Prawo i Sprawiedliwosc !

Data: 2010-12-19 16:09:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iel6de$ttr$1news.onet.pl...
Kacza partia kolejny raz lamie prawo . To staje sie juz dla nich norma ale czy zawsze bedzie bezkarne ? .
Tym razem konusy zlamali prawo rzadajac na prowadzonym przez sibie portalu od swoich sympatykow szczegolowych danych osobowych w tym nazwiska , adresu a nawet nr pesel .
Jest to oczywiste pgwalcenie prawa jako , ze to nie zezwala na gromadzenie danych osobowych nikomu a nie tylko kaczej partii i nawet jesli dotyczyc to mialoby tylko czlonkow tej partii .
Sprawa dotyczy zreszta rowniez kosciola , ktory bezprawnie ma baze danych nie tylko wiernych w parafii ale rowniez tych , ktorzy z kosciolem nie maja nic wspolnego .
Ciekawy jestem , czy tym razem urzedy stana na wysokosci zadania i problem rozwiaza tak jak nakazuje prawo , czy jak w przypadku kosciola znowu nabiora wode w usta i beda udawaly , ze nic sie nie stalo !.

cyc

a mnie ciekawi cvzemu to nie zainteresowani tak protestuja...
pewnie byscie chcieli wykrasc te dane i zrobic z nich listy proskrypcyjne do rozstrzelan...

Data: 2010-12-19 16:14:46
Autor: dK
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iel77k$198v$1news.ett.com.ua...

[...]

Wystarczą deportacje na Haiti.

dK

Data: 2010-12-19 16:16:50
Autor: D. J. MC Donald Musk
Prawo i Sprawiedliwosc !

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d0e216b$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bronek ma tam dobry PR, znajomi dziennikarze zrobia nam przychylna atmosfere...

Prawo i Sprawiedliwosc !