozostań obserwatorem, a nie
uczestnikiem.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-19 17:18:21
Autor: Roman Rumian
Prawo i Sprawiedliwosc !
Panie Marku,

[...]

co fakt, to fakt.
Łatwo, niestety, zaobserwować, że anonimy maja silną tendencję do nieodpowiedzialnego zachowania, z nielicznymi wyjątkami, które da się traktować poważnie.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2010-12-19 16:22:46
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
Roman Rumian <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał(a):
Panie Marku,

> [...]

Łatwo, niestety, zaobserwować, że anonimy maja silną tendencję do nieodpowiedzialnego zachowania, z nielicznymi wyjątkami, które da się traktować poważnie.

a czy Pan ma mi cos do zarzucenia, bo tekst zamiescil pan akurat pod tym
postem ? Dlaczego?

Data: 2010-12-19 17:27:28
Autor: Roman Rumian
Prawo i Sprawiedliwosc !
W dniu 2010-12-19 17:22,  obserwator pisze:
Roman Rumian<rumian.wytnij.@agh.edu.pl>  napisał(a):
(...)
a czy Pan ma mi cos do zarzucenia, bo tekst zamiescil pan akurat pod tym
postem ? Dlaczego?

Nie, nie mam, przecież napisałem o wyjątkach. ;-)

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-12-19 16:29:50
Autor: obserwator
Prawo i Sprawiedliwosc !
> [...]
> postem ? Dlaczego?

Nie, nie mam, przecież napisałem o wyjątkach. ;-)

to mnie Pan uspokoil, bo poczulem sie troche glupio kiedy przeczytalem ten
Panski post do Marka.

Data: 2010-12-19 18:15:40
Autor: cyc
Prawo i Sprawiedliwosc !

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie zaprzeczam koniecznosci wprowadzania takich kryteriow . Problem nie lezy w tym , czy one sa , czy ich nie ma , tylko czy zezwala na to prawo !. Sciezka jest nastepujaca . Posel , grupa poslow zglasza potrzebe znowelizowania prawa tak aby to zezwalalo w szczegolnych przypadkach prowadzenia np. przez kosciol , np. przez partie polityczne,  ewidencji swoich czlonkow ze wszystkimi ich danymi . Jesli sejm uchwali takie prawo a czlonkowie wspolnoty nie zglaszaja sprzeciwu , to nic nie bedzie stalo na przeszkodzie w tworzeniu takich list i osobowych baz danych .
Tak dzieje sie w kraju praworzadnym o ktory Polacy walczyli przez kilkadziesiat lat , prawotrzadnosci , ktorej nie chce w zaden sposob przestrzegac Prawo i Sprawiedliwosc . Czy nie zakrawa na kpine to , ze wlasnie tak nazywa sie partia , ktora notorycznie owo prawo lamie ? .Nie pierwszy to raz uznali zreszta , ze mozna im gwalcic to , co czesto sami zreszta uchwalili .
Takie postawy prezentowala PZPR , ktora stawiala sie ponad prawem , czy chcemu "powrotu nowego starego" ? .

cyc

Data: 2010-12-19 16:09:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iel6de$ttr$1news.onet.pl...
[...]

a mnie ciekawi cvzemu to nie zainteresowani tak protestuja...
pewnie byscie chcieli wykrasc te dane i zrobic z nich listy proskrypcyjne do rozstrzelan...

Data: 2010-12-19 16:14:46
Autor: dK
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iel77k$198v$1news.ett.com.ua...

[...]

Wystarczą deportacje na Haiti.

dK

Data: 2010-12-19 16:16:50
Autor: D. J. MC Donald Musk
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d0e216b$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bronek ma tam dobry PR, znajomi dziennikarze zrobia nam przychylna atmosfere...

Data: 2010-12-19 16:56:12
Autor: raff
Prawo i Sprawiedliwosc !

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:iel6de$ttr$1news.onet.pl...
[...]

http://sjp.pwn.pl/slownik/2548068/%C5%BC%C4%85da%C4%87

R.

Data: 2010-12-19 18:36:51
Autor: Kaczysta
Prawo i Sprawiedliwosc !

[...]

Bzdury! Idąc tym tropem - w każdej szkole każdy wychowawca musiałby występować do o taki glejt.
AZ

Data: 2010-12-19 18:44:47
Autor: cyc
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d0e42b7$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zmien prawo jesli jest bzdurne . Poki co istniueje takie ktore uniemozliwiwia tworzenie baz danych osobowych poza wyjatkami .
Nie wymyslilem tematu . Ten pojawil sie w prasie w ktorej poinformowano czytelnikow , ze urzad , nie pamietam jak sie nazywa ,....... ten od pilnowania danych osobowych , zamysla wystapic o sankcje wobec PiS -u za prowadzenie takich baz .
Koniec kropka . My mozemy sobie co najwyzej zawinszowac mowiac " bzdury " aby zmieniono prawo !.

cyc

Data: 2010-12-19 19:17:20
Autor: jadrys
Prawo i Sprawiedliwosc !
W dniu 2010-12-19 15:55, cyc pisze:
[...]

