Prawo i Sprawiedliwość

Data: 2013-04-29 09:05:35
Autor: Stachu Chebel
Prawo i Sprawiedliwość
On 29 Kwi, 16:11, Mark Woydak <mark.woy...@forst.gmx.de> wrote:
Niemieccy znajomi zwrócili mi uwagę, że sama nazwa PiS zawiera w sobie
sprzeczność. Prawo oznacza sprawiedliwość. Nie może być "i" co
sugerowałoby, że prawo sobie, a sprawiedliość sobie. Tak więc partia o
nazwie PiS niesie w sobie w założeniu niesprawiedliwość. Teraz rozumiem
działania Z.Ziobro, M. Kamińskiego czy agenta o konspiracyjnej ksywce
"tomek".. Oni stosowali swoją sprawiedliwość naginając prawo!

Nie jestem sympatykiem prezesa i jego przychlastów. Nie mniej jednak
Twoi szwabscy kumple mają trochę nie hallo z logiką. A Ty to kupujesz
jak leci. Bo to w końcu Niemce!!  A Ty maluczki Polaczek tylko...

Prawo i Sprawiedliwość