Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity.

Data: 2017-02-06 15:22:56
Autor: Geneko
Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity.
Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity. Ustawa z dn 16 grudnia 2016.
Dz.U. 2017 poz. 128

Data: 2017-02-06 21:13:42
Autor: 007
Geneko w <news:o7a0sj$vec$1news.mixmin.net>:

Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity. Ustawa z dn 16 grudnia 2016.
Dz.U. 2017 poz. 128

Mało, ustaw o Dyrektorach Koła itd...

--
'Tom N'

Data: 2017-02-07 15:32:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-06 o 21:13, 007 pisze:
Geneko w

Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity. Ustawa z dn 16 grudnia 2016.
Dz.U. 2017 poz. 128

Mało, ustaw o Dyrektorach Koła itd...

007, możesz to napisać po polsku?

--
Liwiusz

Data: 2017-02-07 21:12:02
Autor: 007
Liwiusz w <news:o7clqj$pt5$4node2.news.atman.pl>:

[...]

Przepraszam za brak "a"

Mało, ustawa o Dyrektorach Koła itd...

Jeżeli i tego nie rozumiesz, to nie mój problem, udaj sie do prawnika, który ci wytłumaczy.

Hint: Obwieszczenie, a nie spowiedź co, jak i dlaczego -- szkoda czasu Pana Marszałka ;P

--
'Tom N'

Data: 2017-02-08 07:11:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-07 o 21:12, 007 pisze:
[...]

No, teraz już po polsku. Ale nadal bełkot. Ale już nie tracę czasu.

--
Liwiusz

Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity.