Data: 2013-05-17 12:26:34 | |
Autor: redi | |
Prawo jazdy - kody ograniczeĹ | |
Witam,
U siebie mam wpisane 01, nie wiedziaĹem Ĺźe nie stosowanie siÄ do tego kosztuje bez kozery piĹcet, okularĂłw na co dzieĹ nie noszÄ, w samochodzie ubieram na nos, ale jak bym zapomniaĹ to Ĺźeby piĹcet od razu.. Ale najlepsze z caĹej listy jest to: "05.08 - zakaz spoĹźywania alkoholu" WTF ??? PeĹna lista np tutaj: http://www.testy-na-prawo-jazdy.com.pl/prawo-jazdy-ograniczenia-kody.php pozdr, R. |
|
Data: 2013-05-17 12:40:25 | |
Autor: MadMan | |
Prawo jazdy - kody ograniczeĹ | |
Dnia Fri, 17 May 2013 12:26:34 +0200, redi napisał(a):
Ale najlepsze z całej listy jest to: "05.08 - zakaz spożywania alkoholu" WTF ??? Czego nie rozumiesz w tym zakazie? -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2013-05-17 13:21:31 | |
Autor: redi | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Czego nie rozumiesz w tym zakazie?No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ? Idąc dalej tym tropem to wszyscy właściciele PJ powinni mieć taką adnotację. pozdr, R. |
|
Data: 2013-05-17 13:32:11 | |
Autor: MadMan | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Fri, 17 May 2013 13:21:31 +0200, redi napisał(a):
Czego nie rozumiesz w tym zakazie?No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ? A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? W polskim prawie na pewno nie. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2013-05-17 14:36:31 | |
Autor: redi | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? WWidzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens umieszczania zapisu "zakaz spożywania alkoholu" w PJ ? pozdr, R. |
|
Data: 2013-05-17 14:51:04 | |
Autor: MadMan | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Fri, 17 May 2013 14:36:31 +0200, redi napisał(a):
Widzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens umieszczania zapisu "zakaz spożywania alkoholu" w PJ ? Być może jakieś schorzenie, które ujawnia się po spożyciu najmniejszej ilości alkoholu. Nie widzę też większego sensu np. w wymuszaniu konieczności użycia ręcznej skrzyni biegów, ale może jakiś jest... -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2013-05-17 15:52:12 | |
Autor: scobowski | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu 2013-05-17 14:36, redi pisze:
A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? WWidzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens np: http://pl.wikipedia.org/wiki/Upojenie_patologiczne |
|
Data: 2013-05-17 22:58:41 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu 2013-05-17 14:36, redi pisze:
A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? WWidzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens Ja mogę wydmuchać 0,1 promila i będzie to legalne, bo tego zapisu nie mam. Ty (załóżmy) masz ten zapis, więc jak sam wydmuchasz tę samą wartość, to jesteś w czarnej dupie względem prawa. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-05-17 21:05:50 | |
Autor: masti | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia piÄknego Fri, 17 May 2013 22:58:41 +0200 osobnik zwany Marcin
\"Kenickie\" Mydlak napisaĹ: W dniu 2013-05-17 14:36, redi pisze: a gdzie tam masz zakaz bycia nawalonym? Jest zakaz spoĹźywania. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-17 14:40:45 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu piątek, 17 maja 2013 23:05:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Fri, 17 May 2013 22:58:41 +0200 osobnik zwany Marcin Dasz radę przekonać sąd że jeśli wiedziałeś ze nie możesz spożywać to promile masz bo się nawdychałeś i nie wiedziałeś ze w ten sposób można się nawalić? W saunie można się nawalić jak stodoła. polewa się gorzałą kamienie albo to co grzeje. I jak ktoś nawalony w saunie zostanie złapany i będzie miał dwa-trzy promile to zapewne policja odpuści bo przecież nie pił? |
|
Data: 2013-05-17 21:46:49 | |
Autor: masti | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia piÄknego Fri, 17 May 2013 14:40:45 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisaĹ: Dasz radÄ przekonaÄ sÄ d Ĺźe jeĹli wiedziaĹeĹ ze nie moĹźesz spoĹźywaÄ to mylisz dwie róşne sprawy. Zakaz jazdy pod wpĹywem alkoholu i zakaz spoĹźywania alkoholu wpisany w PJ. PS: Naucz siÄ wreszcie cytowaÄ -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-17 15:20:48 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu piątek, 17 maja 2013 23:46:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Fri, 17 May 2013 14:40:45 -0700 osobnik zwany kogutek444 Masz rację, nie na temat napisałem. Czy trzydzieści siedem lat temu alkoholik mógł dostać PJ. Trzydzieści siedem dlatego że wtedy zrobiłem PJ. Nie mógł. Trzeba było przynieść zaświadczenie z wojewódzkiej przychodni leczącej alkoholików że nie jest się u nich notowanym. Teraz chyba takiej instytucji nie ma co nie znaczy że nie ma alkoholików. Wręcz przeciwnie, jest ich więcej niż wtedy. Każdy ma prawo do Prawa Jazdy. Alkoholik też. Ale może być to prawo warunkowe. Masz nie pić to dostaniesz PJ. Nie lubię określenia " może" bo informacja z " może " może być błędna. Gdybym był ustawodawcą to dał bym możliwość uzyskania PJ alkoholikom. Pod pewnym warunkiem. Może tym warunkiem jest zaprzestanie picia alkoholu pod każdą postacią. W praktyce może to wyglądać jak ktoś wcześniej napisał. Łapią go i ma 0,1. Po oddaniu dokumentów słyszy żeby jechał ostrożnie. Łapią kogoś z wpisem że nie może używać alkoholu i słyszy pytanie " czy ma kogoś kto dalej pojedzie samochodem, bo on PJ już nie ma". |
|
Data: 2013-05-17 15:34:36 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Wydaje mi się ze mam rację. Coś na ten temat jest w Artykule 122 ustawy o ruchu drogowym. Znalazłem interpretację tego artykułu. Wychodzi że taki podpunkt w PJ to wyrok w zawiasach na zabranie PJ.