Jeszcze bym dodał do tych gwałcicieli prawa bank PKO BP. Niedawno likwidowałem w nim konto, a urzędniczka zzaczęła mnie wypytywać nawet o szczegóły życia osobistego - wykształcenie, stan cywilny itd. Zapytałem ją o powód tych pytań, niestety nie umiała odpowiedzieć. Wobec tego poprosiłem o rozmowę jej przełożonego.. i on także nie potrafił.. O co tu moze chodzić? Jakiś podejścia do skatalogowania Polaków robią czy co?

Data: 2010-12-19 22:03:56
Autor: Kaczysta
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieli7b$cod$1news.onet.pl...
[...]

W każdym sklepie internetowym, aby się zarejestrować podaje się dane osobowe - ciekawe, czy te sklepy też są inwigilowane przez GIODO?
AZ

Data: 2010-12-19 22:05:48
Autor: boukun
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d0e7340$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A na jaki adres mieliby ci wysłać towar? Czy na stronach PiSu tez coś można kupić?

boukun

Data: 2010-12-19 21:13:31
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwosc !

A na jaki adres mieliby ci wysłać towar? Czy na stronach PiSu tez coś można kupić?

boukun
===============

Można !! Użytkownicy Strefy Logowania mają możliwość nabycia materiałów
promujących PiS (między innymi kubki, koszulki, bluzy, czapki, znaczki), a
także materiałów programowych.

http://sympatycypis.pl/regulamin/

MH

Data: 2010-12-19 22:37:48
Autor: boukun
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ielshr$g88$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to nawet nie klikam...

boukun

Data: 2010-12-20 00:53:25
Autor: Kaczysta
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ielse9$26d$1mx1.internetia.pl...

[...]

To po co im mój PESEL, NIP, nr telefonu? Jak się tego nie poda - nie ma rejestracji.
Identycznie jest na portalach, na których aby przeglądać wiadomości, trzeba wypełnić dość szczegółowy formularz personalny.
AZ

Data: 2010-12-20 01:15:25
Autor: MH
Prawo i Sprawiedliwosc !
To po co im mój PESEL, NIP, nr telefonu? Jak się tego nie poda - nie ma rejestracji.

Ano właśnie , po co im to wszystko ??  Idę o zakład !!!   Podasz swoje
prawdziwe dane , jutro masz telefon , miła panienka będzie mlaskać do telefonu
prawie jak z numeru 700/800 czy jakoś tam , i będziesz NAGABYWANY !!  Grunt
prezesikowi się obsuwa spod nie zawiązanych starych bucików i dostaje już
PIERDOLCA !!

Identycznie jest na portalach, na których aby przeglądać wiadomości, trzeba wypełnić dość szczegółowy formularz personalny.

Być może..  Szczegóły proszę..  Jeżeli jest to portal komercyjny , (np.
Allegro) , sprawa jest chyba OCZYWISTA !! W przypadku partii politycznej ,
sprawa jest również oczywista..  Nie chcesz smrodu ??  To Gówna nie tykaj !!
Tymczasem DUPNA!! partia opozycyjna ma np. na "Fuck_book'u" 2263 fanatyków. Ot
, taka średniej wielkości wiocha. Stanowi to 0.006% populacji naszej Ojczyzny. MH

Data: 2010-12-20 09:20:46
Autor: cyc
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

.............<

Tymczasem DUPNA!! partia opozycyjna ma np. na "Fuck_book'u" 2263 fanatyków. Ot
, taka średniej wielkości wiocha. Stanowi to 0.006% populacji naszej Ojczyzny.

Powod takiego stanu rzeczy jest prosty .
Jakosc elektoratu . Wiekszosc z nich nie potrafi sie podpisac a co dopiero korzystac z komputera i internetu !. :)

MH

cyc

Data: 2010-12-20 15:26:17
Autor: jadrys
Prawo i Sprawiedliwosc !
W dniu 2010-12-19 22:03, Kaczysta pisze:

[...]

Sklep potrzebuje danych osobowych (oczywiście tylko tych podstawowych) do realizacji zakupów. Ale po co bankowi dane o moim wykształceniu to już tylko sam pan Prezes tego banku wie..

Prawo i Sprawiedliwosc !