Prawo jazdy

Data: 2014-03-13 20:55:58
Autor: masti
Prawo jazdy
Dnia pi臋knego Thu, 13 Mar 2014 20:01:38 +0000 osobnik zwany davidex97
napisa艂:

Witam,mam 16 lat i w sierpniu mam zamiar kupi膰 sw贸j pierwszy motor-
honda nsr 125 i p贸艂ki co nie robi艂bym na razie prawa jazdy. I pytanie
jest takie czy cz臋sto s膮 odbywane kontrole motocykl贸w i w najgorszym
przypadku jakie m贸g艂bym ponie艣膰 konsekwencje. Z g贸ry pozdrawiam;)

dozywotnia renta dla kogo艣 kogo potr膮cisz

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Prawo jazdy