|
|
Data: 2013-05-18 09:24:16 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Fri, 17 May 2013 15:20:48 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Masz rację, nie na temat napisałem. Czy trzydzieści siedem lat temu alkoholik mógł dostać PJ. Trzydzieści siedem dlatego że wtedy zrobiłem PJ. Nie mógł. Trzeba było przynieść zaświadczenie z wojewódzkiej przychodni leczącej alkoholików że nie jest się u nich notowanym. Teraz chyba takiej instytucji nie ma co nie znaczy że nie ma alkoholików. To ze ktos nie jest notowanym nie swiadczy ze nie jest alkoholikiem :-) Wręcz przeciwnie, jest ich więcej niż wtedy. Wydaje mi sie ze mniej. Każdy ma prawo do Prawa Jazdy. Alkoholik też. Ale może być to prawo warunkowe. Masz nie pić to dostaniesz PJ. Nie lubię określenia " może" bo informacja z " może " może być błędna. Gdybym był ustawodawcą to dał bym możliwość uzyskania PJ alkoholikom. Jest to jakas wersja, ale wypadaloby sprawdzac czesciej. Do baru i PJ prosimy ? W sumie ... znam ze dwie osoby ktore glupialy juz po jednym kieliszku. Im by sie takie ograniczenie przydalo ... tylko jak to wykryc ? :-) J. |
|
Data: 2013-05-18 03:02:12 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu sobota, 18 maja 2013 09:24:16 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Fri, 17 May 2013 15:20:48 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com Znalazłem przepisy które to regulują. Z inicjatywą wpisu o alkoholu do PJ występuje lekarz po badaniach. Jak się okazuje jest baza danych alkoholików, przynajmniej tych leczących się. I im obligatoryjnie nie przysługuje PJ. Ale jeśli lekarz w czasie badania uzna że jest możliwość żeby delikwent przestał pić to dają w dokumencie taki wpis o nie piciu. Alkoholików jest więcej. W Polsce alkoholik kojarzy się z kimś kto się systematycznie nawala na sztywno. To twardy alkoholizm. Jest i łagodniejszy typ. Ktoś kto na początku wypija codziennie butelkę gówna zwanego piwem i taki stan trwa od kilku do kilkunastu miesięcy też jest alkoholikiem. To miękki alkoholizm, z czasem przekształca się w twardy. Idzie trochę wolniej niż przy wódce ale kończy się tak samo. |
|
Data: 2013-05-18 14:08:10 | |
Autor: RadoslawF | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia 2013-05-18 12:02, Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał:
Znalazłem przepisy które to regulują. Z inicjatywą wpisu o alkoholu do PJ występuje lekarz po badaniach. Jak się okazuje jest baza danych alkoholików, przynajmniej tych leczących się. I im obligatoryjnie nie przysługuje PJ. Ale jeśli lekarz w czasie badania uzna że jest możliwość żeby delikwent przestał pić to dają w dokumencie taki wpis o nie piciu. Alkoholików jest więcej. W Polsce alkoholik kojarzy się z kimś kto się systematycznie nawala na sztywno. To twardy alkoholizm. Jest i łagodniejszy typ. Ktoś kto na początku wypija codziennie butelkę gówna zwanego piwem i taki stan trwa od kilku do kilkunastu miesięcy też jest alkoholikiem. To miękki alkoholizm, z czasem przekształca się w twardy. Idzie trochę wolniej niż przy wódce ale kończy się tak samo. Zawijaj linie. Jesteś pewien że butelka piwa to też alkoholizm ? Znam człowieka ponad 20 lat, ma prawo jazdy ale niema prywatnego samochodu bo nie che mieć. Dokładniejsze badania wykazały że nie chce bo ma zwyczaj aby po pracy w drodze do domu wypić piwo. Jeden kufel czy jedną butelkę, co będzie po drodze. Pijanego go nigdy nie widziałem. Czy aby na pewno to alkoholik ? Pozdrawiam |
|
Data: 2013-05-18 12:49:06 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Zawijaj linie. Przejdź na czytnik Google. Zabierz mu tą jedną butelkę piwa przez dwa dni a zobaczysz jak będzie po ścianach chodził. Pół litra piwa to trochę więcej niż pięćdziesiątka wódki. alkoholizm wywołuje nie przerażająca ilość wypijanego alkoholu a systematyczność picia. Tak się zastanawiam z jakiego powodu ludzie piją to gówno jeśli nie jest nim dostarczenie alkoholu. W instrukcji obsługi człowieka gorzki to nie jadalny. Piwo daje się wypić tylko jak jest zimne bo znieczula kubki smakowe. Wypicie przez nie alkoholika dwóch butelek ciepłego piwa jest chyba niemożliwe. |
|
Data: 2013-05-19 16:58:19 | |
Autor: Michoo | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
On 18.05.2013 21:49, kogutek444@gmail.com wrote:
W myśl niektórych definicji tak. (Przy czym te definicje wskazują chyba na potrzebę wywołania uczucia winy i zapotrzebowania na terapeutów. - jeżeli kotś spożywa alkohol w ilościach w których: nie wywołuje to problemów społecznych, nie wpływa w istotny sposób na jego zdrowie to mówienie o "chorobie alkoholowej" jest jakąś pomyłką.)
