Prawo jazdy niepotrzebne?

Data: 2013-02-07 10:45:04
Autor: Dawid
Prawo jazdy niepotrzebne?
W dniu 2013-02-07 10:10, T. pisze:
Okazuje się, że po polskich drogach wielu kierowców jeździ bez bez
dokumentów. Większość z nich nigdy nie zrobiła nawet prawa jazdy.

Przykład idzie z góry.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/755673,wladyslaw-serafin-nie-powolywalem-sie-na-immunitet,id,t.html?cookie=1
Dlaczego u maluczkich ma być inaczej? :-)

Data: 2013-02-07 11:00:48
Autor: Budzik
Prawo jazdy niepotrzebne?
Osobnik posiadający mail xxx@neostada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Z jakiej góry? Przecież to jest przykłąd śmiecia z samego dołu.
Pytanie tylko skąd on jeszcze ma immunitet po tej całej akcji taśmowej...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Prawo jazdy niepotrzebne?