Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, b o "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]

Data: 2018-10-19 09:53:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, b o "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]
W dniu środa, 17 października 2018 12:52:19 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Kiedy policja w całym kraju zacznie usuwać plakaty *PO* ? :-)
Niektórzy nie potrafią pomyśleć jeden ruch naprzód?

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znikaja-reklamy-wyborcze-brbo-rozpraszaja-kierowcow,276484.html
> Strażnicy miejscy usuwają plakaty wyborcze umieszczone w rejonie dróg,
> bo - jak twierdzą - mogą one rozpraszać kierowców.

Policja mianowana przez  pisiorstwo chyba nie powinna podsrywać swojaków,
to raczej straż miejska. Aż z ciekawości poszperałem kto tam mianuje nadszyszkownika:
Art. 7. 1. Strażą kieruje komendant, zatrudniany na podstawie umowy o pracę przez wójta, burmistrza (prezydenta miasta)

Hanka- komendant straży = podsrywanie pisiorstwa, logiczne:)
Zdziwił bym się gdyby policja zdejmowała:)

Data: 2018-10-19 09:58:34
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, b o "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]
Aha:) Wszystko ma swoją przyczynę, widać ten komendant już czuje pismo nosem:)

cyt.
Jaki z niego fachowiec? Cóż... Leszczyński to zaufany człowiek prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz Waltz (62 l.). Komendant był kiedyś jej...szoferem i ochroniarzem (na etacie BOR), kiedy obecna szefowa stołecznego Ratusza sprawowała funkcję Prezesa NBP, lata temu.

Data: 2018-10-19 22:43:24
Autor: Animka
W dniu 2018-10-19 o 18:53, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
[...]

Trzaslowski to nawet na autobusach jeździ.Cała jego facjata zakrywa tylną szybę.

--
animka

Data: 2018-10-19 22:51:32
Autor: Animka
W dniu 2018-10-19 o 22:43, Animka pisze:
[...]

Trzaskowski to nawet na autobusach jeździ.Cała jego facjata zakrywa tylną szybę.

Poprawiłam literówkę.

--
animka

Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, b o "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]