Wiele krajów podaje normy dla "regularnego spożycia" jako 20-40g alkoholu dziennie. alkoholizm wywołuje nie Tak, tak. Jest coś takiego jak próg aktywności biologicznej - dla sporej grupy ludzi jedno piwo (Zależnie od aktualnego stanu pacejnta - to się może zmieniać np z powodu zmęczenia.) nie wywołuje zauważalnego efektu. Natomiast olejki chmielowe mogą jaknajbardziej powodować. Tak Gówno to może ty pijasz. Ludzie jedzą sfermentowaną kapustę, sfermentowaną wydzielinę krów, mieszankę wydzieliny krów i ekstraktu z żołądków cieląt, punkt poprzedni ale jeszcze zapleśniałe, fermentowane ryby, ryby marynowane w rybiej spermie, smażone rybie gonady, etc. Dlaczego fermentowany ekstrakt ze zboża doprawiony na gorzko ma być czymś dziwnym? W instrukcji obsługi człowieka gorzki to Dlatego się dodaje w charakterze przypraw gorzkie zioła... Piwo daje się wypić tylko jak jest zimne bo znieczula Po porstu albo nie lubisz piwa, albo nie piłeś dobrego. Wypicie przez nie alkoholika dwóch butelek ciepłego Zbyt ciepłe piwo jest niesmaczne - lody na ciepło też są takie sobie. Natomiast żeby poczuć smak piwa to nie może być ono zbyt zimne - po tym można rozpoznać dobre - smakuje w temperaturze pokojowej. -- Pozdrawiam Michoo |
|
Data: 2013-05-19 08:49:34 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu niedziela, 19 maja 2013 16:58:19 UTC+2 użytkownik Michoo napisał:
On 18.05.2013 21:49, kogutek444@gmail.com wrote: W tym roku piwa jeszcze nie piłem. Jakoś mogę bez niego żyć. Nie jestem pod względem smaku jakiś inny niż wszyscy. Jeśli dla mnie jest niesmaczne to dla innych też będzie niesmaczne. Czasami ogarnia mnie przerażenie jak jestem w sklepie i każdy przede mną oprócz typowych zakupów typu chleb, masło itp kupuje piwo. Niektórzy w ilościach dla mnie hurtowych. Idę ulicą a tam podchmielone grupy szesnasto siedemnasto latków. Idę do knajpy a tam nic tylko piwo na stolikach. Był taki okres że na podwórku codziennie ci sami młodzi sąsiedzi wypijali po dwa trzy piwa. Trwało to ze dwa lata. Idzie sąsiad ze sklepu i ma z 5 piw w torbie. Żeby to był piątek ale on tak codziennie. Pijanego tak żeby się tarzał go nie widziałem. Ale pogadać się z nim nie da, tak ma wyczyszczone pod beretem. W zasadzie na odruchach bezwarunkowych jedzie. Jeść, piwo, srać, piwo, do roboty, piwo. W zeszłą sobotę inny sąsiad spzrątał w samochodzie. Odkurzacz i te rzeczy. Wyszedłem ze śmieciami, chwilę gadamy a on do mnie czy chcę piwo. Ani upału nie było żeby się chłodzuić a on dwie puszki wypił bo buste stały i popijał z trzeciej. Normalne to nie jest bo jak by nie miał piwa to ile by herbaty w tym czasie wypił. Może kubek a może nie. Jakaś pierdolona moda na piwo nastała. Władzy takie zwierzątka pasują. Wystarczy dać im codziennie piwo. Tutaj co jakiś czas temat że powinni podnieść limit alkoholu. Wychodzi że nałogi takie tematy zakładają bo chcą się napić piwa jak jadą bo bez niego trzęsawki dostają. |
|
Data: 2013-05-19 19:24:23 | |
Autor: Michoo | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
On 19.05.2013 17:49, kogutek444@gmail.com wrote:
W tym roku piwa jeszcze nie piłem. Jakoś mogę bez niego żyć. Nie Sporej grupie ludzi piwo jednak smakuje. I mówiąc "smakuje" mam na myśli, że płacą kilka-kilkanaście złotych za importowane. Jeśli dla mnie jest Nie wiem jak to skomentować. Może tak - z 4 moich znajomych: - jeden nie lubi koperku - jeden nie lubi grzybów - dwóch nie lubi szpinaku - jeden nie lubi piwa - jeden nie lubi brukselki Czy żaden człowiek nie lubi tych produktów? Czasami ogarnia mnie Kiedyś jak robiłem zakupy w biedronce to byłem jedynym z 6 klientów, który nie wziął "parkowej". Idę do knajpy a tam nic tylko piwo na stolikach. Alkohol w niewielkich dawkach rozluźnia i "rozwiązuje język". Chmiel (chociaż "klasyczne" polskie piwa nie mają za dużo olejków eterycznych) rozluźnia. Całkiem niezłe combo na pogawędkę po pracy. Był taki okres że na podwórku codziennie ci sami młodzi sąsiedzi Idzie sąsiad ze A "przed" piwem dało się z nim pogadać? Bo może on tzw "nieinteresujący" człowiek? Ani upału nie było żeby się chłodzuić a on dwie O! A ja piję herbatę z kufla do piwa i to dużego - 0.8. I piję jej nawet 4-5 dziennie. Jakaś pierdolona moda na piwo nastała. Naprawdę nastała? A wcześniej to jej nie było? Jeden z pierwszych napoi alkoholowych które ludzie produkują a ten o "nastaniu mody" pisze.... Btw: Wychodzi że W odpowiednim stężeniu herbata ma działanie narkotyczne. Jakby była bardziej popularna w tym celu to też by były limity. Limit różny od 0 pozwala np wypić jedno piwo czy lampkę wina do obiadu, dla smaku i nadal móc prowadzić. -- Pozdrawiam Michoo |
