Prawo jazdy na nowy pojazd elektryczny

Data: 2009-06-28 19:33:04
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Prawo jazdy na nowy pojazd elektryczny
Tak spojrzałem w kodeks drogowy, czy może przypadkiem tym:
http://tiny.pl/3vmx
da się jeździć bez prawa jazdy, ale się nie da.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-06-28 19:48:21
Autor: *piotr'ek*
Prawo jazdy na nowy pojazd elektryczny
Tak spojrzałem w kodeks drogowy, czy może przypadkiem tym:
da się jeździć bez prawa jazdy, ale się nie da.

Etam się nie da... kredensem ojca bez PJ jeździłem.

Data: 2009-06-30 11:29:32
Autor: Andrzej Lawa
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
Tak spojrzałem w kodeks drogowy, czy może przypadkiem tym:
http://tiny.pl/3vmx
da się jeździć bez prawa jazdy, ale się nie da.

Tak samo, jak każdym innym samochodem/motocyklem ;->

Swoją szosą gość w okolicy testował prototyp - w Nadarzynie się
ubezpieczał i ów był zarejestrowany jako samochód, aczkolwiek jako
motocykl też można.

Data: 2009-06-30 21:55:51
Autor: robert 21
> [...]

Swoją szosą gość w okolicy testował prototyp - w Nadarzynie się
ubezpieczał i ów był zarejestrowany jako samochód, aczkolwiek jako

A jak sie nalicza OC od samchodów elektrycznych? --

Data: 2009-07-01 02:14:59
Autor: Andrzej Lawa
robert_21@wp.pl pisze:

Swoją szosą gość w okolicy testował prototyp - w Nadarzynie się
ubezpieczał i ów był zarejestrowany jako samochód, aczkolwiek jako
motocykl też można.

A jak sie nalicza OC od samchodów elektrycznych?

Spytaj się swojego ubezpieczyciela, jakie ma stawki.

Mogą mieć różne, np. parę lat temu PZU miało podstawową stawkę za
motorowery w okolicach 50zł, a taka Compensa - 500zł.

Prawo jazdy na nowy pojazd elektryczny