Prawo jazdy

Data: 2014-05-28 13:03:30
Autor: scigaczem300kmh
Prawo jazdy
Hejka, ja to bdzie z tym prawo jazdy czy jak to si tam nazywa? bo syszaam, ze ma by tak, ze np na Aprille rs125 bdzie mona na dowd.. mam nadzieje, ze tak bdzie.. a poza tym wiecie moe do jakiej pojemnoci? --

Data: 2014-05-28 20:36:52
Autor: gumis0510
Prawo jazdy
scigaczem300kmh napisal

Hejka, ja to bdzie z tym prawo jazdy czy jak to si tam nazywa? bo
syszaam, ze ma by tak, ze np na Aprille rs125 bdzie mona na dowd..
mam nadzieje, ze tak bdzie.. a poza tym wiecie moe do jakiej pojemnoci?

To jest tak ze moe by 125 ale musi mie automatyczna skrzynie. I musisz miec prawo jazdy kat B przez 3 lata i dopiero wtedy bedziesz mogla "bawi sie" na 125 z autoamtem. --

Data: 2014-05-29 08:19:13
Autor: WW
Prawo jazdy
W dniu 2014-05-28 22:36, gumis0510 pisze:

To jest tak ze moe by 125 ale musi mie automatyczna skrzynie. I
musisz miec prawo jazdy kat B przez 3 lata i dopiero wtedy bedziesz
mogla "bawi sie" na 125 z autoamtem.

Z jakiego prawa to wynika?

Pozdrawiam
WW

Data: 2014-05-29 08:46:02
Autor: Magic
Prawo jazdy
W dniu 2014-05-29 08:19, WW pisze:
W dniu 2014-05-28 22:36, gumis0510 pisze:

To jest tak ze może być 125 ale musi mieć automatyczna skrzynie. I
musisz miec prawo jazdy kat B przez 3 lata i dopiero wtedy bedziesz
mogla "bawić sie" na 125 z autoamtem.

Z jakiego prawa to wynika?

Jeszcze nie wynika, ale pracują nad tym w Sejmie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2014-05-29 08:55:39
Autor: WW
Prawo jazdy
W dniu 2014-05-29 08:46, Magic pisze:
[...]

Jeszcze nie wynika, ale pracuj nad tym w Sejmie.

Dziki.

Pozdrawiam
WW

Data: 2014-06-09 16:47:08
Autor: Hinek
Prawo jazdy
Użytkownik "Magic"  napisał

[...]

Praca posuwa się.
Senat dodał "motocykle z MANUALNĄ skrzynią biegów"
Kto pamięta jak wygląda coś takiego?
:)

--
Hinek

Data: 2014-06-09 17:55:38
Autor: __Maciek
Prawo jazdy
Mon, 9 Jun 2014 16:47:08 +0200 "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisa:

Senat doda "motocykle z MANUALN skrzyni biegw"
Kto pamita jak wyglda co takiego?
:)

Zdaje si e w jakim wczesnym Komarze taka bya :-)

Data: 2014-06-09 19:34:31
Autor: masti
Prawo jazdy
Dnia pięknego Mon, 09 Jun 2014 17:55:38 +0200 osobnik zwany __Maciek
napisał:

Mon, 9 Jun 2014 16:47:08 +0200 "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał:

Senat dodał "motocykle z MANUALNĄ skrzynią biegów" Kto pamięta jak
wygląda coś takiego? :)

Zdaje się że w jakimś wczesnym Komarze taka była :-)

a wcześniej praktycznie we wszystkich motocyklach. Czasem z lewej, czasem z prawej strony :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-10 00:58:44
Autor: WS
Prawo jazdy
W dniu poniedziaek, 9 czerwca 2014 16:47:08 UTC+2 uytkownik Hinek napisa:

Praca posuwa si.
Senat doda "motocykle z MANUALN skrzyni biegw"

A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

WS

Data: 2014-06-10 08:52:03
Autor: masti
Prawo jazdy
Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 00:58:44 -0700 osobnik zwany WS napisał:

nie wiem jak Ty ale ja mam nożną :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-10 10:53:46
Autor: Roman Niewiarowski
Prawo jazdy
W dniu 2014-06-10 09:58, WS pisze:

A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

Za chwile si okae e urzdnik dojdzie do wniosku e ustawodawca dopuci manualn, oraz automatyczn. Jednak nie dopuci sekwencyjnej ;)

pozdr
newrom

Data: 2014-06-10 09:36:41
Autor: masti
Prawo jazdy
Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 10:53:46 +0200 osobnik zwany Roman
Niewiarowski napisał:

W dniu 2014-06-10 09:58, WS pisze:

A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych
automatycznych? Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste? Chyba, ze jest
jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

Za chwile się okaże że urzędnik dojdzie do wniosku że ustawodawca
dopuścił manualną, oraz automatyczną. Jednak nie dopuścił sekwencyjnej
;)
a jak będzie manualna sekwencyjna? Zawiesi system? ;)
http://www.sturmey-archerheritage.com/images/photos/pic-460.1.jpg

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-11 00:17:23
Autor: Jacot
Prawo jazdy
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Za chwile si okae e urzdnik dojdzie do wniosku e ustawodawca dopuci manualn, oraz automatyczn. Jednak nie dopuci sekwencyjnej ;)

A ze tak spytam, bo nie sledze... rzecz dotyczy konstrukcji skrzyni b.
czy mechanizmu zmiany? Bo jakby tak, to niewielkim nakladem sil i
srodkow w kazdym motorze mozna przerobic nozny na reczny i bedzie
git;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-06-11 17:49:23
Autor: Sir |Piernik
Prawo jazdy
Jacot pisze:
....>8
Bo jakby tak, to niewielkim nakladem sil i
srodkow w kazdym motorze....
....<8

Jacek!!!
Juz wiesz co! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
    B12

Data: 2014-06-10 13:50:15
Autor: Jako
Prawo jazdy
On Tue, 10 Jun 2014, WS wrote:

[...]

Tak to jest jak się czyta wypociny dziennikarzy zamiast uchwał.

Druk nr 2469

http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/druk.xsp?nr=2469

UCHWAŁA SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Senat [...] wprowadza [...] poprawki:
[...] skreśla się wyrazy „z automatyczną skrzynią biegów”;

Jaśko z Krakowa

Data: 2014-06-10 17:59:59
Autor: Szymon Machel
Prawo jazdy

Uytkownik "WS"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:652af6c4-76a7-40fe-b513-144ba6634ada@googlegroups.com...

A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

Cze
Myl, e skrzy jest kilka:

- manualna
- bezstopniowa (w zasadzie to przekadnia)
- automatyczna

Szymon

Data: 2014-06-10 21:19:43
Autor: Kuczu
Prawo jazdy
W dniu 2014-06-10 17:59, Szymon Machel pisze:

Cześć
Myślę, że skrzyń jest kilka:

- manualna
- bezstopniowa (w zasadzie to przekładnia)
- automatyczna

a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-06-10 20:15:12
Autor: masti
Prawo jazdy
Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 21:19:43 +0200 osobnik zwany Kuczu napisał:

[...]

właśnie. Ciekawe czy Megola by się załapała :)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Megola

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-11 01:52:22
Autor: Szymon Machel
Prawo jazdy

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ln7lo4$4cl$1@node2.news.atman.pl...

a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
Szymon

Data: 2014-06-11 07:46:35
Autor: Kuczu
Prawo jazdy
W dniu 2014-06-11 01:52, Szymon Machel pisze:

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
Szymon

BossHoss z pierwszej serii nie mial skrzyni biegow w ogole.

Data: 2014-06-11 17:51:37
Autor: Sir |Piernik
Prawo jazdy

Szymon Machel pisze:
8>...
a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
....<8

Nie byles nigdy na zawodach zuzlowych??

Pozdrawiam
Sir Piernik
   B12

Data: 2014-06-11 20:10:26
Autor: Szymon Machel
Prawo jazdy

Użytkownik "Sir |Piernik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ln9tu9$b9t$2@node2.news.atman.pl...

Nie byles nigdy na zawodach zuzlowych??

Nie byłem, ale te od żużlu to są całkiem inne:
skręcają tylko w jedną stronę to i mogą nie mieć skrzyni ;-)

Szymon

Data: 2014-06-12 10:06:12
Autor: masti
Prawo jazdy

hamulców też nie mają :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-12 12:02:49
Autor: Roman Niewiarowski
Prawo jazdy
W dniu 2014-06-11 20:10, Szymon Machel pisze:

Nie byłem, ale te od żużlu to są całkiem inne:
skręcają tylko w jedną stronę to i mogą nie mieć skrzyni ;-)

boss-hoss czy hoss-boss tez z tego co pamietam nie ma skrzyni, ale on to podobno wcale nie skreca ;)

pozdr
newrom

Prawo jazdy