|
Data: 2013-05-19 19:34:28 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sun, 19 May 2013 08:49:34 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
W tym roku piwa jeszcze nie piłem. Jakoś mogę bez niego żyć. Nie Jestes inny niz ... no dobra, niz polowa. Jednym piwo smakuje, innym nie. Zalezy jeszcze jakie. Ba - u mnie zalezy od dnia, a moze od beczki ... Czasami No widzisz, to moze jednak jestes inny niz wszyscy, taka tam, wada genetyczna :-) Niektórzy w ilościach dla mnie hurtowych. Idę ulicą a tam A potem co ? Na odwyk poszli, prace dostali, pija teraz piwo w Londynie ? Idzie sąsiad ze sklepu i ma z 5 piw w A moze jednak niecodziennie ? W zeszłą sobotę A skad wiesz, moze wyciagnal puszki z samochodu w ramach sprzatania :-) Normalne to nie jest bo jak by Herbaty duzo mozna wypic. Jakaś pierdolona moda na piwo nastała. Władzy takie Wladzy to pasuja podatki od piwa. I od wodki, i od wina ... wszystko jedno od czego, byle duzo :-) Ale wolny rynek mamy, ma wladza kartki na piwo wprowadzic, czy zakazac spozycia przed 20-ta ? czas temat że powinni podnieść limit alkoholu. Wychodzi że nałogi A moze nam smakuje i wiemy jak jedzie sie po jednym piwie ... tak samo jak przed ... J. |
|
Data: 2013-05-19 11:14:49 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Jak wam smakuje to dlaczego nie pijecie bezalkoholowego?
|
|
Data: 2013-05-19 20:37:02 | |
Autor: Michoo | |
Prawo jazdy - kody ograniczeĹ | |
On 19.05.2013 20:14, kogutek444@gmail.com wrote:
Jak wam smakuje to dlaczego nie pijecie bezalkoholowego? Bo piw ktĂłre lubiÄ nie ma w wariancie bezalkoholowym. Ale na zeszĹe wakacje zrobiĹem sobie takie 2% (w domu bezalkoholowego siÄ nie da zrobiÄ) i zapakowaĹem w plastikowe butelki - w sam raz na rower. -- Pozdrawiam Michoo |
|
Data: 2013-05-19 10:13:08 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dlaczego fermentowany ekstrakt ze zboďż˝a doprawiony na gorzko ma byďż˝ czymďż˝ dziwnym?Masz rację. Dlaczego miałby być czymś dziwnym. Kilka lat temu byłem na zorganizowanych wakacjach we Francji. W ramach działań kulturalno oświatowych była wycieczka do miejscowego browaru. Pokazywali informowali i objaśniali. Udany dzień bo na zewnątrz gorąco jak w piekle a w środku miły chłodek. Na koniec dali popróbować tego co robią. Było z 15 piw o różnych nazwach w tym z 5 o takiej zawartości alkoholu że pod napój bezalkoholowy mogły by podchodzić. Próbowałem chyba wszystkich. Ale nie tak jak inni Polacy po dwie szklanki z każdego, nie tak jak Niemcy po pół szklanki z każdego. A tak jak Francuzi. Po łyku dwa łyki. Te " bezalkoholowe" dla mnie praktycznie niczym się nie różniły od tych dla hardkorów. Miały różne ale typowo piwne smaki, taki sam kolor, pianę. Podejrzewam że każde z bezalkoholowych piw jest smaczniejsze, oczywiście jak ktoś lubi piwo, od jakiś Harnasi czy Wojaków. Cenowo powinny być podobne bo o ile produkcja trudniejsza to nie ma w cenie akcyzy od alkoholu. Przy dużym zapotrzebowaniu cena bezalkoholowego była by na pewno niższa od alkoholowego. A smaków i aromatów było by tyle że każdy by coś wybrał dla siebie. Kogo byś nie spytał to systematycznie piwo pije wyłącznie dla jego walorów smakowych a nie ze jest alkoholikiem. |
|
Data: 2013-05-19 20:54:24 | |
Autor: Michoo | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
On 19.05.2013 19:13, kogutek444@gmail.com wrote:
Po łyku dwa łyki. Te " bezalkoholowe" dla mnie praktycznie Piwa które ja lubię nie mają "polsko-piwnych" smaków: - z amerykańskimi chmielami - cytrusy w zapachu, silna goryczka - belgijskie - w aromacie karmel, suszone owoce, niestety zazwyczaj dość mocne, więc nie można za dużo - pszeniczne - w zapachu banany, niektóre odmiany mają kolendrę i skórkę pomarańczową Podejrzewam że każde z Pewnie nie, bo zwłąszcza w belgijskich alkohol jest potrzebny jako balans dla słodyczy. A i miło rozgrzewają. od jakiś Harnasi czy Wojaków. To trochę tak jakby powiedzieć, że jak ktoś lubi wino to może mu zasmakuje sok 100% świeżo tłoczony zamiast tych win z biedronki za 7.5zł. Cenowo powinny być podobne bo o ile Akcyza w polskich piwoach jest koło 80 groszy. Przy Miałeś w rodzinie alkoholika, że tak jesteś przeciwko? Jeżeli pijesz piwo w małych ilościch to alkohol nie jest problemem. Nie czujesz go nawet. Kogo byś nie spytał to systematycznie piwo pije wyłącznie Bo mało kto jest rzeczywiście _alkoholikiem_. Piwo jest chyba jedynym rodzajem napojów gazowanych na rynku, które nie są słodkie (może jeszcze wytrawne wina musujące, ale dużo mocniejsze). -- Pozdrawiam Michoo |
