Prawo pracy a art 218 k.k 1.1 stanowisko a rzeczywis to艣膰 cd

Data: 2013-10-19 09:46:46
Autor: mi_ro
Prawo pracy a art 218 k.k 1.1 stanowisko a rzeczywis to艣膰 cd
Czy art 218 kk par.1 mia艂by zastosowanie w sytuacji w kt贸rej pracodawca od 3 lat zatrudnia mnie na stanowisku fizycznym a w rzeczywisto艣ci wykonuje zupe艂nie co innego, gdy z艂o偶y艂em pismo z za艣wiadczeniem lekarskim o przeciwwskazaniach do pracy kt贸r膮 wykonuje w rzeczywisto艣ci (a nie na kt贸rej jestem zatrudniony) bez w艂a艣ciwej reakcji ze strony pracodawcy. Oraz gdy z dnia na dzie艅 odm贸wi臋 wykonywania tych czynno艣ci nie zwi膮zanych z moim stanowiskiem zatrudnienia?

Jak wiadomo nie ma przepis贸w w kt贸rych zobowi膮zuje si臋 pracodawc臋 do udzielenia odpowiedzi pracownikowi na pismo w jakimkolwiek terminie.

pozdrawiam
miro

Prawo pracy a art 218 k.k 1.1 stanowisko a rzeczywis to艣膰 cd