Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru

Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru

Data: 2010-08-13 10:01:56
Autor: Borzymir
Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru

Użytkownik "HALF&HALF" <vintage_england@onet.eu> napisał
Jezeli urzadzenie wiecznie z ta sama usterka wylacznika wkomponowanego na stale wymieniane bylo juz na nowe cztery razy moge zadac zwrotu gotowki zamiast kolejnych wymian? Sprzedawca twierdzi ze nie i jedyne co proponuje to kolejna wymiane na bubel.

Mozesz żadac ale nie bedzie proste wyegzekwowac.
Skoro reklamacje uznane prosciej bedzie domagac sie zwrotu kosztow dostarczenia
i odebrania reklamowanego towaru do sklepu (razy 4).

Data: 2010-08-13 14:48:13
Autor: HALF&HALF
Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru
-- -- - Original Message -- -- - From: "Borzymir" <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Sent: Friday, August 13, 2010 10:01 AM
Subject: Re: Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru


Mozesz żadac ale nie bedzie proste wyegzekwowac.
Skoro reklamacje uznane prosciej bedzie domagac sie zwrotu kosztow dostarczenia
i odebrania reklamowanego towaru do sklepu (razy 4).

"Fajnie" :-) Czyli praktycznie jezeli cos jest bublem to mozemy dostawac ten bubel w nieskonczonosc do momentu uplywu gwarancji. Tak to rozumiem. Coz.....


Pozdrawiam

Data: 2010-08-16 21:22:11
Autor: Milosz K.
Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru
Czasem wypada zachować urzędowy ton i zwrócić się z reklamacją np. za pośrednictwem powiatowego rzecznika praw konsumenta. Czasem taki tryb załatwiania sprawy pomaga o wiele bardziej, niż "strzelanie" w sprzedawcę (albo w serwis konsumenta) paragrafam. Kiedyś w ten sposób udało mi się "wywalczyć" bilet do Londynu praktycznie za bezcen. Tylko dlatego, że informatyk na stronie jedengo z biur podróży się pomylił i "teoretycznie" zostało to uznane jako wprowadzenie klienta w błąd. Innymi słowy, aby uniknąć dodatkowych nieprzyjemności biuro podróży (czytaj firma transportowa) wyraziło dobrą wolę i w drodze o zadowolenie klienta i dbanie o wizerunek firmy wyraziło zgodę na sporzedaż biletu po cenie, jaka obopwiązywała w zeszłorocznej promocji.

Pozdrawiam, M.

http://www.sciaga.pl/profil/miloszk - kompendium wiedzy z politologii

i
"Borzymir" <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message news:4c64fbf4$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "HALF&HALF" <vintage_england@onet.eu> napisał
Jezeli urzadzenie wiecznie z ta sama usterka wylacznika wkomponowanego na stale wymieniane bylo juz na nowe cztery razy moge zadac zwrotu gotowki zamiast kolejnych wymian? Sprzedawca twierdzi ze nie i jedyne co proponuje to kolejna wymiane na bubel.

Mozesz żadac ale nie bedzie proste wyegzekwowac.
Skoro reklamacje uznane prosciej bedzie domagac sie zwrotu kosztow dostarczenia
i odebrania reklamowanego towaru do sklepu (razy 4).



Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona