Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce

Data: 2017-03-08 10:47:21
Autor: prezydent San Escobar
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,WP-ujawnia-skandaliczne-polowanie-Szyszki-500-bazantow-wyrzuconych-pod-lufe,wid,18721210,wiadomosc.html

Prawo i Sprawiedliwość, czyli prawo mamy w d****, bo sprawiedliwość jest po
naszej stronie.

Także dr Miłosz Kościelniak-Marszał, adwokat specjalizujący się w prawie
łowieckim, mówi WP, że zgodnie z przepisami polowanie polega na strzelaniu do
zwierzyny w stanie wolnym. - To nie jest tak, że jak bażant opuszcza klatkę,
staje się wolny. Gdybyśmy przyjęli taki tok myślenia, to pies, który wybiegnie
za ogrodzenie też stawałby się dzikim psem - tłumaczy Kościelniak-Marszał. --
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-08 11:04:37
Autor: A. Filip
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce [O wyĹźszości uboju rytualnego nad "polowaniem"]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Zapisuj sobie w kajeciku co minister którym PO zastąpi Ziobrę będzie
ścigał z całą surowością PO-prawia.  Jak rozumiem jesteś także za całkowitym
zakazem barbarzyńskiego i niehumanitarnego uboju rytualnego w Polsce?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-08 19:05:09
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/08/2017 06:47 PM, prezydent San Escobar wrote:
[...]

Jaki minister, takie środowisko.

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170309120-Minister-srodowiska-Jan-Szyszko-bral-udzial-w-polowaniu-na-bazanty.html

500 bażantów zostało wypuszczonych z klatek wprost na
czekających myśliwych. W polowaniu brał udział minister
środowiska Jan Szyszko.

Polowanie odbyło się 11 lutego w Grodnie pod Toruniem.

Pod Toruniem, bo gdzież by indziej.

Dużo ludzi nie głosowało na Komorowskiego właśnie ze względu na jego ciągoty do zabijania zwierząt bronią palną.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-08 04:49:28
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

500 bażantów zostało wypuszczonych z klatek wprost na
czekających myśliwych. W polowaniu brał udział minister
środowiska Jan Szyszko.

W jakie dni min.Szyszko robi kupę?

Data: 2017-03-08 05:47:54
Autor: V.L.Pinkley
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Jednych razi obsrany kibel, dla innych to coś normalnego.

Podobnie z polowaniami.

Nie masz moralnego prawa krytykować Szyszki za polowanie na bażanty
tak samo jak pis nie miał prawa krytykować Braka de Bula za polowania na jelenie. Gdyż albowiem ponieważ nie jest to zabronione w prawie.

Problem pojawia się wtedy gdy żydoubeki rozpętują wojnę na wiewiórki
i przypisują Szyszce coś za co odpowiada urząd miasta Warszawa.

Im bardziej chcesz przypierdolić Szyszce, tym bardziej żydoubeki
toną w gównie, sorry taka prawda.

Niedługo wyb. samorządowe, ale będą kwiki. Sporo posadek do wykoszenia.
Jest o co się bić.

Data: 2017-03-08 06:14:25
Autor: V.L.Pinkley
W dniu środa, 8 marca 2017 14:51:34 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 03/08/2017 10:47 PM, V.L.Pinkley wrote:

> Nie masz moralnego prawa krytykować Szyszki za polowanie na bażanty

Gdyż?

Gdyż twoi fumfle polowali na większego zwierza, a do tego TW Carex
mówił o kupnie trofea-żubra.

http://wolnosc24.pl/wp-content/uploads/2016/12/cimoszewicz4.jpg
http://i.iplsc.com/cimoszewicz-woli-zubry/000248RMTUTLL4TU-C322-F4.jpg

Krótko mówiąc, dupa wam się pali.

Data: 2017-03-08 23:19:50
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/08/2017 11:14 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

No żeś wymóżdżył. Komuszki z SLD mają zdjęcia z żubrami, więc nikt inny nie ma moralnego prawa krytykować komuszków z PiS.