|
Data: 2013-05-19 12:27:55 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu niedziela, 19 maja 2013 20:54:24 UTC+2 użytkownik Michoo napisał:
On 19.05.2013 19:13, kogutek444@gmail.com wrote: Może mój problem polega na tym że w rodzinie bliższej i dalszej nie ma alkoholików ani takich co muszą pić minimum jedno piwo dziennie. I mogę na problem patrzeć trzeźwo. Alkoholizm jest w skali kraju poważnym problemem. Za komuny było prościej. Ktoś chlał wódę aż się zachlał na śmierć. Czysta sytuacja. Teraz ktoś kto codziennie od dłuższego czasu wypija butelkę piwa nie uwierzy że jest alkoholikiem. Alkoholizm ma różne formy. Nie znam Cie ale jeśli pijesz piwo systematycznie, to nie musi być codziennie. Na początku drogi ku alkoholizmowi może to być trzy razy w tygodniu. To jesteś uzależniony. Uzależnionemu nie da się nic wytłumaczyć. Zawsze znajdzie tysiąc argumentów że to on ma rację. |
|
Data: 2013-05-21 10:46:47 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
kogutek444@gmail.com wrote:
Nie znam Cie ale jeśli pijesz piwo systematycznie, to nie musi być codziennie. Na początku drogi ku alkoholizmowi może to być trzy razy w tygodniu. To jesteś uzależniony. Jesteś bardzo odważny w ferowaniu wyroków. Znam ludzi, którzy pili dużo, bo lubili, potem coś się zmieniło (towarzystwo się rozpadło, zmieniła się praca, urodziło się dziecko, zrobili prawo jazdy) i z dnia na dzień się skończyło. Ani nie czują potrzeby ani nie pamiętają, kiedy ostatnio pili, po prostu nie potrzebują. Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy. Co innego ktoś, kto pije dla towarzystwa, czy smaku a co innego ktoś, kto pije, bo sobie z czymś nie radzi. I ten drugi ma problem. Duży. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-05-21 14:06:45 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Hello Adam,
Tuesday, May 21, 2013, 12:46:47 PM, you wrote: kogutek444@gmail.com wrote: A ja znam takich, którym się WYDAWAŁO, że jak się ustatkują, to z dnia na dzień itd. Do dzisiaj są alkoholikami :( Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy. Usiłujesz zaprzeczyć faktowi, że etanol jest silnie uzależniający fizycznie? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-05-22 07:14:03 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
A ja znam takich, którym się WYDAWAŁO, że jak się ustatkują, to z dnia Takich też znam, znam też takich, którzy w ogóle nie widzą problemu, bo twierdzą, że mają wszystko pod kontrolą, znam takich, którzy zobaczyli problem, poszli na terapię i są alkoholikami niepijącymi (bo wiedzą, że jedno piwo będzie początkiem końca). Tylko czego to dowodzi... różni są ludzie, gdzieś jest ta różnica, która sprawia, że jeden się uzależni, a drugi nie. Drób wszystkich wrzuca do jednego worka. Widzi tylko jedną stronę. Może to jakieś wyparcie, może radzi sobie w ten sposób z czymś, nie wiem, ale obiektywny nie jest. Usiłujesz zaprzeczyć faktowi, że etanol jest silnie uzależniający Jest uzależniający i to jest fakt, kwestia regularności. Pytanie gdzie jest ta granica. Czy student, który pije przez parę lat przynajmniej parę razy w tygodniu, a potem idzie do pracy, zmienia tryb życia, przestaje pić i w ogóle go do tego nie ciągnie, jest uzależniony? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-05-21 14:41:56 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu 2013-05-21 12:46, Adam Wysocki pisze:
kogutek444@gmail.com wrote: Nawet nie próbuj tłumaczyć - spożycie alkoholu i alkoholizm ma różne oblicza i drobiowe teorie będą takie jakie widać. Ludzie z różnych używek korzystają i jest to nam przypisane od zarania dziejów. Pytanie tylko w jakim zakresie oddaje się tym przyjemnościom i czy przypadkiem nie przekroczył tej granicy, gdzie efekty mają konsekwencje społeczne. Dopiero w tedy można mówić tak naprawdę problemach. Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy. Niestety. Z czasem nie radzi sobie w ogóle bez wspomagaczy i nie tyczy to tylko alkoholu. |
|
Data: 2013-05-19 21:11:28 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sun, 19 May 2013 10:13:08 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Masz rację. Dlaczego miałby być czymś dziwnym. Kilka lat temu byłem Ale wiesz ze Francuzi tak ogolnie pija wiecej alkoholu niz Polacy ? Wiec na dwoch lykach piwa sie u nich nie konczy :-) Podejrzewam że każde z bezalkoholowych piw jest Sprobuj, napisz :-P Kogo byś nie spytał to systematycznie piwo pije wyłącznie dla jego No bo alkoholicy preferuja wodke :-) A przeciez jest tyle napojow alkoholowych do wyboru ... wiec czemu uwazasz ze jesli ktos piwo pije, to mu nie smakuje ? J. |
