Prawo jazdy

Data: 2014-03-10 23:34:21
Autor: misiek
Prawo jazdy

Uzytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisal w wiadomosci news:07ee1d7d-1858-4c18-8a03-467e23b960c7googlegroups.com...
Hej,

Czy mozna jezdzic na prawie jazdy z niewaznym adresem zameldowania? Czy zmienia to w jakis sposob "waznosc" prawa jazdy? Chcialbym miec pewnosc, ze w przypadku jakiejs stluczki nie zostalbym zakwalifikowany jako jadacy bez prawa jazdy (i mial klopoty z ubezpieczeniem z tego powodu).

Mam polskie prawo jazdy bez podanego terminu waznosci. Mam tez na nim wpisany adres zameldowania ktory nie jest aktualny. Nie jestem zameldowany w Polsce,

to niestety placisz mandaty w gotowce - jako osoba bez stalego zameldowania....

Prawo jazdy