Sam to wymyślasz? Od Misiewicza przychodzi, w ramach walki z dezinformacją? Z Nowogrodzkiej?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-08 06:35:33
Autor: V.L.Pinkley
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

No żeś wymóżdżył.

cyt.
 Stanisław Żelichowski, zapalony myśliwy, były minister środowiska
Waldemar Pawlak, Wojciech Olejniczak, Włodzimierz Cimoszewicz, Radosław Sikorski, Dariusz Rosati, Elżbieta Radziszewska, Jan Kulczyk

Weź pan spierdalaj se swoimi niepokojami.

Data: 2017-03-08 09:14:00
Autor: V.L.Pinkley
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Buahaha, no to wprowadzajcie ustawę o zakazie moralnej krytyki pisiorków!

Ależ bąblu, krytykuj tak żeby im spadało a nie rosło, bądź totalną
opozycją!!!

Data: 2017-03-08 09:48:00
Autor: V.L.Pinkley
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

No przecież co miesiąc PiS spada. Rok temu ponad 40% mieli. Teraz ledwo 30%.

E, to samorządowe peło i n mają wygrane. Po co więc uprawiasz swoje niepokoje?

Data: 2017-03-08 18:25:56
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 18:16 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 03/09/2017 02:14 AM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

A będą rządzić do 2031.
Wątpisz???

--
Trefniś

Data: 2017-03-08 18:23:34
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 15:50 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 03/08/2017 11:35 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

Bo "moralność" ma dotyczyć wyłącznie przeciwników "opozycji totalnej"?
Reszta może "hulaj dusza, piekła nie ma"?

Dla Chmielewskiego "moralność" ma jakąś wartość traumatyczną ("PiS  chciałby prawnie kontrolować moralność" jak pisał w którymś z poprzednich  wątków)...
Tak myślą kolesie z przykrymi wspomnieniami: "mogłem, ale mi nie stanął".
PANOWIE myślcie _chociaż_ tutaj mózgiem (ten apel ma dziś szczególny,  prawdziwy wydźwięk)!

--
Trefniś

Data: 2017-03-08 14:52:45
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 14:47 V.L.Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:

[...]

Te wszystkie czastuszki, z kiełbasą Dudy w piątek włącznie, to tylko  dowód, że toną...
A tonący brzydko się chwyta.

Rozkoszne Schadenfreude...

--
Trefniś

Data: 2017-03-08 22:51:33
Autor: Tomasz Chmielewski
[...]

Tak, ja wiem że pisiorki bardzo by chciały i zrobią wszystko co w ich mocy, aby prawo zajmowało się moralnością...

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-09 22:22:50
Autor: prezydent San Escobar
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał(-a):

 Gdyż albowiem ponieważ nie jest to zabronione w prawie.

Otóż jest.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 00:07:43
Autor: A. Filip
[...]

Wskażesz i zacytujesz odpowiednie paragrafy i orzecznictwo?
Te niecne praktyki (bez udziału Szyszko) nie miały miejsca pod rządami PO?

Data: 2017-03-10 12:59:58
Autor: prezydent San Escobar
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce
Fri, 10 Mar 2017 00:07:43 +0100 (CET), w <anfi+gfvd34c9mf-h394@buntownik.pl>,
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

Wskażesz i zacytujesz odpowiednie paragrafy i orzecznictwo?
Te niecne praktyki (bez udziału Szyszko) nie miały miejsca pod rządami PO?

Polować można tylko na zwierzynę przebywającą na wolności.
Wypuszczenie ptaków wprost pod lufy nie jest takim polowaniem.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-08 12:30:43
Autor: Trefniś
Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko rob i co chce
W dniu .03.2017 o 11:05 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

(...)
Dużo ludzi nie głosowało na Komorowskiego właśnie ze względu na jego  ciągoty do zabijania zwierząt bronią palną.

:)
Tak sobie to tłumaczcie...

--
Trefniś

Data: 2017-03-08 20:34:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/08/2017 08:30 PM, Trefniś wrote:
[...]

Kręcą cię wąsaci faceci ze strzelbą ręku i rogami jelenia za plecami? :)

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-08 12:36:05
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 12:34 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

Przeszkadzają mi mniej niż "tańczący z krzesłami".
Ależ buuuullll...

--
Trefniś

Prawo i Sprawiedliwość - czyli Szyszko robi co chce