|
Data: 2013-05-19 13:01:56 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu niedziela, 19 maja 2013 21:11:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 19 May 2013 10:13:08 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com Chyba żartujesz myśląc że mógłbym spróbować jakiegoś Harnasia albo Wojaka. Oczywiście w sytuacji gdy nic by nie było do picia, na pustyni na przykład, i była by budka z piwem Harnaś to bym wypił. Nie twerdzę że musi nie smakować a piją. Jak jedno dziecko studiowało w Anglii to bywałem tam w miarę często. Smakował mi jeden z gatunków ciemnego piwa. Z tym ze jak mi się pić chciało to wolałem jakiś sok albo napój. Gorzała to twardy alkoholizm. Szybko wykańcza. Z piwem jest trochę inaczej. niskie stężenie powoduje że inaczej się wchłania w czasie. Żeby wypić codziennie równowartość pół litra trzeba by wypić abstrakcyjnie dużo piwa. organizm zwyczajnie zaprotestuje przy takich ilościach wody. Ustali się jakaś równowaga ile można piwa dziennie wypić. Ale pomimo tego alkohol z piwa tak samo sprząta w głowie jak alkohol w wódce. Tylko sporo wolniej. |
|
Data: 2013-05-19 23:02:13 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sun, 19 May 2013 13:01:56 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Chyba żartujesz myśląc że mógłbym spróbować jakiegoś Harnasia albo A moze jednak slepy test ? 10 szklanek, po lyczku, zobaczymy jaka ocene wystawisz Harnasiowi :-) Piwo jak piwo. Robione w Browarze Okocim (Carlsberg). Nie twerdzę że musi nie smakować a piją. Jak jedno dziecko Ale mozna wino w tysiacu odmian, wermut, martini, wodke z sokiem, wodke z cola, gin z tonikiem, herbate z rumem, kawe z koniakiem, whisky z woda, a oni zamawiaja piwo ... Gorzała to twardy alkoholizm. Szybko wykańcza. Sie mylisz z tym szybko. Z piwem jest trochę inaczej. niskie stężenie powoduje że A rozcienczona wodka moze byc ? J. |
|
Data: 2013-05-19 14:14:04 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Wolny kraj. Kto Ci nie pozwoli pić wódki rozcieńczonej do 5% wodą. jak musisz to czemu nie. |
|
Data: 2013-05-21 23:28:03 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
On Sat, 18 May 2013, kogutek444@gmail.com wrote:
Przejdź na czytnik Google. Jeszcze czego ;> Ad rem: W instrukcji obsługi człowieka gorzki to nie jadalny. Ty tak poważnie? Należysz do odmiany, która sama piołunu nie przegryzie ani nie wypije, a kawę zbożową omija szerokim łukiem? No to Cię zmartwię - nie wszyscy tak mają :> Piwo daje się wypić^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Ta... Dla odmiany wypicie gorącego piwa to musi być coś co powoduje śmierć na skutek szoku smakowego ;) Wypicie przez nie alkoholika dwóch butelek ciepłego piwa Do tego się *NIE* odnoszę. Grupowicz dostaje komentarz do tego co napisał (wyżej), nie do tego o czym być może myślał ;> Ale tak z przezorności - zupy też w zasadzie je się w odmianach "zimna" albo "gorąca" (z przerwą na zakres "ciepła/letnia"). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-05-18 15:31:03 | |
Autor: Cavallino | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kn7qvc$7n8$1@node2.news.atman.pl... Dnia 2013-05-18 12:02, Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał: Jeśli byłby w stanie wytrzymać bez alkoholu to nie. Ale pewnie po tylu latach by nie był. |
|
Data: 2013-05-18 15:47:28 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sat, 18 May 2013 14:08:10 +0200, RadoslawF napisał(a):
Zawijaj linie. No, cos w tym jest. Jak juz nie moze sie powstrzymac z tym piwem. J. |
|
Data: 2013-05-18 15:54:13 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sat, 18 May 2013 03:02:12 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Znalazłem przepisy które to regulują. Z inicjatywą wpisu o alkoholu do PJ występuje lekarz po badaniach. Jak się okazuje jest baza danych alkoholików, przynajmniej tych leczących się. I im obligatoryjnie nie przysługuje PJ. Ale jeśli lekarz w czasie badania uzna że jest możliwość żeby delikwent przestał pić to dają w dokumencie taki wpis o nie piciu. Tylko ze jakos powatpiewam aby lekarze mieli do tej bazy dostep. Na badaniach tez nie wykryje, bo i jak, tylko podsuwa papierek z oswiadczeniem do podpisu. Ale owszem, potem urzad moze sprawdzac. J. |
|
