Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, bo "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]

Data: 2018-10-17 12:52:17
Autor: A. Filip
Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, bo "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]
Kiedy policja w całym kraju zacznie usuwać plakaty *PO* ? :-)
Niektórzy nie potrafią pomyśleć jeden ruch naprzód?

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znikaja-reklamy-wyborcze-brbo-rozpraszaja-kierowcow,276484.html
Strażnicy miejscy usuwają plakaty wyborcze umieszczone w rejonie dróg,
bo - jak twierdzą - mogą one rozpraszać kierowców.

Nasz reporter był świadkiem ściągania plakatów przez strażników na
Woli [dzielnica Warszawy]. - Mundurowi są wyposażeni w drabinę, raki
oraz noże - relacjonował Artur Węgrzynowicz. [...]

Jak poinformowała nas straż miejska, funkcjonariusze usuwają plakaty w
trybie artykułu 110 § 5 Kodeksu wyborczego, który mówi o tym, że
"policja lub straż gminna jest obowiązana usuwać na koszt komitetów
wyborczych plakaty i hasła wyborcze, których sposób umieszczenia może
zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi albo bezpieczeństwu mienia bądź
bezpieczeństwu w ruchu drogowym".

A zdaniem straży miejskiej, reklamy *mogą* zmniejszać koncentrację
kierowcy.

"Szczególne zagrożenie stanowią reklamy, których celem jest wzbudzenie
zainteresowania i skupienie na nich uwagi kierowców, a takie bez
wątpienia są reklamy wyborcze, skierowane ekspozycją w kierunku drogi"
-  wyjaśnia referat prasowy warszawskiej straży miejskiej w odpowiedzi
na pytania tvnwarszawa.pl. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-10-17 16:27:43
Autor: Animka
W dniu 2018-10-17 o 12:52, A. Filip pisze:
[...]

A kto by chciał na to patrzeć. Dobrze, że pościągali, bo tylko szpecą autostrady i ulice.

--
animka

Data: 2018-10-17 17:04:48
Autor: A. Filip
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> pisze:
[...]

A ich "uzasadnienie" nie szpeci twojego poczucia praworządności?

Bo tak jak to zostało opisane to IMHO może wyglądać jako naciągana
interpretacja prawa przez PO pod siebie.

--
A. Filip

Data: 2018-10-17 19:23:36
Autor: Tom N
A. Filip i jego fobie
A. Filip w <news:anfi+vlkvdzuhhf-iah3@wp.eu>:

Bo tak jak to zostało opisane to IMHO może wyglądać jako naciągana
interpretacja prawa przez PO pod siebie.

Opisali, ze zdejmują tylko plakaty przeciwników PO a może wszystkie, czy
dobrowolnie pójdziesz na leczenie?

--
'Tom N'

Data: 2018-10-17 21:08:58
Autor: A. Filip
Tom N. i jego fundamentalistyczna wiara w "bezinteresowność" (narzędzi) polityków [PO cenzura]
<50.181017@70.192336.invalid> (Tom N) pisze:
[...]

A tobie trzeba napisać w prost żebyś domniemywał "polityczny interes"?
W polityce są sytuację gdy "pozorna bezstronność" jest (bardzo) stronnicza.

Ja dziś widziałem bilbord z reklamą już nie kandydującej prezydent
Warszawy  H. Gronkiewicz-Waltz (PO).  To jest plakat na koszt miast
który _teraz_ w sposób oczywisty działa na korzyść jednego kandydata IMHO.

--
A. Filip

Data: 2018-10-17 22:17:18
Autor: Animka
W dniu 2018-10-17 o 21:08, A. Filip pisze:
[...]

Przenieś się na grupę pl.polityka.

--
animka

Data: 2018-10-18 02:35:06
Autor: A. Filip
[...]

To byłaby czysta polityka gdyby straż pani prezydent (PO) nie używała
niezwykle przeciciągniętego argumentu prawnego.

Polityczne opierdalanie takich myków "znajomej Falandysza" to na grupie
polityka. Wskazywanie na "przeciągniętą" argumentacje prawną to *TU*.

--
A. Filip

Data: 2018-10-18 17:08:02
Autor: Sonn
W dniu 2018-10-17 o 22:17, Animka pisze:
[...]

Tam już dawno go wyśmiali

--
Sonn

Data: 2018-10-19 09:53:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu środa, 17 października 2018 12:52:19 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Strażnicy miejscy usuwają plakaty wyborcze umieszczone w rejonie dróg,
> bo - jak twierdzą - mogą one rozpraszać kierowców.

Policja mianowana przez  pisiorstwo chyba nie powinna podsrywać swojaków,
to raczej straż miejska. Aż z ciekawości poszperałem kto tam mianuje nadszyszkownika:
Art. 7. 1. Strażą kieruje komendant, zatrudniany na podstawie umowy o pracę przez wójta, burmistrza (prezydenta miasta)

Hanka- komendant straży = podsrywanie pisiorstwa, logiczne:)
Zdziwił bym się gdyby policja zdejmowała:)

Data: 2018-10-19 09:58:34
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, b o "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]
Aha:) Wszystko ma swoją przyczynę, widać ten komendant już czuje pismo nosem:)

cyt.
Jaki z niego fachowiec? Cóż... Leszczyński to zaufany człowiek prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz Waltz (62 l.). Komendant był kiedyś jej...szoferem i ochroniarzem (na etacie BOR), kiedy obecna szefowa stołecznego Ratusza sprawowała funkcję Prezesa NBP, lata temu.

Data: 2018-10-19 22:43:24
Autor: Animka
W dniu 2018-10-19 o 18:53, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
[...]

Trzaslowski to nawet na autobusach jeździ.Cała jego facjata zakrywa tylną szybę.

--
animka

Data: 2018-10-19 22:51:32
Autor: Animka
W dniu 2018-10-19 o 22:43, Animka pisze:
[...]

Trzaskowski to nawet na autobusach jeździ.Cała jego facjata zakrywa tylną szybę.

Poprawiłam literówkę.

--
animka

Prawo na "wesoło": Znikają reklamy wyborcze, bo "rozpraszają kierowców" [Warszawska Straż Miejska (PO)]