Data: 2020-07-30 06:52:36 | |
Autor: Karol | |
Prawo pracy COVID | |
W placówce banku z powodu COVID wprowadzono rotacyjny system pracy
kasjerów. Zespół podzielony został na dwa i w jednym tygodniu pół zespołu pracuje w placówce, a drugie pół siedzi w domu, nastepny tydzień na odwrót. Na jakiej zasadzie połowa zespołu jest w domu ? Czy oni siedząc w domu i nie wykonując żadnych zadań, bo nie da się wykonywać pracy zdalnej, pracodawca nie umozliwił. Czy ci co siedzą zgodnie z grafikiem w domu są w pracy ? Czy mogą jednak powiedzieć, że mają wolne ? |
|
Data: 2020-07-30 09:21:59 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Prawo pracy COVID | |
W dniu 30.07.2020 o 06:52, Karol pisze:
W placówce banku z powodu COVID wprowadzono rotacyjny system pracyJak ONI to robią, to nie wiem. Ale tak ogólnie: Przeważnie to kwestia godzin. Placówka jest (przykładowo) czynna od 8:00 do 20:00, czyli 12 godzin dziennie. Niekoniecznie są to godziny przyjęć petentów, ale tam jest jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia. W normalnym czasie robi się dwa zespoły. Jeden pracuje 8~16, drugi 12~20. W czasie COVID-19 W jednym tygodniu jeden zespół pracuje 8~20, w drugim drugi. W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko się klientów obsługuje. Robią telefoniczny marketing, Piszą pisma, wykazy, statystyki itp. Tak więc te 4 godziny można zdalnie dorobić. -- Robert Tomasik |
|
Data: 2020-07-30 09:27:08 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Prawo pracy COVID | |
W dniu 30-07-2020 o 09:21, Robert Tomasik pisze:
W dniu 30.07.2020 o 06:52, Karol pisze: Mogą mieć też zmniejszony wymiar godzin i co za tym idzie etatu na pewien czas. Mogą też mieć jakieś zadania do wykonywania w domu. Po prostu trzeba by się dowiedzieć jak tam mają zrobione, bo rozwiązań jest wiele. -- http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2020-07-30 11:05:21 | |
Autor: Patryk | |
Prawo pracy COVID | |
W dniu 30.07.2020 o 09:27, Tomasz Kaczanowski pisze:
W dniu 30-07-2020 o 09:21, Robert Tomasik pisze: W sklepie kolegi czynnym 11-19 tak to zrobili, że drugi zespół ma przekierowane telefony i informuje dzwoniących klientów o stanach magazynowych, mają dostep do programu magazynowego, który przenieśli do chmury. |
|
Data: 2020-07-30 15:35:36 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Prawo pracy COVID | |
W dniu 30.07.2020 o 11:05, Patryk pisze:
W sklepie kolegi czynnym 11-19 tak to zrobili, że drugi zespół ma przekierowane telefony i informuje dzwoniących klientów o stanach magazynowych, mają dostęp do programu magazynowego, który przenieśliMogą mieć też zmniejszony wymiar godzin i co za tym idzie etatu na pewien czas. Mogą też mieć jakieś zadania do wykonywania w domu.W placówce banku z powodu COVID wprowadzono rotacyjny systemJak ONI to robią, to nie wiem. Ale tak ogólnie: W banku jest masa zajęć, które można robić zdalnie. Jakieś badanie ryzyka kredytów, marketing telefoniczny i emailowy. Po za tym można pracownikom z powodu COVID skrócić pracę. u nas skracają, jak w pokojach jest po 40°C. -- Robert Tomasik |
|
Data: 2020-07-30 16:32:17 | |
Autor: RadoslawF | |
Prawo pracy COVID | |
W dniu 2020-07-30 o 15:35, Robert Tomasik pisze:
W banku jest masa zajęć, które można robić zdalnie. Jakieś badanie Ale podobnie jest/było w państwowych urzędach. Połowa siedzi w domu (teoretycznie w domu pracuje) a połowa urzęduje w biurze. Oficjalna przyczyna (przynajmniej u mnie w mieście) że jak przyjdzie chory interesant i zarazi to tylko część personelu trafi na kwarantannę i urząd będzie funkcjonował. Obstawiał bym że panki kombinują podobnie. Pozdrawiam |
|
Data: 2020-08-02 23:10:18 | |
Autor: J.F. | |
Prawo pracy COVID | |
Dnia Thu, 30 Jul 2020 09:21:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
W dniu 30.07.2020 o 06:52, Karol pisze: Albo 7:30-15:30 i 13:30-20:30. Bo trzeba ostatnich klientow zaltwic, kase zdac. W czasie COVID-19 W jednym tygodniu jeden zespół pracuje 8~20, w drugim Ale co na to Kodeks Pracy? bo 8h to norma, ale powyzej ... godziny nadliczbowe, chyba ze "regulamin stanowi inaczej". Ale zmieniac regulamin ? Jeszcze jest najprostsza metoda - pracuja polowe, ale bank placi calosc. Przez miesiac stac ich, ale to juz trzy, a od rzadu cos tam wyciagna. W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko Roboty jest mnostwo, ale niekoniecznie dla stanowiska "kasjer". Choc pewnie przydaloby sie infolinie wzmocnic. J. |
|
Data: 2020-08-04 07:52:41 | |
Autor: Karol | |
Prawo pracy COVID | |
Dnia Sun, 2 Aug 2020 23:10:18 +0200, J.F. napisał(a):
W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko Przy większych transakcjach gotówkowych jeden kasjer autoryzuje transakcję drugiemu, ale zawsze to robili tak, ze drugi przychodził do pierwszego i wpisywał swoje hasło na jego komputer. W COVID to niemozliwe, bo unikają kontaktu. Informatycy nie przerobili systemu, aby kasjer dzwonił do kasjera i tamten robił to w swoim komputerze. Po za tym drugi też zerka na papiery transakcyjne, zdalnie, bez kamery jest to niemozliwe. Marketingu placówka nie prowadzi, od tego jest inny dział w innym mieście, delegowania pracownika byłoby zbyt kosztowne To samo z infolinią. W tym banku kasjer zajmuje się tylko wykonywaniem przelewów i wpłatą/wypłatą gotówki innych zadań nie ma. Zresztą to placówka korporacyjna. Mała firma do 5 mln obrotu rocznie nie załozy w tej placówce konta, jeśli jednak załozy, a komputer wykryje mniejszy obrót, to obsługę takiego klienta przekierowują do placówki 5 ulic dalej, aby tu przychodzili tylko ci najwięksi. |
|