Data: 2013-05-18 13:05:02 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu sobota, 18 maja 2013 15:54:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 18 May 2013 03:02:12 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > Znalazďż˝em przepisy ktďż˝re to regulujďż˝. Z inicjatywďż˝ wpisu o alkoholu >do PJ wystďż˝puje lekarz po badaniach. Jak siďż˝ okazuje jest baza danych >alkoholikďż˝w, przynajmniej tych leczďż˝cych siďż˝. I im obligatoryjnie nie >przysďż˝uguje PJ. Ale jeďż˝li lekarz w czasie badania uzna ďż˝e jest moďż˝liwo�� >ďż˝eby delikwent przestaďż˝ piďż˝ to dajďż˝ w dokumencie taki wpis o nie piciu. Tylko ze jakos powatpiewam aby lekarze mieli do tej bazy dostep. Dostęp do bazy danych ma organ zajmujący się wydawaniem i cofaniem uprawnień. Lekarz wystawia opinię czy taki zapis ma trafić do bazy danych. Znalazłem wczoraj w necie kilka przypadków jak to alkoholicy poszli się leczyć i dostali z urzędu papier że mają cofnięte uprawnienia. Wychodzi że jak ktoś prywatnie się będzie leczył to też go znajdą. Wszystkie preparaty są na recepty a te rejestrowane są w NFZ.. Nikt nikogo nie musi informować, samo się zrobi. Widzisz jakiś problem żeby osoby kupujące określone preparaty były rejestrowani nie tylko na swoim koncie w NFZ a jeszcze w drugiej bazie danych. Kupi ktoś Anticol i już go mają. |
|
Data: 2013-05-18 21:14:10 | |
Autor: masti | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia piÄknego Sat, 18 May 2013 13:05:02 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisaĹ: DostÄp do bazy danych ma organ zajmujÄ cy siÄ wydawaniem i cofaniem genialny pomysĹ. co za debil to wymyĹliĹ? To jak taki bÄdzie chciaĹ iĹÄ siÄ leczyÄ to siÄ 5 razy zastanowi -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-18 14:28:44 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu sobota, 18 maja 2013 23:14:10 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Sat, 18 May 2013 13:05:02 -0700 osobnik zwany kogutek444 Uważasz że bardzo zły? Alkoholik jest tak samo nieprzewidywalny jak chory psychicznie. Chciałbyś żeby wariatom dawali PJ. |
|
Data: 2013-05-18 21:46:40 | |
Autor: masti | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia piÄknego Sat, 18 May 2013 14:28:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisaĹ: W dniu sobota, 18 maja 2013 23:14:10 UTC+2 uĹźytkownik masti napisaĹ: tak, uwazam, Ĺźe bardzo zĹy. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-18 15:01:25 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
W dniu sobota, 18 maja 2013 23:46:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Sat, 18 May 2013 14:28:44 -0700 osobnik zwany kogutek444 A ja że bardzo dobry. |
|
Data: 2013-05-19 21:39:48 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sat, 18 May 2013 13:05:02 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Dostęp do bazy danych ma organ zajmujący się wydawaniem i cofaniem I tak moze byc. I co dalej - po leczeniu PJ z takim wpisem ? Bo dla pierwszych PJ to raczej nie ma zastosowania. Wychodzi że jak ktoś prywatnie się będzie Glupota. Sie po prostu nie bedzie leczyl az spowoduje wypadek po pijaku :-( rejestrowane są w NFZ. Nikt nikogo nie musi informować, samo się Eee tam, juz widze ogloszenie "kupie Anticol lub recepte" :-) A przeciez teraz nie trzeba sie ograniczac, o prosze - bez recepty http://10tablets.de/catalog/Other/Anticol.htm?lang=de Oczywiscie wiekszosc o tym nie wie i ich system zlapie. Ale tak sobie czytam i sie zastanawiam czy szukanie Anticolu ma sens http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=175 J. |
|
Data: 2013-05-19 13:36:47 | |
Autor: kogutek444 | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Jak wpadłem na google to wyskoczyło kilka informacji " anticol sprzedam". Anticol to jeden z wielu preparatów. Na pewno nie jedyny. Z leczeniem to nie takie proste. Sam musi się zgłosić. Namów alkoholika żeby się leczył. Drugi sposób to nakaz sądu. Też go tak od ręki nie dają. |
|
Data: 2013-05-20 11:33:55 | |
Autor: J.F | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup
Ale tak sobie czytam i sie zastanawiam czy szukanie Anticolu ma sensJ. Sprawdz czy substancja czynna ta sama. Z leczeniem to nie takie proste. Sam musi się zgłosić. Namów alkoholika żeby się leczył. Drugi sposób to nakaz sądu. Też go tak od ręki nie dają. No ale tak sobie czytam - preparat blokuje rozklad aldehydu octowego. Przez co spozyty alkohol szybko daje nieprzyjemne objawy. Czyli nie zaspokaja "glodu alkoholowego", tylko utrudnia picie. Ale w tym celu trzeba go zazywac. Namow alkoholika zeby zazywal :-) Ale widac jakos sie udaje ... wiec moze niektorzy chca przestac i bez Anticolu ? Co prawda niektorzy pisza jakoby i ten pociag zmniejszal ... czyzby oni byli uzaleznieni od aldehydu octowego, a nie alkoholu ? Tak czy inaczej - jesli ktos chce sie leczyc, a tu mu zabiora PJ, to co sie dziwic ze nie pojdzie do lekarza, nawet prywatnie ? J. |
|
Data: 2013-05-17 23:35:20 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Fri, 17 May 2013 13:21:31 +0200, redi napisał(a):
Czego nie rozumiesz w tym zakazie?No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ? Idąc dalej tym tropem to wszyscy właściciele PJ powinni mieć taką adnotację. Podobnie z punktami. Prowadzenie w stanie nietrzezwosci - 10 pkt. PJ zabiora obowiazkowo, wiec po co te punkty ? J. |
|
Data: 2013-05-18 12:23:29 | |
Autor: Icek | |
Prawo jazdy - kody ograniczeĹ | |
W dniu 2013-05-17 12:26, redi pisze:
Witam, z tym alkoholem u nas to przesada. Ostatnio rzecznik siÄ wypowiadaĹ, Ĺźe w tym roku to statystyka jest fatalna bo podczas ĹwiÄ t zatrzymali ponad 2000 kierujÄ cych na podwĂłjnym gazie. PodkreĹla, Ĺźe sytuacja jest gorsza niĹź rok temu bo w tym roku byli nawet tacy co mieli powyĹźej 0.5 promila. Rozumiem, Ĺźe limit 0.8 promila to dla polakĂłw mogĹaby byÄ przesada ale limit na poziomie 0.5 to naprawdÄ rozsÄ dny. Ew pouczenie jak masz poniĹźej 0.5 ale wiÄcej niĹź 0. PodobaĹa mi siÄ wypowiedĹş jakiegoĹ waĹźniaka po otwarciu autostrady prowadzÄ cej rĂłwnolegle do DK. WypowiedĹş byĹa: "Jak otworzyli autostradÄ to mniej osĂłb pije bo jest mniej wypadkĂłw spowodowanych przez pijanych kierowcĂłw". StatystykÄ zawsze da siÄ tak przerobiÄ aby wskazywaĹa na to co ma wskazywaÄ. Icek |
|
Data: 2013-05-18 15:30:09 | |
Autor: Cavallino | |
Prawo jazdy - kody ograniczeĹ | |
UĹźytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych: z tym alkoholem u nas to przesada. Ostatnio rzecznik siÄ wypowiadaĹ, Ĺźe w tym roku to statystyka jest fatalna bo podczas ĹwiÄ t zatrzymali ponad 2000 kierujÄ cych na podwĂłjnym gazie. PodkreĹla, Ĺźe sytuacja jest gorsza niĹź rok temu bo w tym roku byli nawet tacy co mieli powyĹźej 0.5 promila. Lepszy byĹby 0.00. ChlaĹeĹ - nie jedziesz. Nawet jak chlaĹeĹ dzieĹ wczeĹniej. Nie ma obowiÄ zku chlania, jak ktoĹ chce jeĹşdziÄ. |
|
Data: 2013-05-19 21:41:55 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sat, 18 May 2013 15:30:09 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Nie ma tez obowiazku przekraczania predkosci. To co - po przekroczeniu o 10 zakaz na 3 miesiace, po 20 na rok a ponad 30km/h to juz dozywotnio ? :-) J. |
|
Data: 2013-05-19 22:32:42 | |
Autor: Cavallino | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqfx5ybv2ht2$.qkkibqzgtun4$.dlg@40tude.net... Dnia Sat, 18 May 2013 15:30:09 +0200, Cavallino napisał(a): Jeśli do mnie piszesz to ja żadnej prędkości nie przekraczam. Co najwyżej nie akceptuję limitów na drogach - tak dla zasady. |
|
Data: 2013-05-19 22:50:20 | |
Autor: J.F. | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Dnia Sun, 19 May 2013 22:32:42 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup No to inni nie akcepuja poziomu 0.2, a tym bardziej 0.0 :-) Jeszcze inni nie akcepuja zakazu maryski i tu sie z nimi zgadzam - skoro wolno (nie w samochodzie) wodke i papierosy, to co do cholery przeszkadza tej wladzy marycha ? J. |
|
Data: 2013-05-19 22:57:08 | |
Autor: Cavallino | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ezsyjsb947c6$.1o4dmwmwacl3v.dlg@40tude.net... Dnia Sun, 19 May 2013 22:32:42 +0200, Cavallino napisał(a): A jeszcze inni, 0.5, 1.0, 2.0 czy 3.0. Tyle że to jest naprawdę zagrożenie na drodze, w przeciwieństwie do olewania limitów ustawnowionych dla Kamazów z węglem zimą. Jeszcze inni nie akcepuja zakazu maryski i tu sie z nimi zgadzam - Dokładnie. |
|
Data: 2013-05-20 11:22:31 | |
Autor: J.F | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik "Cavallino" napisał
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup Jeśli do mnie piszesz to ja żadnej prędkości nie przekraczam.Nie ma obowiązku chlania, jak ktoś chce jeździć.Nie ma tez obowiazku przekraczania predkosci. A jeszcze inni, 0.5, 1.0, 2.0 czy 3.0. 3.0 owszem, 2.0 byc moze, ale 0.5 to chyba limit na jakies dzieci :-) J. |
|
Data: 2013-05-20 16:35:05 | |
Autor: Cavallino | |
Prawo jazdy - kody ograniczeń | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5199eb58$0$26687$65785112@news.neostrada.pl... Użytkownik "Cavallino" napisał Niektórym i to wystarczy do kołowrocenia. |
|