Prawo, które się ostanie.

Data: 2015-04-12 17:09:29
Autor: Michał Szatański
Prawo, które się ostanie.
 Tak głosi Ewangelia. W którymś momencie pominąłem rolę prawa - przy pojedynku, chociaż to chyba byłoby tylko w przypadku cywili. Prawo mówi np. o karze śmierci za zabójstwo z zasadzki ( ST). Mściciel krwi ma pomścić zabitego, chociaż tamten może uciekać do miast ucieczki.
 U nas egzekwowanie prawa nie wygląda dobrze i ludzie czują się bezsilni, jednak Prawo przeciwdziała temu.

Data: 2015-04-13 03:00:47
Autor: Budzik
Prawo, które się ostanie.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

[...]

Kroki w koszykówce są wtedy kiedy zawodnik zrobi krok przed kozłem (TW). Chociaz dotyczy to roznych akcji. Mozna inaczej traktować koszykówkę amerykanska i europejską. I rozne akcje. I wziąc czas. U nas egzekwowanie prawa wyglada dobrze, w ameryce coraz lepiej. Ale czasami ludzie czują sie bezsilni.

Prawo, które się ostanie.